venus_ Skrevet 4. februar 2009 #281 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Er selv student, så det er ingen unnskyldning for å ikke spise ordentlig Har opprettet en matblogg nå som hovedsaklig er ment for studenter, link i signaturen min! Min dag: Frokost: 2 skiver grovbrød med makrell i tomat. Melk Lunsj: "Frokostpannekake" med ost og kalkunskinke. Cortado Mellom: Fruktsalat med vaniljekesam (hadde med i en liten boks på skolen ) Middag: Blandaball med kålrotstappe, poteter og stekt bacon. Vann Mellom: Fruktsalat med vaniljekesam (blitt hekta jeg!) Kvelds: Blir sikkert noen knekkebrød. Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
Gjest CookieMonster Skrevet 4. februar 2009 #282 Skrevet 4. februar 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med kalkun og agurk + eplejuice. Lunch: 1 banan, 1 piano rislunsj, litt av en hvetebolle. Middag: kyllingbiter i tomatsaus sammen med masse grønnsaker(wok grønsaker) + bittelitt ris. Hadde tenkt å spise en dobbel 0% yoplait yoghurt og litt frukt, men er fortsatt mett så det blir det heller i morgen
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2009 #283 Skrevet 4. februar 2009 Frokost: 2 skiver med gulost Lunsj: 2 skiver med gulost og en god morgen youghurt. Middag: 4 (små) farsekaker, noen stekte potetbåter og saus Mellom: En appelsin, En kvikk lunsj, og en farsekake. Ellers har jeg trent i 45 min, og gått en liten tur.
Safira Skrevet 4. februar 2009 #284 Skrevet 4. februar 2009 Frokost: Et knekkebrød med gulost + vann Mellommåltid: Et par babygulrøtter Lunsj: Et knekkebrød med skinke, en pære og vann En kopp kaffe etter skolen Middag: Svin og grønnsaker i sursøt saus og ris + vann Kvelds: En banan
Gjest Raptuza Skrevet 4. februar 2009 #285 Skrevet 4. februar 2009 Frukost; 1 eple. halv skive med prim. Middag: Fiskesuppe, 2 skiver med lettsmør. Ettermiddag: 1 porsjon havregraut på vatn med litt blåbær/sukker. Ettermiddag II: 4 skiver med kreolsk kyllingsalat. 1 lite glas vatn. Ei og ei halv lapp/svele med litt lett jorbærsyltetøy. Kvelds: 1 nektarin
Frk. Stella Skrevet 4. februar 2009 #286 Skrevet 4. februar 2009 "Frokost": Et stykke Snickerskake + kaffe (hadde egentlig tenkt å spise en skål musli og melk da jeg kom på jobb, men der ventet kollega med kake..) Lunsj: 2 havreknäcke, en avocado Mellom: en skive hjemmebakt grovbrød med nugatti "Middag": to skiver hjemmebakt grovbrød med hamburgerrygg, jarlsbergost, snackpaprika og cherrytomater. En kvart mango. Kvelds: en liten vanilje-yoghurt med frø fra et halvt granateple I tillegg: halvannen liter vann, to kjøkkenglass Farris Bris m/papaya&mango, to kopper kaffe, en stort glass ekstra lett melk.
Gjest Hekla Skrevet 5. februar 2009 #287 Skrevet 5. februar 2009 Frokost: 2 skiver speltbrød med makrell i tomat og agurk. Mellommåltid: kiwi Lunsj: omelett av 2 egg, rød paprika og 2 skiver kokt skinke. 1 skive speltbrød, 1 kopp grønn te Mellommåltid: 1 knekkebrød med makrell i tomat og agurk Middag: fiskegrateng, 1 potet og grønnsaker Kvelds: blir vel knekkebrød tror jeg..
