Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 14. august 2008 #1 Del Skrevet 14. august 2008 Nå som det går mot høst (dessverre) fikk jeg lyst på et par Hunter-støvler. Synes fleece-sokkene som man kan kjøpe til ser kule ut, men det blir vel for varmt enda en stund, så jeg tenkte de kunne være tøffe til jeans hvis jeg brettet dem litt ned på toppen. Vet det høres litt "retro" ut, så jeg tenkte jeg skulle høre hva dere på forumet mener om dette.... Er det noen som har prøvd dette, og vet om støvlene lar seg brette ned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Del Skrevet 14. august 2008 Nå som det går mot høst (dessverre) fikk jeg lyst på et par Hunter-støvler. Synes fleece-sokkene som man kan kjøpe til ser kule ut, men det blir vel for varmt enda en stund, så jeg tenkte de kunne være tøffe til jeans hvis jeg brettet dem litt ned på toppen. Vet det høres litt "retro" ut, så jeg tenkte jeg skulle høre hva dere på forumet mener om dette.... Er det noen som har prøvd dette, og vet om støvlene lar seg brette ned? Kanskje en helt god idé (skjønner ikke helt hvordan det vil se ut), men vet ikke om støvlene kan brettes. Jeg har ikke spesielt fete legger (helt vanlige, kan kjøpe de aller fleste høye støvletter og ha buksen inni) og klarte nesten ikke å få av Hunter støvlene i butikken fordi de er så trange og umulige. Siden ser jeg at det nesten kun er tynne jenter som har slike. Damen i butikken måtte dra dem av meg for at de skulle komme av... Da ble det Ilse Jacobsen gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. august 2008 #3 Del Skrevet 15. august 2008 Jeg tror ikke jeg klarer å brette ned mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tove_* Skrevet 16. august 2008 #4 Del Skrevet 16. august 2008 hunter er vanskelige å brette ned. Viking sine retro er letter, og veldig kuule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 17. august 2008 #5 Del Skrevet 17. august 2008 hunter er vanskelige å brette ned. Viking sine retro er letter, og veldig kuule Retro har jeg hatt, og dem synes jeg ikke er så fine når de er brettet ned. Kjøpte Hunter'ne (sorte) i går, og fikk etter litt om og men brettet dem litt ned på toppen. Men er ikke sikker på om det så kult ut, eller jeg ser ut som en gammel fisker... :gjeiper: Hva tror dere - er jeg på motemessig villspor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg trur ikke det er så fint, sånne høye støvler synes jeg burde være som de er. Da trur jeg heller de gamle viking kadett støvlene ser bedre ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #7 Del Skrevet 18. august 2008 Hunter har en spenne-sak på sidene, så støvlene blir litt klumpete (og ikke så veldig fine) hvis du bretter de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. august 2008 #8 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg ville ikke brettet de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2008 #9 Del Skrevet 18. august 2008 Enig at lave støvler av typen viking kadett eller andre typer seilerstøvler er mye tøffere å brette ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 18. august 2008 #10 Del Skrevet 18. august 2008 Har et par svarte Hunter støvler selv og ville ikke brettet de nei. Syns støvlene ser finest ut når man ser spennen på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 18. august 2008 #11 Del Skrevet 18. august 2008 Hvis man kun bretter ned til spennen blir det ikke så klumpete, men jeg tar poenget... tror støvlene forblir ubrettet Kjøpte fleecesokkene også, men det blir jaggu trangt med både dem og bukser nedi støvlene.... kan ikke tro annet enn at det må blir varmt & klamt også, selv i slaps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 18. august 2008 #12 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har også fleece-sokkene, og synes det er kjempedeilig på kalde og våte dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 18. august 2008 #13 Del Skrevet 18. august 2008 Hva er prisen på Hunter støvler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 18. august 2008 #14 Del Skrevet 18. august 2008 Betalte 1100 (eller 1098 for å være nøyaktig) for mine. Litt drøyt, men støvlene er jo kjempefine da. Er jo litt greit at det går an å være både trendy og praktisk samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKari Skrevet 19. august 2008 #15 Del Skrevet 19. august 2008 Hadde Hunterstøvlene med på Hove i sommer. Fryktelig upraktisk at de ikke kan brettes ned når sola steker, men hva ofrer man ikke for stilens skyld? En venninne hadde et par ganske stilige med klassisk snitt fra Viking (husker ikke navnet, men de ligner litt på Hunter), som var lette å brette ned. Ellers er jo de gode gamle nedbrettede seilerstøvlene praktiske, men spesielt moteriktig blir det vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 19. august 2008 #16 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hvor i Oslo kan man kjøpe Hunter? Endret 19. august 2008 av Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 19. august 2008 #17 Del Skrevet 19. august 2008 Tror Lille Vinkel i Bogstadveien har hatt dem i hvert fall. Forresten noen som vet om støvlene blir stygge/ripete dersom man bruker dem i skogen/myr etc? Mine er så blanke og fine at jeg tror jeg skal holde meg på asfalten med dem dersom det er vanskelig å holde dem pene etter søndagsturen i marka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 20. august 2008 #18 Del Skrevet 20. august 2008 Hadde Hunterstøvlene med på Hove i sommer. Fryktelig upraktisk at de ikke kan brettes ned når sola steker, men hva ofrer man ikke for stilens skyld? En venninne hadde et par ganske stilige med klassisk snitt fra Viking (husker ikke navnet, men de ligner litt på Hunter), som var lette å brette ned. Ellers er jo de gode gamle nedbrettede seilerstøvlene praktiske, men spesielt moteriktig blir det vel ikke. Vikingstøvlene du tenker på er kanskje Viking Fox. De har jeg. Koster bare halvparten av Hunter og de kan brettes ned akkurat som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2008 #19 Del Skrevet 21. august 2008 Vikingstøvlene du tenker på er kanskje Viking Fox. De har jeg. Koster bare halvparten av Hunter og de kan brettes ned akkurat som du vil. Eg har Rosa Viking Retro med snøring. Dei er kjempegreie å brette ned, noko eg gjer oftare og oftare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ine_* Skrevet 21. august 2008 #20 Del Skrevet 21. august 2008 Det går å brette ned Hunter'ne og, krever bare litt innsats fant ut at det enkleste er å brette dem ned før jeg tar dem på. Ellen - når bruker du Fox'ene dine nedbrettet?? Jeg ymtet frempå at det kanskje var tøft med en liten brettekant på støvlene til jeans, men det var ikke forumistene her enige i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå