Gjest CookieMonster Skrevet 28. januar 2009 #241 Skrevet 28. januar 2009 Frokost/lunch: et grovt rundstykke med kalkunfilet og agurk(ble visst det i dag også). 1 piano rislunsj og et glass juice. Middag: laks + kokte grønnsaker og bittelitt fullkornspasta. Mellommåltider: banan, eple. Blir vel litt yoghurt til kvelds. Huff, det ser litt lite ut når jeg får skrevet det ned, men jeg står sent opp(er student og har ingen tidlige forelesninger så lunch og frokost blir noen ganger til ett). Har tenkt til å begynne med proteinshakes ettersom jeg trener en del og vil få bedre utbytte av det.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #242 Skrevet 28. januar 2009 frokost: eggerøre(av 2 egg) med løk og rød chili, 1 fiberrik og et glass vann. 1 kopp grønn te. lunsj: 3 fiberrik med skinkeost, 1 glass vann mellom: 1 gulrot middag: laksefilet, 1 potet, brokkoli og gulrot
Fortunatus Skrevet 28. januar 2009 #243 Skrevet 28. januar 2009 frokost: to brødskiver med salami og majones Lunsj: Omelett av to egg med to brødskiver Middag: Fiskegrateng med poteter og raspede gulrøtter.. Til kvelds er jeg usikker.. Vet at kanelbolle er veldig fy-fy, men tror det blir et par (små) med te ved siden av.. har også trent i dag, så trenger litt ekstra energi.
Gjest Raptuza Skrevet 28. januar 2009 #244 Skrevet 28. januar 2009 Frukost: 2 skiver med smelteost. 1 porsjon havregraut. 6 dl vatn. 1 krus grønn te. Middag: 2 porsjonar laksesuppe. 1 grovt rundstykke med lettsmør. 1 stort glas vatn. 1 krus svart te. 1 appelsin Ettermiddag:1 appelsin. 2 skiver med skalldyrost. Kvelds:1 porsjon havregraut.
venus_ Skrevet 28. januar 2009 #245 Skrevet 28. januar 2009 Frokost/lunsj: En god morgen-yoghurt, vanilje. Et glass melk. Middag: Fiskegrateng med poteter, gulrot og smeltet smør. Vann. Mellom: Nøtter Kvelds: Tre ryvita med baconleverpostei og majones. Ikke så mye mat i dag.. Sto sent opp, måtte sove ut nattens busstur.
Gjest Gjest_polkadott_* Skrevet 28. januar 2009 #246 Skrevet 28. januar 2009 Frokost: En bolle med axa 4korn med melk Lunsj: 2 grovbrødskiver med banan, resten av bananen, en kopp kaffe Mellom: 2 grovbrødskiver med banan, resten av bananen, te Middag: 2 steinbitkaker med en halv pose fryste grønnsaker + en firkant med mørk sjokolade, og mye vann.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #247 Skrevet 28. januar 2009 - 4 Nutrilett peanøttsjokolader - 3 eller 4 gulrøtter - 1 Yoplait dobbel 0%-yoghurt med havregryn - 1 pære
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #248 Skrevet 29. januar 2009 Hei I dag har jeg spist: Omelett med tomat og løk 1 rundstykke med ost og tomat Halvt rundstykke med kyllingfilet
Agurk Skrevet 29. januar 2009 #249 Skrevet 29. januar 2009 Frokost: 2 kokte egg, agurk, litt hjemmelaget rømmedressing og en bit ost. Mellom: Atkinsbar Lunch: 2 ryvita med baconost og egg Mellom: 1 ryvita med peanøttsmør og 1 eple Middag: "varm" cæsar salat med kylling Kvelds: tipper blir fiberrik med philadelfia og tomat
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 29. januar 2009 #250 Skrevet 29. januar 2009 Frokost: Firkorn m hakkede mandler, eplebiter, kanel og skummet kulturmelk Kaffe og vann Mellom: 2 små epler Lunsj: 2 rugbrødskiver m italiensk salat, hamburgerrygg og paprika 1 lite eple, 1 liten appelsin vann Etter trening: 0,5 l 24 sjokolademelk Middag: 1 laksefilet, fullkornspasta, brokkoli, paprika m krydder og ketchup te m ekstra lettmelk, 1 lite eple Kvelds : blir nok havregrøt lagd på ekstra lettmelk,m kanel og rosiner
Gjest CookieMonster Skrevet 29. januar 2009 #251 Skrevet 29. januar 2009 Frokost: 1 piano rislunsj, 1 glass appelsinjuice, 1 kiwi og 1 klementin. Lunch: 2 grove brødskiver med kalkunfilet og agurk. Middag: toro spansk kyllinggryte (ferdiglaget). Skulle egentlig bare ha en liten yoghurt nå, men det blir vist sørlandsis. :gjeiper: Jeg og sambo som bare spiser slikt på lørdager, men nå ble det visst på en torsdag også Har ellers drukket pepsi max og vann i forbindelse med trening.
sistesjanse68 Skrevet 29. januar 2009 #252 Skrevet 29. januar 2009 2 brødskiver med smør ost og tomat 1 brødskive med smør 1 activa yogurth 2 porsjoner kjøttdeig med potetmos og grønnsaker 1 eple 20 smågodt 1 activa yogurth noen som tror de vet hvor mange kalorier dette er? Glad for svar på dette:)
Heritære Skrevet 30. januar 2009 #253 Skrevet 30. januar 2009 Frokost idag ble: 1 spelt rundstykke, 1 yoplait 0,1 yoghurt og 1 glass juice. Lunch idag blir middagsrester fra igår "Ovnsbakt kål og kjøttdeig" med 1 spelt rundstykke. Middag blir barbeque marinerte svinefiler med ris og wokgrønnsaker.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. januar 2009 #254 Skrevet 30. januar 2009 Frokost: Firkorn m hakkede mandler, eplebiter, rosiner og skummet kulturmelk kaffe og vann Mellom: 1 eple Lunsj: 2 rugbrødskiver m vita hjertegod ost 2 små epler vann Mellom: noen rosiner Middag: 1 laksefilet, grønnsaker, litt fullkornspasta kaffe m 1 dl ekstra lett melk Senere blir det nok noen tuborg lite, og evt noe spiselig
Gjest CookieMonster Skrevet 30. januar 2009 #255 Skrevet 30. januar 2009 Frokost/lunch: 2 grove brødskiver med kalkun og 1 glass ferskpresset appelsinjuice. Mellom: 3 yoghurtnøtter. Middag: 150 g torsk med kokte grønnsaker og ovnsbakte poteter + litt rømmedressing. Kvelds/kos: klementin, kiwi, eple, ananas og druer i en skål med 1 yoplait yoghurt dobbel 0% fett og sukker jordbær på toppen. Det er kjempegodt Kanskje det blir litt mer, men det er alt jeg har planlagt. Nå venter middag på meg
sistesjanse68 Skrevet 30. januar 2009 #256 Skrevet 30. januar 2009 (endret) 1 grovbrødskive jarlsberg og tomat 1 activia 1/4 melon fisk 1 potet 1gulrot og smør 2,5 stk hjemmelaget pizza Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
Gjest Raptuza Skrevet 31. januar 2009 #257 Skrevet 31. januar 2009 Frukost: 2 skiver med rekeost. 1 boks iskaffi. Lunsj: 1 stort glass pepsi max. 1 banan. 1 eple. 6 dl vatn.
hjema Skrevet 31. januar 2009 #258 Skrevet 31. januar 2009 Frokost: 1 brødskive med kokt skinke, agurk, paprika, tomat og tacosaus. 1/2 brødskive med leverpostei og rødbeter. 1 glass skummet melk. 1 kiwi Mellom: 1 eple med kanel og 1 kiwi Lunsj: 1 porsjon risengrynsgrøt med mye kanel og litt sukker. 3 glass vann og et ukjent antall skiver med pæreskinke :gjeiper: Mellom(nå): 1/4 mango og noen kopper med te
Gjest CookieMonster Skrevet 31. januar 2009 #259 Skrevet 31. januar 2009 Frokost: i grov brødskive med kalkun og agurk. 1 glass appelsinjuice. et par yoghurtnøtter. Middag: Lasagne Snacks: siden det er lørdag så har jeg kjøpt med smågodt og litt chips :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå