Skusla Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 Ja, da reiser jeg nedover til Oslo og store, stygge Rikshospitalet... I morgen tidlig reiser vi for å få en dag i Oslo før ALVORET begynner.. Det blir spennende å se hva de finner ut av på Smerteteamet der oppe, å jeg håper jeg får reise hjem på Tirsdag. LITT nervøs nå, men de fleste nervene har roet seg, tro det eller ei... Jeg tenker POSITIVT men forbereder meg på det værste, for DA kan man nemlig ikke blir SKUFFET!!!! ( tataaaa.... hehe) Så da snakkes vi vel om noen dager.. Ta vare på hverandre..!! Stor klem til alle på KG fra Sjuklingen! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 Smertelindring, hva mener du...medisiner? Morfin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. juni 2003 #3 Del Skrevet 1. juni 2003 Lykke til da Skusla! Ingenting er bedre enn å få vite. Og Oslo er flott nå om dagen. Sol og sommer så langt øyet kan se! x-er fingrene for deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Vet ikke helt hva du skal, men lykke til uansett :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. juni 2003 #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til. *tenker på deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. juni 2003 #6 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 2. juni 2003 #7 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. juni 2003 #8 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til! Og velkommen til Oslo - her er deilig sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 2. juni 2003 #9 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til skusla,velkommen til Tigerstsden :D Jeg skal tenke på deg jeg veit hva smerter er for noe . Kjempeklem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 2. juni 2003 #10 Del Skrevet 2. juni 2003 Håper alt ordner seg for deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 2. juni 2003 #11 Del Skrevet 2. juni 2003 Vet heller ikke hva du skal, men lykke til.....!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 2. juni 2003 #12 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til Skusla! Nå er ikke Riksen stor og stygg da, det er fint og hyggelig å være der faktisk... Vel så hyggelig som oppholdet tilsier da... men skal man på sykehus er det et veldig bra sted å være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #13 Del Skrevet 2. juni 2003 God tur, og lykke til! Håper virkelig de kan finne ut av det og hjelpe deg. Klem fra Angeleyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. juni 2003 #14 Del Skrevet 2. juni 2003 Hei Skusla Så nå har dagen kommet ja. Håper at de nå finner ut av ting og at det ikke er så ille. Tenker masse på deg og vil ønske deg lykke til på Rikshospitalet. Er strålende vær her i Oslo så. Lykke til Skusla, min venn . Klem Mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 2. juni 2003 #15 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. juni 2003 #16 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke, lykke til vennen :D Håper det går bra, og at dere får et fint opphold ellers. Go and get them Ser fram til å høre åssen det gikk med deg :D X-er fingrene jeg og Kos deg så godt du kan og ikke la legene ta rotta på viljestyrken din! Stor klem fra Diva :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. juni 2003 #17 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scampi Skrevet 2. juni 2003 #18 Del Skrevet 2. juni 2003 Henger meg på og ønsker deg god tur og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 2. juni 2003 #19 Del Skrevet 2. juni 2003 Lykke til, lille venn! Tenker på deg og krysse fingrene! :D Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2003 #20 Del Skrevet 2. juni 2003 Kjære, kjære Skusla! Er så lei for at jeg ikke fikk snakka med deg før du reiste, men håper du fikk mailen min i morges... Jeg sender deg masser av lykkeønskninger og varme tanker! Er spent på å høre fra deg i morgen igjen! ENDELIG FÅR DU SERIØS HJELP!!! Kos dere i Oslo som best dere kan - flott å se at nervene har sluppet taket litt... G.i.d! Klem fra Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå