Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

28 UKER :danser:

Skal forresten bytte landsdel ja... Bye, bye Nord-Norge. Trøndelag here we come :skya:

Hehe.. :fnise: Må vel si at jeg liker nordnorge bedre enn trøndelag, men ok, hver sin smak. :ler:

Blir iallefall vintersol på dere! :jepp: Det er jo mangelvare på disse tider om man er langt nok nord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*lurer litt på hva babyen kan lukte inni magen*

28 uker :danser:

Akkurat den har jeg stusset litt på. Lukter de i vannet? :klø:

Vet du, den der har jeg mine tvil om!! Har nok åpnet øynene og kan se lys og sånt, men lukte? Nei, vet du hva.. Tror hun skal være glad om hun ikke kan lukte noe der inne jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Kanskje de mener at om hun skulle blitt født for tidlig, altså nå, så er luktesansen hennes ferdig utviklet og hun kunne lukte om hun ble født nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

Grattis med overgang til 3. trimester! Det går fort nå!

I dag måtte mannen knyte skoene mine... :sjenert: Det var lettere å være høygravid på våren! Men vi kommer oss vel til mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de mener at om hun skulle blitt født for tidlig, altså nå, så er luktesansen hennes ferdig utviklet og hun kunne lukte om hun ble født nå.

Hmmm.. Kanskje det er noe ja... MÅ jo nesten være no slikt.... Hun er da vel ingen fisk?? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med overgang til 3. trimester! Det går fort nå!

I dag måtte mannen knyte skoene mine... :sjenert: Det var lettere å være høygravid på våren! Men vi kommer oss vel til mål...

Takktakk. :klem:

Det går fort ja?? :jepp: Håper det. :fnise: Har dessverre ingen mann til å hjelpe meg her jeg, for han kommer ikke hjem før om 2 uker. Men da, DA skal han få hjelpe meg opp fra gulvet, ut av sofaen, stryke meg på ryggen, holde rundt meg etc. (Tilstanden må utnyttes fullt ut) :lur:

Vil tro det var en del enklere å gå høygravid på våren ja, i og med at du ikke må pakke deg inn, snøre store vintersko og slikt. Men som du sier; vi kommer oss nok til mål. Glede meg!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. :fnise: Må vel si at jeg liker nordnorge bedre enn trøndelag, men ok, hver sin smak. :ler:

Blir iallefall vintersol på dere! :jepp: Det er jo mangelvare på disse tider om man er langt nok nord..

Liker faktisk mørketida jeg. Så koselig inne da. Trives godt i nord, for all del, men når all familie er over 100 mil unna og når man absolutt skal få to små på no time skal det bli godt å komme hjem :) Men vil nok savne plassen vi bor på nå VELDIG :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Gravid strømpebukse har jeg aldri tenkt på... Takk for tipset, til den dagen jeg trenger det..

Ehm.. Hyggelig å være til hjelp, om det er meg du sikter til??? :klø: Har jeg nevnt noe om strømpebukse??

Jeg sliter nok litt med hukommelsen til tider, så du må nok oppdatere meg i så tilfelle. :ler:

Bank litt vett i meg... :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Hyggelig å være til hjelp, om det er meg du sikter til??? :klø: Har jeg nevnt noe om strømpebukse??

Jeg sliter nok litt med hukommelsen til tider, så du må nok oppdatere meg i så tilfelle. :ler:

Bank litt vett i meg... :slår:

Hmm, eller det kanskje er jeg som trenger den :slår:

Ikke spør meg hvor jeg har fått det fra, sikkert lest det i en annen dagbok, også har det ligget i bakhodet mitt helt til jeg havna her :fnise:

Var virkelig ikke meningen og forvirre deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, eller det kanskje er jeg som trenger den :slår:

Ikke spør meg hvor jeg har fått det fra, sikkert lest det i en annen dagbok, også har det ligget i bakhodet mitt helt til jeg havna her :fnise:

Var virkelig ikke meningen og forvirre deg :ler:

KAN jo selvfølgelig være jeg har nevnt noe om det tidligere, men ikke som jeg kan huske i farta.. :ler:

Jaja, du fikk deg litt tips iallefall, og det er godt nok. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Trur nok eg er den skyldige, som har nevnt gravidstrømpebukse.

Men er berre glad for å dele tips, altså!

