Malina Skrevet 10. august 2008 #1 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, etter mye om og men starter jeg også en dagbok her Jeg er Malina og er 24 år. Har en samboer på samme alder, og ei katt. Jeg har lyst på en livsstilendring, og tenkte det passer godt nå. Startet i ny jobb på Mandag, er på husleting og har de siste årene hatt en dårlig livsstil. Så nå har jeg meldt meg inn på treningsenter, og må begynne å spise sunnere. Jeg har en krevende jobb, så når jeg kommer hjem vil jeg for det meste bare sove til neste dag, dette håper jeg å få en slutt på. Har få venner, og mange har flyttet til større byen for å studere. Så jeg sitter desverre mye hjemme alene fremfor dataen/ tv. Sambo har en del hobbyer, så han har mye å gjøre i fritiden. Heldige han Håper ikke dette blir en sutredagbok, hadde håpet jeg kunne bruke denne for å se fremgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blairwitch Skrevet 10. august 2008 #2 Del Skrevet 10. august 2008 Gratulerer med dagbok Blir hyggelig å følge med her, håper du har hatt en fin helg ! Det er sant at det ikke er lett å finne venner når man er voksen, ikke studerer og er på nytt sted, men kanskje det er noen mulige nye venner på jobb ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 10. august 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 10. august 2008 Tusen takk, koselig at du skriver her Ja helga har vært fin den, enn der? Håper det blir noen nye venner på den nye jobben Har bare møtt noen til nå, pga ferie. Men de virker greie. Håper i allefall at jeg blir å trives der. Nå er det Dirty Dancing på tv2 Zebra, må se den, har bare sett den 20 ganger før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malina Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 2. september 2008 Nå har vi kjøpt oss enebolig :hoppe: Får huset allerede om en uke Er et veldig fint hus, er ikke mye som må gjøres. Litt maling og div småting. Er utleie del i sokkel, så nå må jeg sette meg inn i det å leie ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå