Gjest *Frida* Skrevet 11. desember 2008 #501 Del Skrevet 11. desember 2008 Hehe! Det kjenner eg og, har kjent det i fleire veker no. Trur nok det er nesten kvar dag no. Stakkar vesle... Det som er spesielt med hikkinga her er at den er veldig jevn i rytme, som puls som du skriv. I tillegg verken ser eller kjenner eg (eller pappaen) noko på utsida, men eg kjenner det godt 'inni'. Så no har eg kontroll på leiet til babyen. No når hikkinga er heilt nedi lysken, ligg ho i hodeleie. Førre veke låg ho på tvers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. desember 2008 #502 Del Skrevet 11. desember 2008 Søte lille Babymelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #503 Del Skrevet 11. desember 2008 Hehe! Det kjenner eg og, har kjent det i fleire veker no. Trur nok det er nesten kvar dag no. Stakkar vesle... Det som er spesielt med hikkinga her er at den er veldig jevn i rytme, som puls som du skriv. I tillegg verken ser eller kjenner eg (eller pappaen) noko på utsida, men eg kjenner det godt 'inni'. Så no har eg kontroll på leiet til babyen. No når hikkinga er heilt nedi lysken, ligg ho i hodeleie. Førre veke låg ho på tvers Jeg har virkelig ikke skjønt hva det var før nå.. Var noen få minutter igår, og jeg har syntes det har vært litt ekkelt. For det kjennes da virkelig ut som en slags krampetrekning. :klø: Men det er godt jeg fant svaret på dette da. For jeg har jo på en måte gått og lurt på om ikke jeg skulle merke noe til hikking snart. Rart at tanken ikke har slått meg før altså. Nå skal jeg iallefall legge merke til det neste gang, og se om jeg klarer å kjenne hvordan hun ligger. Søte lille Babymelona! Ja, hun har mye rart for seg. Akkurat som mamman sin... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #504 Del Skrevet 12. desember 2008 Må bare litt for 29 uker!!! Bare én liten uke til neste delmål. Deretter er det strake veien fram til uke 37 og fødsel any day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2008 #505 Del Skrevet 12. desember 2008 Yeeey! Hvor har det blitt av tickeren din egentlig..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #506 Del Skrevet 12. desember 2008 Yeeey! Hvor har det blitt av tickeren din egentlig..? :klø: Er den borte?? :klø: Det har ikke jeg merket iallefall, og nå er den her.. Ser du den ikke nå heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. desember 2008 #507 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå ser jeg den igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. desember 2008 #508 Del Skrevet 12. desember 2008 :hoppe: for 29 uker! Likte den optimistiske "37 uker og fødsel any time". Er nok ikke så optimistisk jeg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #509 Del Skrevet 12. desember 2008 :hoppe: for 29 uker! Likte den optimistiske "37 uker og fødsel any time". Er nok ikke så optimistisk jeg nei Ikke?? Hvordan da, mener du? Tror du at du kommer til å gå over tida, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #510 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er jo Lucia!! *Luciasmiley* Og så krysser jeg fingrene litt for at Babymelona IKKE kommer om akkurat 2 mnd.. For det er faktisk fredag 13de i februar! Jaja.. Har ei venninne som ble født fredag 13de, og hun lever da fortsatt, så det er vel ikke verdens undergang. Men PRØV å styr unna da, Vesla mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 13. desember 2008 #511 Del Skrevet 13. desember 2008 Broren min er født 06.06.06, du får det ikke skumlere enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. desember 2008 #512 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er jo Lucia!! *Luciasmiley* Og så krysser jeg fingrene litt for at Babymelona IKKE kommer om akkurat 2 mnd.. For det er faktisk fredag 13de i februar! Jaja.. Har ei venninne som ble født fredag 13de, og hun lever da fortsatt, så det er vel ikke verdens undergang. Men PRØV å styr unna da, Vesla mi! Kjenner ei søt lita jente som er født fredag den 13. Verdens herligste, alltid smørblid og nesten ikke noe gråting.. Mamma´n og pappa´n vet ikke hva de har gjort for å fortjene en så snill unge Nå er det ikke lenge til Pappamelona kommer til neste helg, var det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #513 Del Skrevet 13. desember 2008 Broren min er født 06.06.06, du får det ikke skumlere enn det Nei, det har du rett i. Det var litt skummelt... Får håpe det blir folk av han da. Gjør nok forhåpentligvis det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #514 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjenner ei søt lita jente som er født fredag den 13. Verdens herligste, alltid smørblid og nesten ikke noe gråting.. Mamma´n og pappa´n vet ikke hva de har gjort for å fortjene en så snill unge Nå er det ikke lenge til Pappamelona kommer til neste helg, var det ikke? Det er vel ofte sånn, at hvis det er noe skummelt med noe, så forventer man nesten et eller annet rart, og da blir jo ting bare bra. Så jeg skal nok overleve om hun kommer da altså.. Jo, det var neste helg, men endring i planene: Torsdag morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 13. desember 2008 #515 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei. Det går stadig framover! Blir koselig når mannen kommer hjem ja. Er det mye mageaction hos deg eller? Mini har hjemme-alene-fest hver ettermiddag og kveld, utrolig komisk å se magen bule og ommøblere seg helt ukontrollert. Mamma er også født fredag 13. Hun har ikke lidd under det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #516 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei. Det går stadig framover! Blir koselig når mannen kommer hjem ja. Er det mye mageaction hos deg eller? Mini har hjemme-alene-fest hver ettermiddag og kveld, utrolig komisk å se magen bule og ommøblere seg helt ukontrollert. Mamma er også født fredag 13. Hun har ikke lidd under det heller. Jaaa.. Det går fort mot hjemkomst og jul nå. Her i magen er det full rulle; Fra og med ettermiddagen, utover kvelden og i noen timer etter jeg har lagt meg er det turn-oppvisning i magen. Akkurat nå tyder ting på at trapes er på programmet. Det ser helt snålt ut fra min vinkel. Jeg kan bruke flere timer på å sovne etter jeg har lagt meg pga disse rundkastene hennes. Og nå begynner magen å bli så tung at jeg våkner hver eneste gang jeg snur meg om natta. Sovner sent, sover dårlig og våkner tidlig. Man kan bli sliten av mindre... :klø: Men men.. Det er bra at statistikken for fredag 13de-personer lover så bra da.. Kanskje det er like greit at hun kommer da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. desember 2008 #517 Del Skrevet 14. desember 2008 Prøv å la være å tenke at "den datoen vil jeg ikke ha" - for da blir det den! Jeg fødte akkurat den ene datoen jeg IKKE ville føde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #518 Del Skrevet 14. desember 2008 Prøv å la være å tenke at "den datoen vil jeg ikke ha" - for da blir det den! Jeg fødte akkurat den ene datoen jeg IKKE ville føde... Hvilken var det da? Av ren nysgjerrighet. Da skal jeg prøve: VIL IKKE FØDE 24 FEBRUAR!!! For da får Pappamelona være litt hjemme før han drar igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. desember 2008 #519 Del Skrevet 14. desember 2008 9. april... Hadde termin 2. Får jo litt sånn 2. verdenskrig-assosiasjoner, og tenk å flagge på den dagen liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #520 Del Skrevet 14. desember 2008 9. april... Hadde termin 2. Får jo litt sånn 2. verdenskrig-assosiasjoner, og tenk å flagge på den dagen liksom... Hadde vel vært verre om du eller dine foreldre etc hadde vært tyske og vaiet et tysk flagg fra verandaen 9 april. Men huff, nei, jeg kjenner 2 stk som har bursdag denne dagen, og de lider på ingen måte noen nød. 1 april hadde kanskje vært verre?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå