Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal jeg jammen meg begynne å følge med her altså! :hoppe:

:klemmer:

:Nikke:

Så sannelig er det ikke pusen som er på tjukka!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det blir spennende dette her selv om dere ikke prøver aktivt. Men jeg ser for meg at det er litt kjekt med to tette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det blir spennende dette her selv om dere ikke prøver aktivt. Men jeg ser for meg at det er litt kjekt med to tette :)

Joda, men det negative veier også mye: Jeg har en sykdom som er litt ustabil under graviditet og hvis jeg kke får nok søvn/er stresset. Når jeg da er alene i perioder uten Pappamelona blir det litt ekkelt å skulle passe på Babymelona (under graviditeten)alene, og å passe på Babymelona og Minstemelona alene... :redd: Det veies mye for og imot.. Derfor vil jeg ikke være "aktiv prøver" det er litt skjebnebestemt! :jepp:

Jeg får nok hjelp når/om den tiden kommer uansett. Problemer er til for å løses! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt problemstillingen der ja. Men det ordner seg vel på et vis uansett hva som skjer :Nikke:

Nemlig! :tommelopp:

Alt ordner seg for snille jenter :nigo:

Alltid!! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såeh... Dagens :ler: er de dagene jeg er alenemamma. Og det er jeg dag. Pappamelona er på kurs. :roll: Også på syvårsdagen vår da.. :kjefte:

Jaja.. Her er da dagens :ler:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo samme problemet som deg, men greier to tette ganske fint for det jeg så! Og det gjør helt sikkert du også! :Nikke:

Jeg støtter meg til deg og dine erfaringer! :fnise: Det ser ut til å gå veldig bra!! :jepp:

Men det skulle vært en dagbok.. :sjenert: Snart..? Kanskje..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå kommer Pappamelona straks hjem. Han dro 0645 idag. *grøss*

Imorgen tidlig skal jeg operere i munnen. H******* visdomstann! :kjefte: Gleder meg virkelig. :roll:

Har fått legen til å skrive ut plenty med skikkelig beroligende, så jeg kjører dobbel dose imorgen. :nigo:

Wish me luck!! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skummelt!! Lykke til!

Det er en grunn til at jeg utsetter å gå til tannlegen så lenge jeg kan. Er nemlig livredd for å måtte trekke visdomstenner. Hater virkelig å trekke tenner! Men det er egentlig litt for trangt for dem.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her inne er det jo ordentlig spenning, jo! :hoppe:

Korleis gjekk det hos tannlegen? Har du vakna frå pillerusen? :fnise:

Tipset frå Ilja** var forresten supert! *notere seg til neste tannlegebesøk*

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt!! Lykke til!

Det er en grunn til at jeg utsetter å gå til tannlegen så lenge jeg kan. Er nemlig livredd for å måtte trekke visdomstenner. Hater virkelig å trekke tenner! Men det er egentlig litt for trangt for dem.. :kjefte:

Skulle vel ha trukket den for 2 år siden. Men den avbestilte jeg dagen før... Og ifjor var jeg gravid. Å neeeei.. :roll: Så jeg måtte vel bare til pers i år. :)

Lykke til i morgen! :klemmer:

Takk!! :klem:

Lykke til :kose:

Takketakk! :klem:

Lykke til imorgen! Tips: Ta med deg musikk, så slipper du å høre ekle lyder :tommelopp:

Planen var å være så rusa at jeg ikke registrerte så masse da.. :fnise: Hadde det vært mye bporing og trekking og styr, så hadde nok musikk vært på plass ja. Godt tips! :Nikke: Denne tanna skulle bare opereres/skjæres ut..

Her inne er det jo ordentlig spenning, jo! :hoppe:

Korleis gjekk det hos tannlegen? Har du vakna frå pillerusen? :fnise:

Tipset frå Ilja** var forresten supert! *notere seg til neste tannlegebesøk*

Håper virkelig ikke jeg er på tjukka denne gangen, for morgenen min startet med noen skjeer babygrøt, kun for å ha noe i magen, 4 store Vival (dop) for beroligende effekt, operasjon med røntgen og bedøvelser og deretter mine egne medisiner da jeg kom hjem. Passelig ikke bra for baby i magen! :riste:

Det er vel noe av grunnen til at jeg valgte å teste i helga, noen dager før IKM. Me n2 ganger på 2 uker gir vel lite resultater. :fnise: Han er vel ikke helt gira enda, Pappamelona. Men han skjønner jo at en gang iblant er det som skal til. :)

-------------------------

Jeg heiv innpå med piller ja, og ble nokså "full" føltes det som, og kom i tannlegestolen. Var forberedt på å måtte dele tanna eller knuse den, skrape ut og ligge der i en time. 20 minutter etter jeg satte meg i stolen var jeg på vei ut døra. Tanna løsnet etter litt vrikk og snurr. Hele tanna kom ut, med bøyd rot og det hele. Og jeg fikk den med hjem! :nigo: Det gikk smertefritt! Totalt smertefritt! :vetikke:

MEN da bedøvelsen gikk ut, og jeg hadde sovet ut rusen i senga, da var det som om noen hadde grisebanka meg! Kjeven føltes maltraktert. Så nå tar jeg tre stk Ibux 3-4 ganger i døgnet for å holde meg i stand.

Har sovet opptil flere ganger i dag, for det har slått meg ut ganske brutalt, men Pappamelona har vært flink og laget suppe og favorittmaten min ellers som jeg klarer å spise. Men aller best fungerer babygrøten til Babymelona. Varm, klumpfri og god! :sikle::fnise:

Satser på at morgendagen er LITT bedre, selv om jeg ikke helt har troa. :ler:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: litt på anamelona :)

Og sånn ang to tette. For min del gikk det mye bedre enn forventet, men jeg ser at det nok hadde vært enda enklere om lillemannen hadde vært noen mnd eldre da han ble storebror. For han kunne jo knapt gå :fnise: Men nå som han snart er to og lillemor 8 mnd er det overhodet ikke noe problem :riste: Snarere tvert imot. Kunne ikke tenke meg å ha det annerledes :)

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...