Gå til innhold

Hvorfor sender de OL om natta?

Gjest sinnatroll

Anbefalte innlegg

Gjest sinnatroll

Jeg er mot at de sender OL om natta. Det må da gå an å forstå at det er slitsomt for oss å sitte oppe i mange timer for endelig å få se f.eks. en svømmefinale. For ikke å snakke om svømmerne - er vel ikke noe vits i å dra dem opp om natta for at de skal svømme.

Jeg synes dette kinesiske-OL er bare tull, men det er jo typisk Kina å lage tull med dårlig kvalitet. IOC burde forsått at det ikke kunne bli bra å la kineserne arrangere OL. Og nå ser vi resultatet: De har lagt gjennomføringen av øvelsene til natta!!!!

Tullinger! :frustrert:

Jeg har faktisk mer fornuftige ting å gjøre enn å sitte oppe å vente på en svømmefinale - sove f.eks., men det får jeg jo ikke gjort fordi disse kineserne gjør akkurat som de vil!! :murvegg:

Svarte kineser, eller gule da - kyss meg i ræva!

Ja, ja, snart bare tre timer igjen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sinnatroll
Jeg håper du prøver å være morsom ;)

Nei, dette er til å grine av :grine:

Made in China :roll:

Snart bare to og en halv time minus et kvarter og sikkert noen minutter og sekunder igjen.

Og jeg kjeeeder meg!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....du er klar over at det eksisterer tidssoner?

Hey - hey!!

Hva er det du prøver deg på? Å forsvare kineserne??

Sviker!! :sur:

To en halv time minus noen minutter og sekunder igjen (forresten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 8 timers forskjell på Norge og Beging eller hva det heter! I morgen tidlig kl 08.00 norsk tid sender dem håndball og dvs. at kl. er ca 16.00 i Kina!!!!

SKJØNNER?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sinnatroll
Det er 8 timers forskjell på Norge og Beging eller hva det heter! I morgen tidlig kl 08.00 norsk tid sender dem håndball og dvs. at kl. er ca 16.00 i Kina!!!!

SKJØNNER?????

Å herregud :roll:

Kan ikke kineserne klokka heller nå. Eller kanskje de har produsert et lass med klokker av så dårlig kvalitet at de går helt feil?

Uansett så synes jeg dette er helt tullete. Greit nok det med håndballen, men hva hvis jeg f.eks. var i Kina nå og vilel sett på handball - og det uten å kjøpe kinesisk klokke av dårlig kvalitet - da ville jeg vært ute å kjøre da.

Men nå er det 2 timer minus åtte minutter igjen.

Og ejg er innmari trøtt. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke kineserne klokka heller nå. Eller kanskje de har produsert et lass med klokker av så dårlig kvalitet at de går helt feil?

Uansett så synes jeg dette er helt tullete. Greit nok det med håndballen, men hva hvis jeg f.eks. var i Kina nå og vilel sett på handball - og det uten å kjøpe kinesisk klokke av dårlig kvalitet - da ville jeg vært ute å kjøre da.

Jadda det har du nok rett i bortsett fra at du tar feil! Det er fakta!

Sov så godt du trøttingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ville du vært ute å "kjøre" Ingen håndballkamp på deg da som du får se - følg tidssonen som er 8 timers forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...