Gå til innhold

Jeg er bare så utrolig heldig

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

fordi jeg er gutt. Jeg kan sitte på pc-en å se på nakne damer, enkelt å finne er det også. Også kan jeg sitte der å drømme meg bort mens jeg smelter.

Det er live det.

Jeg er bare så utrolig heldig som ble gutt. Også kan jeg stå å tisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare så utrolig heldig fordi jeg er jente. Jeg kan sitte på pc-en å se på nakne menn, enkelt å finne er det også. Også kan jeg sitte der å drømme meg bort mens jeg smelter.

Det er live det.

Jeg er bare så utrolig heldig som ble jente. Også kan jeg sitte å tisse slik at mamma slipper å vaske gulvet etter meg hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Jeg er bare så utrolig heldig fordi jeg er jente. Jeg kan sitte på pc-en å se på nakne menn og kvinner, enkelt å finne er det også. Også kan jeg sitte der å drømme meg bort mens jeg smelter.

Det er livet det.

Jeg er bare så utrolig heldig som ble jente. For jeg bryr meg døyten om hvordan andre tisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig heldig, jeg har verdens deiligste mann og hvis jeg bare ber ham om det, så kler han seg naken for meg .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg er gutt. Jeg kan sitte på pc-en å se på nakne damer, enkelt å finne er det også. Også kan jeg sitte der å drømme meg bort mens jeg smelter.

Det er live det.

Jeg er bare så utrolig heldig som ble gutt. Også kan jeg stå å tisse.

Jeg er bare så utrolig heldig fordi jeg er jente. Jeg kan sitte på pcen å se på nakne menn, enkelt å finner er det også. Også kan jeg sitte der å drømme meg bort mens jeg smelter.

Dett er live det.

Jeg er bare så utrolig heldig som ble jente. Også kan jeg stå å tisse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...