Anede Skrevet 2. juni 2003 #1 Del Skrevet 2. juni 2003 Vi skal leie en leilighet fra 1. juli, vi hadde egentlig planer om å bo på hotell første natten ( koster 3600,-) Men nå vil brudgommen heller sove i leiligheten. Hva hadde dere gjort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 2. juni 2003 #2 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvis det koster 3600 kroner, og det er eneste alternativ så ville jeg ha ligget i leiligheten. Kan gjøre det skikkerlig koselig der også :D Vi skal bo på hotel, og det koster 1750 kroner. Synes det er en mer akseptabel pris, selv om det er dyrt.. Vi gifter oss i en anna by enn vi bor i da. K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 2. juni 2003 #3 Del Skrevet 2. juni 2003 For meg så hadde det vært greit. Husker fortsatt vår første natt i leiligheten vår, med madrasser på gulvet og talglys... Hadde ikke kommet helt i orden ennå, kan du si. Men uansett det var kjempe-romantisk. Det kommer jo helt an på hva du gjør det til selv, og hva du forventer av bryllupsnatten. Drømmer du om hotell-rom så si ifra om det, hvis ikke så kan dere jo bruke noen av de pengene til å kjøpe inn litt champagne, kanskje litt jordbær og kose dere i deres nye hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Å, det hørtes jo kjempekoselig ut! Første natten sammen som ektepar i deres første leilighet sammen noen sinne.. SÅ ROMANTISK Men, som sagt tidligere her, hvis du drømmer om hotell, så si ifra til han! Vi skal bo på hotell og betaler 1700kr. Men vi har nå bodd sammen en stund, så for oss er det liksom ikke så romantisk å dra hjem.. Synes KI har en god ide der jeg! Kjøpe inn litt lys og blomster og noe godt å drikke og kanskje litt jordbær el.l.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. juni 2003 #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Å, det hørtes jo kjempekoselig ut! Første natten sammen som ektepar i deres første leilighet sammen noen sinne.. SÅ ROMANTISK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 2. juni 2003 #6 Del Skrevet 2. juni 2003 Hvis ikke dere har planer om å forlate festen heller tidlig så er kanskje hotellovernatting litt bortkastet? Vi var hjemme - forlot festen sent og da vi kkom hjem var stresslessen første stopp og deretter sengen. Ikke så veldig romantisk - men vi var så slitne etter en lang men veldig vellykket dag at da vi først fikk roen og slappet av var søvnen svært forlokkende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. juni 2003 #7 Del Skrevet 2. juni 2003 Hadde valgt leiligheten, men så kan det ha noe med at jeg håper at vi får kjøpt en leilighet som vi kan pusse opp, og første natten noen sover der, skal være bryllupsnatten vår, synes det høres ultra-romantisk ut jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 2. juni 2003 #8 Del Skrevet 2. juni 2003 Sett heller av de pengene og unn dere en helg som dere er opplagt til å nyte på ett-årsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå