Gjest Gjest_samsung_* Skrevet 14. august 2008 #1 Del Skrevet 14. august 2008 jeg er en mann på 35-40 år, ikke det store problemet med og få damene interesert om jeg ønsker det, men jeg mister innteressen med en gang og bak i hode mitt vet jeg så utrolig godt hvorfor. Det er damer fra Thailand og slikt jeg virkelig kunne tenkt meg et forhold til! nå har jeg og ei dame flørtet litt på nett en stund, utrolig søt jente, pen og virker veldig snill, hun hinter på at vi snart burde møtes men jeg vet at det ikke er noe vits i. Traff ei fra nettet i våres, vi gikk ut noen ganger og til slutt ville hun ha meg med hjem, vi var fort på vei i mot senga men jeg hadde faktisk ikke lyst, jeg orka ikke tanken på og ha sex med henne enda hun var både pen og sexy, men alt jeg har i bakhodet er damer fra nevnte land! ikke misforstå, de er ikke snakk om ei thai dame på 19 år som blir innportert, det er i så fall prat om og møte voksne damer, fra 27-30 og oppover. problemet er at jeg har to barn i fra et tidligere forhold og vi bor på et lite sted med mange fordommer, er redd barna vil måtte lide, og selv om jeg blei sammen med ei som pratet norsk flytende så ville alle tenkt at jeg hadde "innportert" dame. ikke at jeg bryr meg så mye om hva andre tenker, menn jeg har to barn som skal bo her i byggda. og alle maser om at jeg må få meg dame snart, de prøver og spleise og fleiper litt om jeg har blitt homo med årene.. jeg har alldri tatt en gang på ei dame i fra thailand, menn jeg er helt solgt når jeg møter ei på gata, blir helt mo i knæra og tankene løper av sted. tørr ikke reise til thailand på ferie en gang. noen med gode råd til meg her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. august 2008 #2 Del Skrevet 14. august 2008 Dette går jo kun og bare på det ytre. Du er ikke interessert i mennesket, men vil ha en dame-modell al la Thailand. Spiller altså ingen rolle om hun er et hespetre aldri så mye, bare hun ser ut som ei thai-dame? Er det fjær-i-hatten-syndromet som rir deg eller? Er det på moten der du kommer fra? Høyst merkelig syns jeg. Og trist både for deg og de du dumper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nbp Skrevet 14. august 2008 #3 Del Skrevet 14. august 2008 Dette går jo kun og bare på det ytre. Du er ikke interessert i mennesket, men vil ha en dame-modell al la Thailand. Spiller altså ingen rolle om hun er et hespetre aldri så mye, bare hun ser ut som ei thai-dame? Er det fjær-i-hatten-syndromet som rir deg eller? Er det på moten der du kommer fra? Høyst merkelig syns jeg. Og trist både for deg og de du dumper. Kan jo ha noe med hudfarge osv og gjøre da? Vet mange norske damer ikke ønsker og bli sammen med gutter med rødt hår, blondt hår osv, er vel ingen som sier de kunn ser etter det ytre? jeg kunne ikke tenkt meg og bli sammen med ei jeg ikke syntes var pen. Og mange asiatiske damer er faktisk utrolig pene og jeg ser ikke at han har skrivi at han tar hva som helst bare det er thailandsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_samsung_* Skrevet 14. august 2008 #4 Del Skrevet 14. august 2008 Dette går jo kun og bare på det ytre. Du er ikke interessert i mennesket, men vil ha en dame-modell al la Thailand. Spiller altså ingen rolle om hun er et hespetre aldri så mye, bare hun ser ut som ei thai-dame? Er det fjær-i-hatten-syndromet som rir deg eller? Er det på moten der du kommer fra? Høyst merkelig syns jeg. Og trist både for deg og de du dumper. Virker ikke som det er fjær i hatten og ha dame fra thailand her i landet men. det er som en sa her, jeg liker mørke damer og jeg tar ikke hva som helst heller, det skal stemme med personlighet osv. saken er at jeg tenner på damer fra slike land, noen jenter tenner kunn på gutter med brune øyne og mørkt hår, ingen som ser ned på de av den grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2008 #5 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg synes nesten dette var litt søtt Kan skjønne at du går etter utseendet. Det gjør jeg også, selv om jeg ikke går etter noen bestemt rase da. Som dame kan jeg også se at noen asiatiske damer er veldig fine. Det er dumt at det skal være så mye fordommer. Jeg synes du bare skal gjøre det du føler for. Det er sikkert ikke så dumt å søke etter norske damer med asiatisk utseende. Er nok en fordel med samme kulturbakgrunn. Selv om noen da går ut fra hun er "importert" pga. utseendet, er ikke det noe å bry seg om. De dummer seg jo bare ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå