Rosalind Skrevet 10. august 2008 #21 Del Skrevet 10. august 2008 Nei. Dessuten er jeg ikke så nøye på de omtalte statsoverhodenes popularitet. Min far kalte opp alle ladaene sine etter russiske statsoverhoder på åttitallet; det var da i det minste konsistent! Å kalle hunder Oda er etter min mening uhørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 10. august 2008 #22 Del Skrevet 10. august 2008 Kan ikke se noe provoserende i å kalle opp dyr/barn etter Christianiabohemene, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. august 2008 #23 Del Skrevet 10. august 2008 Ja at det går an Og dette med å kalle opp dyr etter statsoverhoder eller andre navn vi har et forhold til (ref Ludvik etc. ovenfor) - er jo absolutt en uting. Minnes fra barndommen damen som ropte RASPUTIN - komm zu hier ... og så kom det den lille rullepølsen av en hund - snakk om nedtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. august 2008 #24 Del Skrevet 10. august 2008 Min far kalte opp alle ladaene sine etter russiske statsoverhoder på åttitallet; det var da i det minste konsistent! Kjente en som gjorde det samme med hundene sine - men han kjørte Skoda : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lamia Lenis Skrevet 10. august 2008 #25 Del Skrevet 10. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. august 2008 #26 Del Skrevet 11. august 2008 Oj, hvor rar er jeg da som har Sebastian, Tobias, Småen, Balder, Pondus og popkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 11. august 2008 #27 Del Skrevet 11. august 2008 Ikke provosert, men det er nå ganske kjedelig. Jeg kaller opp dyra mine etter grand prix-artister og multinasjonale selskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sativa Skrevet 11. august 2008 #28 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg synes det er frekt å kalle opp dyr etter CB karakterer ja, det kunne jeg ALDRI ha gjort. Derimot har jeg som regel å kalle opp dyre mine etter ting som lever i havet. Undulaten Hammerhai, kattene Blæretang, Blågrønnalge og Spermhval samt hunden Lettsaltet Torsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 11. august 2008 #29 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg er så enig. Det er nesten like irriterende som de som kaller opp dyrene sine etter karakterer fra Flåklypa. Når man roper på Ludvik, og dyret som kommer er en snerrende rottweiler, så er det noe som ikke stemmer. Ludvik er et pinnsvin. Solan er en skjære. Og Reodor er en sykkelreparatør. Ingen av disse er hunder!!! Jeg er sikkert på at salige Aukrust roterer i graven. Det VET jeg at han gjør! Fred være med ham. Ludvik hund du liksom. *tvui* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #30 Del Skrevet 11. august 2008 Selvsagt blir jeg provosert hver gang folk kaller bikkjene sine Christian Krogh. Det er en uting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 11. august 2008 #31 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg håper i allefall de har vett nok til å la Hans Jæger være en fuglehund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 12. august 2008 #32 Del Skrevet 12. august 2008 Jøsse meg, hvor får TS alle de rare tankene sine fra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 12. august 2008 #33 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg håper i allefall de har vett nok til å la Hans Jæger være en fuglehund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 12. august 2008 #34 Del Skrevet 12. august 2008 Putin er jo egentlig et ganske søtt navn hvis du tenker at det er navnet på en kattunge. "ndddååååå, lille Putin!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2008 #35 Del Skrevet 16. august 2008 Jeg kaller bare opp hundene mine etter statsoverhoder. Det burde andre også gjøre. Selv kaller jeg opp hundene mine etter næringslivsledere. Jeg har ei tispe jeg kaller for Celina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 19. august 2008 #36 Del Skrevet 19. august 2008 Putin er jo egentlig et ganske søtt navn hvis du tenker at det er navnet på en kattunge. "ndddååååå, lille Putin!" Det hender det jeg kaller mine for... Lille putin, og lille putekatt... men det har lite med Putin å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. september 2008 #37 Del Skrevet 2. september 2008 Kan ikke si det er noe jeg har tenkt over egentlig. Lurer på hva folk tror når jeg roper etter katten min Felix? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 6. september 2008 #38 Del Skrevet 6. september 2008 Hahaha alltid like arti å lese trådene dine Jon Arne. Hvor i alle dager får du alt dette fra?? Altså, Oda er jo tilogmed et ganske VANLIG jentenavn! Så, nei, jeg blir absolutt ikke irritert om noen kaller en hund for Oda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kølla Skrevet 18. september 2008 #39 Del Skrevet 18. september 2008 Hva er galt med å kalle hunder og katter for noe annet enn fido og mons?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2008 #40 Del Skrevet 19. september 2008 Barnet mitt skal hete kristian ia bohemen, og katten min skal hete brunost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå