Gå til innhold

Om samliv, jobb, hund og barn


Laserwater

Anbefalte innlegg

Har vært på KG en stund nå, lest masse og lært masse. Nå vil jeg ha min egen dagbok hvor jeg kan skrible ned tanker, få ut litt futt og dele erfaringer :)

Jeg er 24 år, bor sammen med min kjære på 28 år. Vi har vært sammen i over 8 år og har vært forlovet i 7 år. Vi skal gifte oss i september dette år, gleder meg selvfølgelig! :bryllup: Sammen har vi en labrador som jeg bruker på jaktprøver for retrievere og en katt som heter Pus. Jeg jobber 100% som produktsjef i IT bransjen og er i grunn veldig opptatt av jobb, jeg jobber mye og hardt og liker tall og analyser. Det er en jobb hvor jeg får prøvd engelsken hver dag, det er både sunt og moro :)

Vi prøver nå å få barn, skal begynne på 4. prøveperiode nå og har høyt mot og stor tro på å få det til. Mannen har så veldig lyst på barn, han snakker om den fremtidige lille jenta eller gutten hver dag, forteller hva vi skal finne på sammen, om sunne verdier o.l. Synes selvsagt dette er sjarmerende at det ikke bare er jeg som savner å ha barn. Vi har det veldig bra sammen og det å bli en familie med barn ville toppe kaka helt. :kgbaby:

Mens vi venter på at det skal klaffe så er planen å begynne å trene (hvor mange ganger har jeg ikke sagt det, haha) og å spise sunnere. Ikke at vi er "store" noen av oss, heller ganske slanke egentlig, men vi har som mål å bli en sunn familie FØR vi får barn, hehe. Så bort med grandiosa og pølser, inn med poteter, fisk og grønnsaker! :trene:

Tjæææ, dette er livet mitt i grove trekk. Mer detaljer dukker vel opp i dagboken her litt om litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tung dag på jobb i dag, begynner å merke at det nærmer seg skolestart! Sjefen jeg hadde i min forrige jobb spurte i dag (igjen) om jeg var interessert i å komme tilbake. Hyggelig at de spør men jeg begynner jo å bli dreven i min nye jobb så det må jeg vurdere nøye.

Denne uka kommer til å gå i ett, har verkstedtime for bilen, time for linsekontroll, 3 store møter, kurs, trening med hunden og en del forefallende klubbarbeid. På fredag drar jeg på biltreff så hele helgen går bort til, skulle jo egentlig male huset utvendig men.. :-/

Fisk til middag i dag, SÅ flink :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på visning i dag, lekkert hus med 5 mål tomt, fy f*** for en plass. Prøver å få tak i megleren men h*n er ikke å treffe.. Skal legge inn bud der!

Hadde langt møte på jobben i dag, er svett av det enda kjenner jeg. Hater fisefine møter.

Også regner det jo heeele tiden, vi som skulle male huset! Makan. Leser IKEA katalogen jeg nå, er så mye en skulle hatt, hehe.

Forresten blir Canon EOS 7D snart lansert, 18MP, SD, innebygd filter osv - det kamerahuset SKAL jeg ha. *tørke sikkel av pc'n*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...