Gå til innhold

hvordan ta ut ring i øret..

Gjest Gjest_katinka_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_katinka_*

Det begynner å nærme seg den tiden jeg skal ta ut ringen jeg har i øret/ørene. Gått 6-7 uker siden jeg tok hull.

På ringen er det en liten kule. Men hvordan får jeg åpnet ringen så jeg får de ut? Eller må jeg bare klippet de av?

Regner med at noen her har hatt omtrent det samme, var en ganske standard ring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bruker en tang eller en liten saks som du bender ut ringen med, til kula faller ut. Om det er en liten ring med dårlig plass inni, så kan det være lurt å få hjelp, og evt bruke to små tenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en tang, som fungerer som en slags omvendt saks (når du klemmer håndtakene sammen, går spissene på tanga utover), som presser ut den lille kula.

De selger slike tenger på Clas Olson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de som laget hull i ørene dine har forseglet ringen/dobben. Da er det ikke så mye annet å gjøre enn å gå tilbake til de som lagde hullet. Eller noen andre som lager hull. Frisører for eksempel. De har en spesialmarskin som kan ta av den lille forseglinga som sitter på baksiden av dobben. Har hørt noen si at den varmer om den tingen som er bak til den slipper taket. Det er litt ubehagelig de første gangene, men det går fort over. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Annonse

Gjest Tonje Louise

Du bruker en tang eller en liten saks som du bender ut ringen med, til kula faller ut. Om det er en liten ring med dårlig plass inni, så kan det være lurt å få hjelp, og evt bruke to små tenger.

BRA SVAR! Jeg gjorde som du sa og tok to tenger. Nå holder jeg på å utvide, kjempe glad! Takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...