Cloudberry Skrevet 8. oktober 2009 #1641 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ja, kan ikke skjønne det der.. :klø: Ja. :rødme: Det er litt gøy å se det i sammenheng! Mange sa at jeg måtte ta vare på tida, for den kom til å gå fort. Og de tok virkelig ikke feil! Mye har skjedd, og tida har flydd!!! Er igrunn ikke altfor lenge til tuppene våre skal feire sin første fødselsdag! Det har du jammen meg rett i, snart ettåringer :dåne: Men først har vi to-årsdag her i huset da Endret 8. oktober 2009 av Cloudberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #1642 Del Skrevet 9. oktober 2009 ..er prevensjonsfri nå. Det ble for mye bivirkninger, så sånt har jeg ikke hatt på 2 uker. Og han vet det, viktig å si... Gravid nå? Vel... Lov å håpe!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 9. oktober 2009 #1643 Del Skrevet 9. oktober 2009 Oi! Spennende! Selv er jeg ferdig med sånt på onsdag håper jeg, hvis han ikke plutselig ombestemmer seg. Men har mye bivirkninger jeg og, syke humørsvingninger, og til tider er jeg nesten deprimert. Men han tror ikke på meg når jeg sier at det er p-pillene, men det er jeg sikker på at det er! Bare tull med hormoner Tenk om vi begge blir gravid fort så kan vi være gravid samtidig! gleder meg til å bli rund og fin jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 12. oktober 2009 #1644 Del Skrevet 12. oktober 2009 Så herlig Anamelona. Hva sa gubben da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. oktober 2009 #1645 Del Skrevet 13. oktober 2009 Uten prevensjon nå? Spennende da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1646 Del Skrevet 14. oktober 2009 Oi! Spennende! Selv er jeg ferdig med sånt på onsdag håper jeg, hvis han ikke plutselig ombestemmer seg. Men har mye bivirkninger jeg og, syke humørsvingninger, og til tider er jeg nesten deprimert. Men han tror ikke på meg når jeg sier at det er p-pillene, men det er jeg sikker på at det er! Bare tull med hormoner Tenk om vi begge blir gravid fort så kan vi være gravid samtidig! gleder meg til å bli rund og fin jeg! Vel, begge deler er greit for meg. Enten går det, eller så går det ikke. Prøve skikkelig blir ikke før neste år en gang tror jeg.. Men det hadde vært litt koselig, må innrømme det.. Synes det var litt stas å gå gravid! Så herlig Anamelona. Hva sa gubben da? Skal til legen imorgen, men jeg har sagt til han at jeg ikke vil på mer hormoner før spiralen. Det er det eneste som har fungert for meg. Men det er jo ikke noe man bruker når man har ønske om barn om ikke altfor lenge så... Uten prevensjon nå? Spennende da! Men jeg har skikkelig mensenvondt idag da.. :klø: Eller..det kom, varte noen timer, og så er det ikke der lenger. Tenkte på EL, men det er 3 uker siden siste mensdag, og jeg tok en (eldgammel) el-test som hadde en svak strek. Sånn jeg har forstått det er det en negativ EL-test... Vet ikke jeg. Men vi kan jo sette IKM: Teste 18 oktober om ikke TR har kommet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1647 Del Skrevet 14. oktober 2009 Sånn by the way.. Babymelona har sjokkert oss noen dager. Vi har vært hos svigers, og ligget på samme rom som henne. Hun har lagt seg til vanlig tid, kl 1900, og vi i 2300tida. Vi våkner friske og uthvilte av oss selv, gløtter på klokka og ser 0911. (det er det meste) Over 14 timer sammenhengende søvn?? :klø: Noen som har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1648 Del Skrevet 14. oktober 2009 ..og litt surmuling: Jobben til Pappamelona har lagt julebordet til Trondheim. Av alle steder. Ingen som jobber på båten han er derfra eller i nærheten. Og så midt i uka da??? Dvs at jeg ikke kan være med. Da måtte jeg vært på hotellrom og vært der med Babymelona fra 1900-1930.. Det hadde blitt det kjipeste julebordet altså! Først fly, og så hotell, dra med seg bagasje, baby og reiseseng.. :dåne: Nei, hadde det enda vært her i området eller Bergen eller noe så kunne jeg i det minste fått barnevakthjelp av familien, men nei, i Trondheim by har vi ingen familie! Da får de klare seg uten meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1649 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da har jeg vært hos legen, og det er ikke så ille allikevel. Men han ville ha meg inn i mars igjen for ny test. Den er nok fin da. Sånn ellers blir det ikke mer hormoner på meg, så da er det jo han da, som evt må fikse prev, og det har han jo ikke gjort så.. Vi tar det som det kommer. Det er vel igrunn "rette" måten å prøve på..... Nå ligger Babymelona på lading, (sover i vugga) for vi skal på siste kursdag babysvømming idag. Litt vemodig, for det er så moro, og koselig å møte de andre søte bebissene. Vi har fortsatt en del klipp på egentreningskortet, men da er det som oftest en eller to andre bebisser der... Jaja, vi får se om vi får avtale svømmemøter idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. oktober 2009 #1650 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og der hadde du forsvunnet fra mine innlegg. Merkelig. :klø: Er dessverre ikke oppdatert, men nå skal jeg følge med videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1651 Del Skrevet 15. oktober 2009 Og der hadde du forsvunnet fra mine innlegg. Merkelig. :klø: Er dessverre ikke oppdatert, men nå skal jeg følge med videre. Da redigerer man bare hvor lenge det går fra man har lagt inn innlegg til dagboka skal slettes fra "mine innlegg". Tror jeg har satt min på 6 mnd eller noe! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1652 Del Skrevet 16. oktober 2009 Idag har jeg kjøpt en 2-pack Clearblue.. Håper litt på at jeg får bruk for den i helga... ..men hvis ikke, så går det bra! Vi skal jo i bryllup langt avgårde tidlig i august.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 16. oktober 2009 #1653 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei! Jeg er ny leser her, og måtte bare få deg inn under "mine innlegg" siden det kan bli svært så spennende fremover ser jeg. Skal følge spent med! Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 16. oktober 2009 #1654 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hehe, men det er jo alltid greit å ha noen tester liggende da. Bare sånn i tilfelle Men det er jo en veldig grei måte å gjøre det på sånn som dere gjør. Bare ta det som det kommer. Skulle ønske jeg klarte det. Eller blir du utålmodig av å tenke på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1655 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei! Jeg er ny leser her, og måtte bare få deg inn under "mine innlegg" siden det kan bli svært så spennende fremover ser jeg. Skal følge spent med! Ha en strålende helg! skal du være!! Alltid moro med nye lesere! En god helg til deg også! Hehe, men det er jo alltid greit å ha noen tester liggende da. Bare sånn i tilfelle Men det er jo en veldig grei måte å gjøre det på sånn som dere gjør. Bare ta det som det kommer. Skulle ønske jeg klarte det. Eller blir du utålmodig av å tenke på det? Jeg klarte jo ikke det da jeg var førstegangsprøver da. Som andregangsprøver er det mye mer bedagelig! Finnes ikke utålmodig nå. Vil gjerne være gravid, men praktisk sett er det best med en termin rundt september-oktober eller helst senere! Nyåret 2011 faktisk.. Det hadde vel praktsik sett vært optimalt. Men baby kommer når den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #1656 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har litt lyst å teste nå jeg.. Får vel bite det i meg og vente til søndag.. Tror jeg! Babymelona er 8 mnd imorgen! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 17. oktober 2009 #1657 Del Skrevet 17. oktober 2009 oh :hoppe: det er jo kjempespennende her inne jo !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #1658 Del Skrevet 17. oktober 2009 Testa idag jeg. Babymelona er jo 8mnd, og det måtte jo feires på den ene eller andre måten! Den var negativ.. Så enten kommer TR snart eller så må jeg vel ta en ny en om en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. oktober 2009 #1659 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vet ikke om du husker meg men... Ramlet innom og må bare si: Grattis med 8 månedersbaby! På mandag blir gutten min 7 mnd. Syns tida går altfor fort jeg! Høres ut som dere koser dere masse, særlig siden du er klar for en til allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #1660 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vet ikke om du husker meg men... Ramlet innom og må bare si: Grattis med 8 månedersbaby! På mandag blir gutten min 7 mnd. Syns tida går altfor fort jeg! Høres ut som dere koser dere masse, særlig siden du er klar for en til allerede. Joda, husker deg, men bare såvidt! Ja, tida suser avgårde når man har god bebiss. Idag våknet vi nesten 0930. Er nesten for drøyt.. 1900-0930. Heiv oss opp og lagde mat til henne! Hehe. For det var bare pludring, ikke noe skrik eller noe, fra hennes side.. Vi har ikke hatt det like lett hele veien. Om du ser innlegg #1 i dagbok så finner du oversikt over ting og tang. Da også oppsummeringen jeg skrev for ikke lenge siden. Så får du se hvor hardt vi har hatt det. Men sadistisk nok; ja, jeg er klar for en ny graviditet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå