Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Eeh.. Har Jon og Kate fra Jon&Kate + 8 gått fra hverandre?? :klø:

Nytt for meg..

Jau, da blir livet sikkert enkelt for Kate som har hovedomsorgen..

:ler: Leste dette en dag ja. Hun får nok ett fint liv framover :ler: Jon skulle visst være med litt, men det blir vel mer sånn når han kommer for og ha samvær eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Leste dette en dag ja. Hun får nok ett fint liv framover :ler: Jon skulle visst være med litt, men det blir vel mer sånn når han kommer for og ha samvær eller noe.

Ja, jeg måtte jo google det, undersøke litt, og det viser seg (jamfør media) at kladden har vært og hatt seg litt rundt omkring. En annen dame... :roll: Jaja, sikkert deilig å bare ha litt samvær om man har 8 villstyringer! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med hun alenemoren med SEKSTEN barn da?!! :dåne:

Er det ikke "bare" 14?? :ler:

Hun har valgt det selv - ene og alene - og det går sannsynligvis som jeg tror..Hun blir sittende igjen med maks halvparten. Ikke engang Einstein klarer å regne ut hva som skal til for å få ting til å gå opp i opp med tid eller helse og skolegang for de barna. En uforsvarlig egoistisk drittsekk er det hun er!

Hun provoserer meg - og det uten å bruke av mine skattepenger.

Stakkars barn..

Men hun har visst en liten sosial hemning av noe slag. Hun klarer ikke å se realiteten. Sa moren hennes iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke "bare" 14?? :ler:

Hun har valgt det selv - ene og alene - og det går sannsynligvis som jeg tror..Hun blir sittende igjen med maks halvparten. Ikke engang Einstein klarer å regne ut hva som skal til for å få ting til å gå opp i opp med tid eller helse og skolegang for de barna. En uforsvarlig egoistisk drittsekk er det hun er!

Hun provoserer meg - og det uten å bruke av mine skattepenger.

Stakkars barn..

Men hun har visst en liten sosial hemning av noe slag. Hun klarer ikke å se realiteten. Sa moren hennes iallefall.

octomum ja... Så akkurat dokumentaren om den familien. Hun hadde hendene FULLE! Men jeg syns mora til Nadya var veldig rar, min mamma hadde aldri snakka så stygt om meg til kamerafolka uansett hvor uenig hun hadde vært i valget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

octomum ja... Så akkurat dokumentaren om den familien. Hun hadde hendene FULLE! Men jeg syns mora til Nadya var veldig rar, min mamma hadde aldri snakka så stygt om meg til kamerafolka uansett hvor uenig hun hadde vært i valget mitt.

Ja, hun er litt slem sånn i forhold til media, hun mor. Tror jeg hadde valgt å tie om jeg var henne.. :fnise: Men hun kan jo ikke være helt rett bevart denne Nadya da.. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun er litt slem sånn i forhold til media, hun mor. Tror jeg hadde valgt å tie om jeg var henne.. :fnise: Men hun kan jo ikke være helt rett bevart denne Nadya da.. :riste:

Hun nevnte at hun tenkte på å lage en reality, tror den kan bli ganske underholdene. I alle fall om man klarer å skyve bort den litt klamme følelsen av at 14 unger har et rimelig dårlig utgangspunkt for å bli normale, oppegående voksne :sjenert: Men, nei, hun der Nadya er litt utenom det normale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nevnte at hun tenkte på å lage en reality, tror den kan bli ganske underholdene. I alle fall om man klarer å skyve bort den litt klamme følelsen av at 14 unger har et rimelig dårlig utgangspunkt for å bli normale, oppegående voksne :sjenert: Men, nei, hun der Nadya er litt utenom det normale...

Ja.. :roll:

Eneste som er positivt med å lage reality er at hun kan tjene penger så barna har mulighet til et normalt liv, helsehjelp og skolegang.. For sånt er ikke billig der borte! :riste: Håper hun ikke junker dem opp til sånne megafeite unger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så den dokumentaren jeg også. Sjuke kjerringa! Moren hennes var jo rar hun også da. Selv om jeg for så vidt var enig med henne, synes jeg det er rart og stå frem på TV og snakke sånn om sin egen datter. Stakkars unger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så den dokumentaren jeg også. Sjuke kjerringa! Moren hennes var jo rar hun også da. Selv om jeg for så vidt var enig med henne, synes jeg det er rart og stå frem på TV og snakke sånn om sin egen datter. Stakkars unger...

Det er igrunn latterlig at det er mulig i det hele tatt. Når man har 6 unger burde en liten fugl hviske henne i øret: "Det er nok nå!" Eller noe sånt. Hvertfall når hun er alenemor. Men hun har jo bare utnytta moren hele veien så... Skjønner jo at moren blir drittlei, men hun må jo bare gjøre det som er best for barnebarna også!

Barn er ikke noe man bare for på gøy, på en måte.. Jo egentlig, på en måte. ( ;) ) Men når man har 6 STYKKER da er det bare på gøy og tull! Hun sa jo selv at hun ville ha en eller to til fordi babyer er så søte.

Det virker ikke som hun tenker på at man får ikke baby for å få baby, man får baby for å oppdra de til å bli siviliserte mennesker som kan yte noe her i verden når de blir store. Og jeg nekter å tro at de kan det når de blir såpass tilsidesatt som de bare må bli når de er så mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dokumentaren selv, men synes ikke hun høres helt god ut. Og hvilken lege er dum nok til å sette inn ÅTTE befruktede egg?? Er selv fra en søskenflokk på seks, så vet hvordan det er å bli tilsidesatt. Og kan ikke engang forestille meg hvordan det er når man er fjorten søsken! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett dokumentaren selv, men synes ikke hun høres helt god ut. Og hvilken lege er dum nok til å sette inn ÅTTE befruktede egg?? Er selv fra en søskenflokk på seks, så vet hvordan det er å bli tilsidesatt. Og kan ikke engang forestille meg hvordan det er når man er fjorten søsken! :sjokkert:

tror det egentlig var slik at de satt inn 5 eller 6 egg, og så delte de seg litt mer enn beregnet. De trodde at kun ett eller to egg ville feste seg. Men uansett; Det er jo helt hinsides! :roll:

Om du er fra en så stor flokk kan du jo tenke deg det ja, det å måtte prioritere livet etter forholdene. Tenk å være dobbelt så mange da? Pluss pluss?? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo satt inn sånne triste linker her i det siste, så da tenkte jeg det var på sin plass med et

eller
for de som ønsker det! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har jo satt inn sånne triste linker her i det siste, så da tenkte jeg det var på sin plass med et
eller
for de som ønsker det! :)

:skratte:

Så herlige da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:skratte:

Så herlige da :rødme:

Ikke sant?? ;):ler:

:ler: Sånt kan jeg se på ;)

:Nikke: Skal prøve å lyse opp dagboka mi med litt slikt fremover! ;)

Takk for koselig MMS! Det gjorde morgenen min veldig mye lysere :klemmer:

bare hyggelig vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei! Jeg må innrømme det er koselig å være tilbake på KG. Etter at O. ble født har jeg ikke hatt hverken tid eller overskudd til å være her, men nå blir det andre boller framover :ler:

Kan du ikke gi meg en kjapp oppsummeing om hvordan livet er nå, så slipper jeg å lese alle sidene i boka di? *slappfisk*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...