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 5. februar 2009 #288 Skrevet 5. februar 2009 Frokost: Havregrøt (lagd med vann), m hakkede mandler, kanel og lettsyltetøy 1 glass skummet kulturmelk og kaffe Mellom: 2 små epler, 1/2 mango Lunsj: 2 rugbrødskiver m 17%naturell smøreost 1 iskaffe latte, vann Middag: 1 mager kjøttpølse, 1 skål grønnsaker kaffe m skummet melk 1 lite eple Før skitur: 1 kopp og noen rosiner Etter skitur: hvis jeg er sulten: havregrøt lagd på melk og frukt hvis jeg ikke er særlig sulten: bare frukt
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 5. februar 2009 #289 Skrevet 5. februar 2009 edit: meg over: før skitur skulle være: 1 kopp kakao og noen rosiner
Safira Skrevet 5. februar 2009 #290 Skrevet 5. februar 2009 Frokost: Et rugsprø med gulost + vann og kaffe Lunsj: Knekkebrød med leverpostei, en halv banan og en kopp kaffe med 1 1/2 ts pulver av regias lettkakao (hjelper mot sjokoladesug ) Middag: Tre pizzastykker og en gulrot Kvelds: Yoplait 0,1% Blåbær Hm, glemte visst helt å spise mellommåltid :/
venus_ Skrevet 5. februar 2009 #291 Skrevet 5. februar 2009 Frokost: 4 ryvita med makrell i tomat. Melk Middag: Blandaball med stekt bacon, potet og kålrotstappe. Vann Kvelds: Noen fiskepinner med lettrømme. Mellom: 1/2 l cola zero, 1/2 l cola, en stratos, noen biter 70%sjokolade,noen mandler. (Er lov når man er syk )
Agurk Skrevet 5. februar 2009 #292 Skrevet 5. februar 2009 Frokost: allbran med melk og hakkede mandler Mellom: 1 ryvita med baconost og egg Lunch: Middagsrester fra i går ( Red curry) Mellom: te latte og en neve mandler Middag: Samme som lunch Kvelds: 2 fiberrik med krydderost I tilegg har det blitt melk med honning og et par cognac. Syk
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2009 #293 Skrevet 5. februar 2009 2 iskaffe 100 g sjokolade 1 knekkebrød med ost 1 fylt rødspette 1 liten boks rosiner 1 banan I'll do better tomorrow
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #294 Skrevet 6. februar 2009 * 2 polarbrød Extreme * Leverpostei * 1 Nutrilett creamy * 1 lett-sjokolademelk fra Q-meieriene * 1 Frokostgrøt fra Toro Velbekomme Skal ha 1 polarbrød Extreme med leverpostei til kvelds også.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 6. februar 2009 #295 Skrevet 6. februar 2009 Hadde stor appetitt etter lang skitur i går;) Frokost: Havregrøt lagd m skummet melk, m hakkede mandler, rosiner og kanel 1 stort glass skummet kulturmelk kaffe Mellom: 1 banan, 1 lite eple Lunsj: 2 rugbrødskiver m 17 % naturell smøreost 2 små epler 1 cappucino Middag: 1 boks tunfisk i sataysaus 1 skål grønnsaker 1 gomorgen "lett" yoghurt vanilje (kjempegod!) 1 appelsin kaffe m melk Kvelds: trolig litt smågodt og pepsi max på kino
Gjest CookieMonster Skrevet 6. februar 2009 #296 Skrevet 6. februar 2009 Frokost: 2 grove brødskiver med agurk. Mellom: 1 kinder bueno(husker ikke hvordan det staves, men sånn med flytende nugatti inni seg) og kanskje max 50 gramvanilje yoghurtis. *skamme seg* Middag: Masse kokte grønnsaker, litt potet og stekt torsk + sukkerfri ketchup fra idun. Etter trening i kveld: en fruktsalat med: 1 kiwi, 1 klementin og fersk ananas med 1 yoplait dobbel 0% bringebær yoghurt på toppen Masse vann på trening og ellers litt pepsi max.
Agurk Skrevet 6. februar 2009 #297 Skrevet 6. februar 2009 Frokost: allbran med melk og hakkede mandler Mellom: atkinsbar Lunch: 1 vårrull Mellom: te latte og en neve mandler Middag: Hjemmelaget hamburger av karbonadedeig(egg, løk, frisk basilikum, hvitløk, paprika og div krydder) i pitabrød med salat, løk, agurk og hjemmelaget rømmedressing. Dessert: 70% sjokolade og friske blåbær Utover kvelden har jeg knasket sukkererter og tatt meg et glass rødvin
venus_ Skrevet 6. februar 2009 #298 Skrevet 6. februar 2009 Frokost: 2 skiver grovbrød med makrell i tomat. 1 glass melk og en kopp sjokolade-rett i koppen. Lunsj: Pasta formaggio med paprika og kalkunskinke. Vann Lunsj 2: 2 ryvita med makrell i tomat. Vann Middag: Taco + cola zero, appelsinjuice, cashewnøtter også blir det nok en stratos i kveld
Gjest Mea Culpa Skrevet 6. februar 2009 #299 Skrevet 6. februar 2009 (endret) I dag har jeg vaert meget sunn - NOT! Bakt potet med bolognese saus 1/2 hjemmelaget skolebolle 2-3 kopper svart te med soyamelk 1 soyayoghurt Masse oliven 1 banan 2 hjemmelagede skoleboller 90 gram potetgull Og naa kjenner jeg at det blir nok et par skoleboller til snart, og kanskje en eller annen form for middag! Endret 6. februar 2009 av Mea Culpa
venus_ Skrevet 7. februar 2009 #300 Skrevet 7. februar 2009 Frokost: 2 ryvita med makrell i tomat. 1 kopp sjokolade-rett i koppen Lunsj: 1 skive og 1 ryvita med reke- og avokadosalat. 1 glass appelsinjuice Middag: Taco Kvelds: Blir nok noen skiver proteinbrød med reke- og avokadosalat og 1 glass melk Ellers: Vann, 1 kopp solbærtoddy, 3 glass cola zero, 1 glass cola, smågodt, noen cashewnøtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå