lin Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 JA, jeg ønsker tips, både ang merke, type og fremgangsmåte. hva slags erfaringer har dere, og hvilke kremer gir best og jevnt resultat? hvordan går jeg frem?? Jeg er lys i huden, får lett farge, men dessverre ofte litt for "rød". Øsnker meg en gylden glød nå når jeg for fullt begynner å gå med singlet og kortbukser takker for all god hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg bruker apotekets peelingkrem til ansiktet, og synes den fungerer bra. Selvbruningskremen til Lancome er veldig fin, og gir en fin farve, ikke for mye da blir jeg lett skjoldet siden jeg har veldig lys hud. Den varer fint i to tre dager, så forsvinner den. Husk og bruk en god fuktighets krem først, som metter huden godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 2. juni 2003 apoteket ja -det var lurt. har de en kroppspeeling også? Husker du navnet forresten? Lancome var det ja -har hørt mye bra om denne, at den ikke gir den gule fargen. Og at den sitter i et par dager bare, passer meg flott -med tanke på derso det skulle bli mislykket TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 2. juni 2003 #4 Del Skrevet 2. juni 2003 Sjekk www.sunless.com for tips om fremgangsmåte. Diors selvbruningsspray og L'oreal Exfotonic er mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noravind Skrevet 2. juni 2003 #5 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg er fornøyd med Body Shop sin krem Fake it! Den vant visst best i test på TV2 hvis jeg ikke husker feil... Dyr er den heller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juni 2003 #6 Del Skrevet 2. juni 2003 Kroppspeeling fra Body Shop, eller L'Oreal (den fra Nutrilift-serien). Jeg liker selvbruningssprayen fra Clarins. Lett å jevne ut og kan reguleres med flere lag etterhvert. Holder lenge og ser veldig naturlig ut (jeg har veldig lys hud) Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyeta* Skrevet 2. juni 2003 #7 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg er også lys i huden, og er derfor veldig fornøyd med selvbruningskremen Honey Glow fra Kanebo. Litt dyr, men.... et annet godt alternativ er den nye gelen til L'Oreal Sublime Bronze. Et par påføringer av dette og resultatet blir naturlig og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyeta* Skrevet 2. juni 2003 #8 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg er også lys i huden, og er derfor veldig fornøyd med selvbruningskremen Honey Glow fra Kanebo. Litt dyr, men.... et annet godt alternativ er den nye gelen til L'Oreal Sublime Bronze. Et par påføringer av dette og resultatet blir naturlig og bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 2. juni 2003 #9 Del Skrevet 2. juni 2003 Cliniderm heter den peelingen de har på apoteket. Vet ikke om de har for kroppen... Der bruker jeg Dove sin, som er helt grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glaciera Skrevet 3. juni 2003 #10 Del Skrevet 3. juni 2003 Til ansiktet bruker jeg Cliniques rosa ansiktsskrubb (den for følsom hud). Den er kjempegod, veldig drøy, og ikke så dyr. Til kroppen liker jeg også Clinique sin skrubb, den blågrønne på tube. Et godt alternativ er Body Shop sine skrubber på krukke som du bruker med skrubbevanter. Av selvbruning er min absolutte favoritt Lancome. Melken kan du bruke både til ansikt og kropp. den er duftsvak, trekker raskt inn, skjolder ikke, og gir en pen og naturlig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2003 #11 Del Skrevet 3. juni 2003 lurte bare på..hvordan smører dere dere på ryggen, blir ikke det litt vanskelig? ehh.. så lurte jeg på en annen ting..smører dere dere på hele overkroppen(og på brystene) og kan man ha det på brystvortene? og blir de brunere? håper noen kan svare meg. kanskje et tåpent spørsmål, men jeg lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 3. juni 2003 #12 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg er også lys i huden, og er derfor veldig fornøyd med selvbruningskremen Honey Glow fra Kanebo. Litt dyr, men.... Hvor mye koster denne kremen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 3. juni 2003 #13 Del Skrevet 3. juni 2003 lurte bare på..hvordan smører dere dere på ryggen, blir ikke det litt vanskelig? ehh.. så lurte jeg på en annen ting..smører dere dere på hele overkroppen(og på brystene) og kan man ha det på brystvortene? og blir de brunere? håper noen kan svare meg. kanskje et tåpent spørsmål, men jeg lurer... Man får noen til å smøre seg på ryggen hvis man har noen å spørre, hvis ikke må du være bra myk, og det kan nok være vanskelig å få det pent. Om du smører på brystene er vel opp til om du ønsker et skille etter bh eller ikke det. Brystvortene er det ikke noe poeng og smøre vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 4. juni 2003 #14 Del Skrevet 4. juni 2003 Når det kommer til peeling er jeg enig med flere i denne tråden, Exofotonic er fremragende! Mye futt for pengene, dessuten lukter den godt og ser bra ut (elsker sjøgrønne ting). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå