Gå til innhold

Venninne med sjalu samboer!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Heisann, bare Milla som er innom en tur fordi hun vil gjerne ha noen synspunkter fra dere.

Okay, her er saken. En venninne av meg kjøpte akkurat en pent brukt PC gjennom jobben, det fulgte ikke med noe operativsystem (dvs. windovs el.) så som den gode venninne jeg prøver å være lot jeg henne få kjøpe en Windows XP til halv pris gjennom en venn av meg som eier en dataforretning.

Nå er hennes samboer skikkelig sint på meg fordi han mener at dette var noe han burde fikse, og ikke meg og (jeg siterer); "mine gode venner som kan og vet alt!"

Gjorde jeg noe skrekkelig her eller er det bare hennes samboer som oppfører seg latterlig. Han er selv ikke noe flink med PC'er, kan dette være en årsak til at han ble så forbanna?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

*ler masse* Dette er bare komisk, komisk, komisk! Du kom med hele kveldsunderholdningen i dag ja Milla! icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, jeg synes det bare er utrolig og bli sint for noe sånt, jeg gjorde henne jo bare en vennetjeneste. Okay, jeg installerte det jo for henne men hallo, er det mulig og bli sinna for noe sånt?

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Han er nok rett og slett barnslig og misunnelig, dette hørtes nemlig en liten smule patetisk ut. Kjenner ikke vedkommende, men hvis kjæresten min hadde reagert sånn (noe han garantert ikke ville ha gjort), hadde jeg nok ledd han rett opp i ansiktet! Grow up! Men kanskje han og ville imponere ved å fikse noe sånt og ble skuffet?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Du skulle ikke tro d nei!Kan d være at han har problemer m deg sånn ellers å,at d er derfor han reagerer på dette viset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Milla!

Her er det ikke du som har gjort noe galt, tvert i mot icon_smile.gif

Hans reaksjon er rett og slett tåpelig.

Synes nå jeg da..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Kanskje det var det at jeg installerte XP for henne som fikk det til å tippe over for han. Dette begynner og ligne på noe jeg har sett på Discovery. Kanksje jeg skulle latt ham pisse rundt hele databordet for å la han "markere". Kanskje det ville gjort ting bedre!!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla....

...du er fresh! "Pisse rundt hele databordet"

icon_lol.gif

Tenker du traff spikeren på hodet der ja; du kom nok inn på hans territorium og "mannedomene".

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er detta for en type??!!

Hva så om du installerte det for henne, enkel sak!

Han ble vel snurt som mann tenker jeg...1212[ Dette Innlegg er endret av: Indira den 2002-04-11 22:33 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en tosk!

Kan ikke forstå at han ikke bare er glad for at kjæresten hans har gode og hjelpsomme venner.

Selv skaffet jeg Windows XP gratis til min samboer. Innstallerte det gjorde jeg også.

Han ble veldig glad, selv om han sikkert kunne innstallert det selv. Man trenger jo ikke akkurat være en Rocketscientist for å sett i en CD og trykke enter icon_wink.gif

Fortsett med å være grei mot vennen dine du. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er mange rare dyr i skogen!

Han følte seg nok tråkka på ja...kan du ha tråkket litt feil tidligere, Milla, og så er dette dråpen?

Jeg er glad for at både jeg og kjæresten min deler på det vi har, til hverandre, til andre, vi installerer, vi flytter, vi maler, vi låner bøker - i det hele tatt - ha er egentlig venner til for?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, vi har i grunn aldri snakket mye sammen, de ble samboere for bare 2 mnd. Uansett så er han hvertfall sur. Men hvis han vil være en perverst macho mannsgris så be my guest icon_smile.gif. Fortsetter han og oppføre seg på denne måten tror jeg det kan bli ett kortvarig samboerskap.

Tenk så latterlig og ikke kunne takle at noen har bedre greie på data enn ham. Det er tross alt endel av jobben min og kunne slike ting og det vet han.

Milla 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han hørtes ikke god ut?

Nei vel. Sikkert ikke.

Men ærlig talt. Nå må dere jenter slutte å godte dere sammen om negative ting med noen menn! At dere gidder.

Hvor frustrerte er det mulig å bli?

Her kommer jo det samme svaret 15 ganger fra 15 forskjellige personer???

Ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det var vel bare ett svar på dette spørsmålet da, siste anonym.

Dessuten var ikke dette mot menn generelt, det var mot èn konkret mann.

Og til slutt - godter du deg over patetiske mennesker? Jeg syns heller litt synd på dem.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...