Er du tilbake på jobb nå, Anamelona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer kanskje det ja :ler: Takk for tipset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant vi ut av mysteriet. :)

Ja, nå er jeg tilbake i jobb. Kun 50% og halve dager, men det er skikkelig deilig å gjøre litt nytte for seg igjen! Har savnet jobben min og de jeg jobber med... :strix:

Deilig å ha en jobb jeg gleder meg til altså. :jepp:

Stemmer kanskje det ja :ler: Takk for tipset..

Mystery solved..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Går det bra på jobben?

Jaa.. :hoppe: De er så flinke å tilrettelegge for meg. Storkoser meg, og det er herlig å være tilbake med "gjengen." Skal jo ikke legge skjul på at man savner de man er godt kjent med når man har vært borte så lenge.. hva i alle dager skal jeg gjøre når jeg går ut i permisjon?? :dåne: Får vel ta meg en trilletur eller fem bortom.. :ler:

Nå skal jeg bare fortsette å gelde meg til jul, henge litt på jobb, henge litt på KG og vente på at Pappamelona kommer hjem neste helg. :lur:

Hvordan går det med deg da? Juleforberedelser klappet og klart nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa.. :hoppe: De er så flinke å tilrettelegge for meg. Storkoser meg, og det er herlig å være tilbake med "gjengen." Skal jo ikke legge skjul på at man savner de man er godt kjent med når man har vært borte så lenge.. hva i alle dager skal jeg gjøre når jeg går ut i permisjon?? :dåne: Får vel ta meg en trilletur eller fem bortom.. :ler:

Nå skal jeg bare fortsette å gelde meg til jul, henge litt på jobb, henge litt på KG og vente på at Pappamelona kommer hjem neste helg. :lur:

Hvordan går det med deg da? Juleforberedelser klappet og klart nå?

:klem:

Høres ut som arbeidsplassen din er fin :Nikke: og så bra at du koser deg på jobb.

Du får nok mer enn nok å henge fingrene i i permisjons tiden ;)

Pappamelona på vei hjem :hoppe: Det blir nok herlig kan jeg tenke meg.

Juleforberedelsene er neeeesten ferdig, har en halv vott igjen å hekle og 7 julekort og skrive :tree: Skal kjøpe/lage en liten ekstragave til kjære, men jeg har ikke helt bestemt meg for hva. Lurer litt på om jeg skal lage et hefte med gavekort på ting vi kan gjøre sammen :sjenert: som han kan innkassere når han vil. Litt artigere det enn en boxer eller sokker liksom :fnise:

Jeg er forresten nesten ferdig med å spise julekakene også :ler:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som arbeidsplassen din er fin :Nikke: og så bra at du koser deg på jobb.

Du får nok mer enn nok å henge fingrene i i permisjons tiden ;)

Pappamelona på vei hjem :hoppe: Det blir nok herlig kan jeg tenke meg.

Juleforberedelsene er neeeesten ferdig, har en halv vott igjen å hekle og 7 julekort og skrive :tree: Skal kjøpe/lage en liten ekstragave til kjære, men jeg har ikke helt bestemt meg for hva. Lurer litt på om jeg skal lage et hefte med gavekort på ting vi kan gjøre sammen :sjenert: som han kan innkassere når han vil. Litt artigere det enn en boxer eller sokker liksom :fnise:

Jeg er forresten nesten ferdig med å spise julekakene også :ler:

Jeg kan komme og hjelpe deg å bli ferdig med julekakene om du vil... :jepp:

Gavekorthefte med masse ideer synes jeg hørtes ut som en genial gave. Kanskje du i tillegg kan sette av en blank side eller to som han kan fylle ut med det han selv vil?? :lur: Det er nok uansett litt artigere enn boxere eller sokker ja... Garantert. :ler:

Nei, nå må jeg stikke og legge meg tror jeg, hvis jeg skal få unna alle morgendagens planer!

Dere får skylde på Telenor og nettproblemene hvis dere synes jeg har vært litt fraværende idag. Har ikke fått kommet meg på nett før 2330. :ler:

God natt..

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herreminhatt!

Flere ganger har jeg merket litt sånne svake sparke-bevegelser i magen som har vært regelmessige. Litt sånn som en slags vag sparking med puls-rytme. Jeg har ikke skjønt hva dette var. Det har på en måte virket som en slags krampetrekning hun har hatt der inne, men etter å ha lest litt rundt på noen dagbøker her inne så fant jeg ut hva dette sannsynligvis er; HUN HIKKER!! :dåne:

Herregud jeg er bra fraværende da... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...