Gå til innhold

Kjole til bryllup- hjelp meg vær så snill....

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei jenter!! Håper noen kan hjelpe meg... jeg skal i bryllup snart, og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Finner aldri noen klær jeg syns passer til min kroppsfasong!! bruker ca str 42, og da er det ikke fint til meg med noe tettsittende.. men alle løse kjoler blir så "posete". Noen som vet om noen butikker som selger kjoler som kan være fine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter!! Håper noen kan hjelpe meg... jeg skal i bryllup snart, og aner ikke hva jeg skal ha på meg. Finner aldri noen klær jeg syns passer til min kroppsfasong!! bruker ca str 42, og da er det ikke fint til meg med noe tettsittende.. men alle løse kjoler blir så "posete". Noen som vet om noen butikker som selger kjoler som kan være fine?

Oasis har veldig fine kjoler! :) Koster gjerne rundt 1000-lappen. Du kan jo ha en fin kjole, med cardigan eller sjal over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å prøve kjoler med empire-liv? De er jo ofte litt strammere oppe, men så går de fint utover fra rett under puppene. Skjuler midjen og fremhever puppene. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Skal i bryllupe selv snart..har kjøpt en nydelig kjole fra STAFF (i xl). Bruker 40-44 i klær..store pupper, rund mage.... Kjolen har en tynn underkjole og en chiffonaktig kjole med korte ermer over..empireliv..ser så slank og lekker ut i den! Søk etter STAFF på nettet..dansk merke mener jeg. Kjolen min kostet 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...