Gjest New Dawn Skrevet 5. september 2008 #21 Del Skrevet 5. september 2008 Så kjekt at de fortsetter med din favoritt serie, men dei dritter i oss andre. Kanskje dei en dag tar vekk "60 minutes makeover" så vet du hvordan det er. Hjelpe meg så hissig .. for det første så var det ment som en spøk for det andre så er det faktisk naturlig at programmer og serier skiftes ut iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilbake med Y&R! Skrevet 10. september 2008 #22 Del Skrevet 10. september 2008 Jeg satt målløs i flere minutter når jeg sjekket programmet, og så at min daglige dose med The Young And The Restless ikke var der. "Hva i alle dager", tenkte jeg. Jeg håpet selvfølgelig på at de hadde bare tatt en liten pause, for å vente på noen episoder eller noe sånt. Etterhvert ble jeg mer og mer utålmodig, så jeg gikk inn på FEM sin side. De begrunnet det hele med "omrokkeringer i sendeskjemaet". Nå har jeg skrevet et langt klagebrev til FEM, og håper de vil snart gjøre noe med dette. Jeg har også laget en gruppe på Facebook, vet ikke om det hjelper noe særlig, men jeg gjør alt for å få det tilbake. Hvis dere har Facebook, join gruppen! Den heter "The Young and The Restless tilbake på FEM!". Det er ihvertfall verdt å prøve, noen av dere så jo kanskje hvordan en Facebook-gruppe klarte å få Pacific Blue på tv-skjermen igjen denne sommeren. (Jeg var medlem, by the way!) Kanskje det samme skjer med The Young and The Restless. Vi kan nå håpe. Det er urettferdig å få meg hektet, for så å slutte å sende det. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de sender En Engel Iblant Oss, jeg antar nå at "USA's mest sette hverdagsdrama" er mer populært enn dette? Og ja, jeg har et GANSKE så fornuftig liv, jeg sitter jo bare ikke inne og ser på en såpeserie. Det gikk ikke an når den ble sendt to ganger om dagen, og flere om søndagen. Jeg går på skole, trener 3-4 ganger i uken og har et mer enn nok sosialt liv. Så bare ikke kom her og snakk om fornuftig liv! The Young and The Restless var rett og slett en glede å komme hjem til etter en hard og slitsom dag. Mvh en tidliger FEM-seer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 16. september 2008 #23 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg satt målløs i flere minutter når jeg sjekket programmet, og så at min daglige dose med The Young And The Restless ikke var der. "Hva i alle dager", tenkte jeg. Jeg håpet selvfølgelig på at de hadde bare tatt en liten pause, for å vente på noen episoder eller noe sånt. Etterhvert ble jeg mer og mer utålmodig, så jeg gikk inn på FEM sin side. De begrunnet det hele med "omrokkeringer i sendeskjemaet". Nå har jeg skrevet et langt klagebrev til FEM, og håper de vil snart gjøre noe med dette. Jeg har også laget en gruppe på Facebook, vet ikke om det hjelper noe særlig, men jeg gjør alt for å få det tilbake. Hvis dere har Facebook, join gruppen! Den heter "The Young and The Restless tilbake på FEM!". Det er ihvertfall verdt å prøve, noen av dere så jo kanskje hvordan en Facebook-gruppe klarte å få Pacific Blue på tv-skjermen igjen denne sommeren. (Jeg var medlem, by the way!) Kanskje det samme skjer med The Young and The Restless. Vi kan nå håpe. Det er urettferdig å få meg hektet, for så å slutte å sende det. Jeg skjønner heller ikke hvorfor de sender En Engel Iblant Oss, jeg antar nå at "USA's mest sette hverdagsdrama" er mer populært enn dette? Og ja, jeg har et GANSKE så fornuftig liv, jeg sitter jo bare ikke inne og ser på en såpeserie. Det gikk ikke an når den ble sendt to ganger om dagen, og flere om søndagen. Jeg går på skole, trener 3-4 ganger i uken og har et mer enn nok sosialt liv. Så bare ikke kom her og snakk om fornuftig liv! The Young and The Restless var rett og slett en glede å komme hjem til etter en hard og slitsom dag. Mvh en tidliger FEM-seer. Jeg har har en ide for å serien tilbake. Vi kan boycotte produkter som blir reklamert på FEM, og da blir kanskje FEM redd for at at bedriter kommer til trekke seg, og slutte reklammerep å kanalen. Det er drøyt, men vi kan prøve å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilbake med Y&R! Skrevet 3. november 2008 #24 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har har en ide for å serien tilbake. Vi kan boycotte produkter som blir reklamert på FEM, og da blir kanskje FEM redd for at at bedriter kommer til trekke seg, og slutte reklammerep å kanalen. Det er drøyt, men vi kan prøve å se. Jeg tror det blir litt drøyt å gjøre det ja. Men jeg har ikke sett på FEM siden de sluttet å sende the Young and the Restless, og kommer ikke til å gjøre det heller. Håper virkelig de i redaksjonen ser våre protester, og tar dem til seg. Mvh en tidligere FEM-seer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå