Gå til innhold

Blir du provosert av folk som kaller opp dyrene og

Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Nei. :ler:

Dessuten er jeg ikke så nøye på de omtalte statsoverhodenes popularitet.

Min far kalte opp alle ladaene sine etter russiske statsoverhoder på åttitallet; det var da i det minste konsistent!

Å kalle hunder Oda er etter min mening uhørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja at det går an :ler:

Og dette med å kalle opp dyr etter statsoverhoder eller andre navn vi har et forhold til (ref Ludvik etc. ovenfor) - er jo absolutt en uting.

Minnes fra barndommen damen som ropte RASPUTIN - komm zu hier ... og så kom det den lille rullepølsen av en hund - snakk om nedtur. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far kalte opp alle ladaene sine etter russiske statsoverhoder på åttitallet; det var da i det minste konsistent!

Kjente en som gjorde det samme med hundene sine - men han kjørte Skoda :ler::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_caskr_*

Ikke provosert, men det er nå ganske kjedelig. Jeg kaller opp dyra mine etter grand prix-artister og multinasjonale selskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er frekt å kalle opp dyr etter CB karakterer ja, det kunne jeg ALDRI ha gjort. Derimot har jeg som regel å kalle opp dyre mine etter ting som lever i havet.

Undulaten Hammerhai, kattene Blæretang, Blågrønnalge og Spermhval samt hunden Lettsaltet Torsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig.

Det er nesten like irriterende som de som kaller opp dyrene sine etter karakterer fra Flåklypa.

Når man roper på Ludvik, og dyret som kommer er en snerrende rottweiler, så er det noe som ikke stemmer. Ludvik er et pinnsvin. Solan er en skjære. Og Reodor er en sykkelreparatør. Ingen av disse er hunder!!!

Jeg er sikkert på at salige Aukrust roterer i graven.

Det VET jeg at han gjør! Fred være med ham. Ludvik hund du liksom. *tvui*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest virvelvind

Putin er jo egentlig et ganske søtt navn hvis du tenker at det er navnet på en kattunge. "ndddååååå, lille Putin!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller bare opp hundene mine etter statsoverhoder. Det burde andre også gjøre.

Selv kaller jeg opp hundene mine etter næringslivsledere. Jeg har ei tispe jeg kaller for Celina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putin er jo egentlig et ganske søtt navn hvis du tenker at det er navnet på en kattunge. "ndddååååå, lille Putin!"

:jepp: Det hender det jeg kaller mine for... Lille putin, og lille putekatt... men det har lite med Putin å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

:ler:

Kan ikke si det er noe jeg har tenkt over egentlig. Lurer på hva folk tror når jeg roper etter katten min Felix? ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Hahaha :ler: alltid like arti å lese trådene dine Jon Arne. Hvor i alle dager får du alt dette fra?? Altså, Oda er jo tilogmed et ganske VANLIG jentenavn!

Så, nei, jeg blir absolutt ikke irritert om noen kaller en hund for Oda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...