Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #441 Del Skrevet 3. desember 2008 Reiser hjemover ja. Julaften skal jeg og han godeste være sammen med mamma og broren min. Heldigvis er vi fra samme sted, så vi får med oss juleselskaper på begges kant, koselig! Ting som tyder på at dere får en koselig jul dere også. Åh.. Kom i julestemning jeg nå.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 3. desember 2008 #442 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi har det veldig greit i jula, familien min på mammas side er engelsk så vi har alltid feira førate juledag. Så på julaften er vi hos svigers og spiser ribbe (eller, jeg får skinkestek da ) og på første juledag er vi hos mormor og morfar og spiser kalkun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #443 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi har det veldig greit i jula, familien min på mammas side er engelsk så vi har alltid feira førate juledag. Så på julaften er vi hos svigers og spiser ribbe (eller, jeg får skinkestek da ) og på første juledag er vi hos mormor og morfar og spiser kalkun To juler... Noen som har det gitt.. Dobbelt opp med pakker???? Hehe... Tror nok det blir en god jul på Grafica'n vår også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. desember 2008 #444 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Julestemning sier du jeg melder meg på på den Har akkurat ryddet sammen hobbysakene mine, har laget 13 julekort, drukket julebrus, brent talglys og hørt på julesanger . ja også har jeg pakket inn julegavene som skal postes nå kan julen bare komme den Jeg er klar Endret 3. desember 2008 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 3. desember 2008 #445 Del Skrevet 3. desember 2008 To juler... Noen som har det gitt.. Dobbelt opp med pakker???? Hehe... Tror nok det blir en god jul på Grafica'n vår også.. Nei, på julaften får vi pakkene fra han sin side, og på første juledag fra min. Så like mange pakker, bare fordelt på to dager! :jeppp: Tror nok det er mange av oss som får en fin jul, spesielt de med minimeloner i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. desember 2008 #446 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi har det veldig greit i jula, familien min på mammas side er engelsk så vi har alltid feira førate juledag. Så på julaften er vi hos svigers og spiser ribbe (eller, jeg får skinkestek da ) og på første juledag er vi hos mormor og morfar og spiser kalkun Det hørtes jo helt perfekt ut Jeg vil også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #447 Del Skrevet 3. desember 2008 Julestemning sier du jeg melder meg på på den Har akkurat ryddet sammen hobbysakene mine, har laget 13 julekort, drukket julebrus, brent talglys og hørt på julesanger . ja også har jeg pakket inn julegavene som skal postes nå kan julen bare komme den Jeg er klar ..tror jeg kommer på besøk en tur for å komme SKIKKELIG i stemning jeg.. Der hørtes det veldig "julete" ut. :rødme: Herlig..... Eneste her er at det er litt julepynt (inkludert adventsstake og stjerne.. VIKTIG!!) og selvfølgelig litt pakke-rot på gulvet. Men jeg er alene, så la rotet bare ligge inntil jeg orker å rydde opp.. *RyggKnekkAua* Anamelonas julebok. Noen flere??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #448 Del Skrevet 3. desember 2008 Det hørtes jo helt perfekt ut Jeg vil også.. Da slår vi oss sammen, og så "christmas-crasher" vi selskapet. Menger oss med fiffen og lever det gode liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, på julaften får vi pakkene fra han sin side, og på første juledag fra min. Så like mange pakker, bare fordelt på to dager! :jeppp: Tror nok det er mange av oss som får en fin jul, spesielt de med minimeloner i magen Joda, det blir nok en koselig jul med melon i magen!! ...men ikke plass til all den gode maten.. Men men.. kanskje like greit. Vel, det blir vel akkurat like mange pakker hos de fleste tror jeg, bare at dere ikke er ferdig med overraskelsene når vi andre er det. Kanskje jeg skal prøve meg på å fordele gavene utover noen dager?? :klø: Det hadde sikkert slått an i hus med småbarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 3. desember 2008 #450 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg syntes hvertfall det var kjempestas når jeg var liten, da! Først bursdag 22 desember, så var vi hos stefaren min sin familie på julaften, mormor og morfar første juledag, også reise jeg til vestlandet til pappa andre juledag. Så jeg fikk gaver fire ganger på fem dager. Først når jeg ble eldre forstod jeg at jeg fikk jo ikke noen flere gaver enn noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 3. desember 2008 #451 Del Skrevet 3. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #452 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg syntes hvertfall det var kjempestas når jeg var liten, da! Først bursdag 22 desember, så var vi hos stefaren min sin familie på julaften, mormor og morfar første juledag, også reise jeg til vestlandet til pappa andre juledag. Så jeg fikk gaver fire ganger på fem dager. Først når jeg ble eldre forstod jeg at jeg fikk jo ikke noen flere gaver enn noen andre Fått det med deg fra starten da vet du.. Hadde ikke blitt særlig godt mottatt om jeg hadde stoppet gavefråtseriet og sagt; "resten får dere ta imorgen" til 7-8 åringer som var vant til alt på en gang... Men det hørtes jo koselig ut da.. Ingen tvil om det... For det kan jo virke som om du får mange flere gaver enn de andre! God nok grunn det gitt. Endret 3. desember 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #453 Del Skrevet 3. desember 2008 Titter du innom her ja?? Hehe.. har visst funnet meg en måte å verve inn folk i dagboka mi. Koselig at du tok turen innom, kaffedama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. desember 2008 #454 Del Skrevet 3. desember 2008 Da slår vi oss sammen, og så "christmas-crasher" vi selskapet. Menger oss med fiffen og lever det gode liv. Den er jeg med på altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #455 Del Skrevet 3. desember 2008 Den er jeg med på altså Pakk sakene Tussimor, vi skal på julefest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. desember 2008 #456 Del Skrevet 3. desember 2008 Pakk sakene Tussimor, vi skal på julefest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #457 Del Skrevet 4. desember 2008 Hehe.. Tussi og Anamelona er klare for vedvarende julefest/gave- og matjul. Nå er det te og tv på gang her iallefall. Etter å ha fått gjort litt i huset, vært innom KG nesten mellom hvert eneste fat som har vært tatt ut av oppvaskmaskinen osv.. Jaja, må legge meg ned og strekke ut Babymelona som klistrer beina sine oppi ribbeina mine. Ikke vondt når hun ikke sparker, men det føles bare så...rart... Føles som om jeg trenger å gi henne litt plass... Så nå; slæpp åff!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 4. desember 2008 #458 Del Skrevet 4. desember 2008 Kos deg på sofaen Kommer etter om en times tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #459 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Noen sniklesere evt andre med NAV/fødsel/skjema-erfaring?? :klø: Meg: Har fast jobb, vanlig arbeidstaker - ikke eget firma etc Har jobbet der jeg jobber i 2 år, så jeg har krav på permisjon med lønn når Babymelona kommer... Pappamelona har også fast jobb... Jeg er inne og kikker etter evt skjema som skal fylles ut og sendes til NAV, men jeg føler jeg drukner blant alle de forskjellige greien de har der.. :dåne: Og når skal det leveres? ..innen? Jeg blir forvirret av hele greia. Hvilket skjema skal jeg lete etter? Noen som har tips, erfaring, link og/eller informasjon som kan hjelpe?? Hva ellers av papirarbeid skal/må jeg finne ut av? "Ja ja, spør jordmor etc" sier vel noen. TRO MEG! Det har stått på huskelista flere ganger, men av en eller annen grunn har jeg glemt å spørre.. :dåne: Og det lille av info jeg fikk en gang var ikke mye til hjelp. "Se på NAVs nettside" Det var der jeg satte meg fast........ Help? Anyone? Endret 4. desember 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 4. desember 2008 #460 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Uff, driver og knoter med det samme om dagen. Skjemaet er ihvertfall det som ligger til høyre under "Skjema" på denne siden og heter "Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon". Ellers tror jeg bare jeg henger meg på og lurer sammen med deg... Fikk forresten beskjed om at det holdt å levere det i løpet i av desember for vår del (det vil vel si før jul), og jeg ligger jo noen uker foran deg i løypa, så kanskje i begynnelsen av januar omtrent? Men mulig det er forskjeller fra NAV-kontor til NAV-kontor på det, da. :klø: Endret 4. desember 2008 av itla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå