Anamelona Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #541 Del Skrevet 19. desember 2008 :hoppe: :hoppe: GRATULERER MED 30 UKER :hoppe: :hoppe: 30 uker! Grattis med 30 veker! Håpar det blir ei fin veke. Gratulerer med 30 uker Så moro!! Wow, nå nærmer deg seg veldig!! :D Kos deg i juledagene! for 30 uker Det var på denne tida det gikk opp for meg at jeg skulle bli mamma. TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!! Nei, nå er det jammen ikke lenge igjen. Dette er siste delmål før uke 37!!!!!!! Jeg gleder meg veldig masse nå.. Og venter fortsatt på at det skal gå opp for meg at jeg skal bli mamma.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 19. desember 2008 #542 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror ikke det går ordentlig opp for deg før du har henne i hendene, slik var det for bestevenninna mi hvertfall, jeg fikk telefon fra henne tre timer etter fødselen hvor hun var helt "Å HERREGUD JEG ER BLITT MAMMA, ÆÆÆÆH!" Men hun var jo overlykkelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #543 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror ikke det går ordentlig opp for deg før du har henne i hendene, slik var det for bestevenninna mi hvertfall, jeg fikk telefon fra henne tre timer etter fødselen hvor hun var helt "Å HERREGUD JEG ER BLITT MAMMA, ÆÆÆÆH!" Men hun var jo overlykkelig da Så "skjønt" profilbilde du har fått deg. Likte det litt.. Nei, man vet aldri når det plutselig går opp for en at man plutselig har en liten etterkommer å ta ansvar for... Tror nok ikke det kommer til å gå opp for meg før vi ligger der, men man vet jo aldri. Tror det er normalt at det ikke går opp for en før babyen er der, men det er nok temmelig individuelt. Vi får bare vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. desember 2008 #544 Del Skrevet 19. desember 2008 Gooooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #545 Del Skrevet 20. desember 2008 Gooooood helg God helg til deg også pusilusen! Plutselig var det min tur til å blir asosial, nå som Pappamelona har kommet hjem igjen. Kan ikke skjønne hvorfor... Kikker liksom bare innom dagbøkene for å oppdatere meg litt. ÅH, GLEDER MEG TIL JUL!! Usammenhengende? Ja! Men jeg fikk da nevnt det jeg ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #546 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg tror ikke det går ordentlig opp for deg før du har henne i hendene, slik var det for bestevenninna mi hvertfall, jeg fikk telefon fra henne tre timer etter fødselen hvor hun var helt "Å HERREGUD JEG ER BLITT MAMMA, ÆÆÆÆH!" Men hun var jo overlykkelig da Må bare klø meg litt i hodet jeg, Grafica... :klø: Av tickeren din leser jeg at det er 366 dager igjen til bursdagen din?? :klø: :klø: :klø: Og igår mener jeg å huske å ha sett at det var 3 dager igjen? Var det ikke 22 desember?? Ehm.. Skal jeg gratulere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. desember 2008 #547 Del Skrevet 20. desember 2008 Nei, jeg har ikke bursdag før mandag, jeg tror den har klikka litt? Mener å ha sett det på flere tickere fra KG, at to dager før datoen så spretter detplutselig over til 366 dager. Jaja, får vel bare ta den bort da God lørdag! Håper sola skinner hos deg og, hvis ikke så har jeg med litt solskinn til deg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. desember 2008 #548 Del Skrevet 20. desember 2008 De gjør ikke noe at du er usosial nå som Pappamelona er hjemme Dere må jo ha kvalitetstid når dere kan Kos deg masse med Pappamelona Nå er det bare 4 dager til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 20. desember 2008 #549 Del Skrevet 20. desember 2008 Så "skjønt" profilbilde du har fått deg. Likte det litt.. Takker forresten! Jeg liker det veldig godt Det er Bettie Page, mitt store forbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #550 Del Skrevet 21. desember 2008 Må bare ønske alle sammen her inne en GOD JUL! ..siden jeg sannsynligvis ikke rekker å skrive særlig flere innlegg før julaften er her! Skal jo prøve så godt jeg kan å kikke innom innlegg og slikt, men det blir kun fort inn og ut igjen. Det er masse å styre med i dagene før jul, så nå er det bare å hive seg rundt å få alt overstått før vi reiser. (Skal bort i jula) Så får dere kose dere masse i juletiden, alle sammen! på alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. desember 2008 #551 Del Skrevet 21. desember 2008 God jul til deg Anamelona, kos deg med pappamelona og minimelonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. desember 2008 #552 Del Skrevet 21. desember 2008 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 21. desember 2008 #553 Del Skrevet 21. desember 2008 Ønsker deg en riktig god jul, kos deg masse med mannen. Siste julen deres alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSol Skrevet 22. desember 2008 #554 Del Skrevet 22. desember 2008 Vil ønske deg en super GOD JUL Gleder meg til å følge dagboken din videre etter den glade juletid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 22. desember 2008 #555 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg kjenner henne godt når jeg legger hånda på magen og hun sparker fra.. Men tenk å få holde henne, se henne, kose med henne, og bare sitte og glo på henne mens hun sover.. For ikke å snakke om de herlige gryntelydene. :rødme: Skrik og slikt kan jeg klare meg uten, men jeg er svak for små sukk, nys og gryntelyder... Kan godt si jeg har begynt å glede meg stort nå ja!! *utålmodig* Kjenner meg veldig igjen her... Gleder meg! God jul til deg og mannen og magen! Håper dere får kost dere masse! Juleklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. desember 2008 #556 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper du får en fantastisk jul :D GOD JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #557 Del Skrevet 26. desember 2008 Må bare kikke innom og litt for 31 uker! Det går jo voldsomt fort a gitt. :dåne: Jeg kan med hånda på hjertet si at dette er den tyngste, men koseligste julen jeg har hatt i mitt liv!! Å spise julemat var en treg prosess. Jeg må jo spise rolig for å nyte det lille av mat jeg har plass til.. Babymelona tar jo store deler av matlageret mitt. :rødme: Når de andre gnager litt på fenalår, gnager jeg på pinnekjøtt. Gjør samme nytten!! Og så jeg som trodde at jeg måtte gå helt uten spekemat, siden det er rått kjøtt og forbudt gravid-mat. Men rester av kokt pinnekjøtt var jo MINST like godt, om ikke enda bedre! Tyngre og tyngre blir det å snu seg om natte, ta på sko, komme seg opp av sofaen osv.. Babymelona har en tendens til å plassere rumpa si rett under ribbeina mine på høyre side, og da er det ømt å sitte skikkelig, så jeg er nødt til å sette meg skjevt til hun har justert seg igjen. Og dette resulterer jo i vond rygg! Dårlig pust har jeg også. Høres nok ut som en strandet hval om natta og når jeg tar mine daglige blunder.. For ja, jeg er himla trøtt for tiden nå. Uansett er det herlig å gå gravid, og jeg håper at de neste ukene går like fort som de siste har gjort. Jeg gleder meg jo sånn til å se henne nå! Sånn statistisk regning så skal Pappamelona bare reise én tur til, og når han kommer tilbake har jeg gått ut i fødselspermisjon. Det får det jo til å høres vanvittig nært forestående ut dette her!! God jul videre til alle sammen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #558 Del Skrevet 28. desember 2008 1 fullgått måned: 4+3 2 fullgåtte måneder: 9+0 3 fullgåtte måneder: 13+2 4 fullgåtte måneder: 17+4 5 fullgåtte måneder: 22+0 6 fullgåtte måneder: 26+2 7 fullgåtte måneder: 30+2 8 fullgåtte måneder: 34+4 9 fullgåtte måneder: 38+6 Frem til termin: 40+2 Jaja.. Jeg er visst ikke helt ferdig med delmål enda... Dette er min siste dag i 7de måned. :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 28. desember 2008 #559 Del Skrevet 28. desember 2008 Delmål er fint! Men tickeren din seier då at du er 31+2 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 29. desember 2008 #560 Del Skrevet 29. desember 2008 Åh så fort tiden går Anamlona :dåne: Du er jo snart fødeklar jo !!! Jeg husker følelsen av å vagge rundt og å puste som en hval.. Og jeg GLEDER meg stort til neste gang (håper jeg).. Høres ut som du har hatt en koselig julefeiring vennen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå