Gå til innhold

Kjole til hverdagsbruk

Gjest Kjoledilla

Anbefalte innlegg

Gjest Kjoledilla

Hei!

Har i sommer nesten kun iført meg kjole. Har funnet mange kjoler med stropper som har blitt brukt kontinuerlig.

Men nå kommer høsten og i tillegg er det blitt så mye kaldere.

Hva slags type kjoler kan jeg kjøpe nå?

Jeg bruker ikke tights da jeg synes dette ikke passer meg.

Er 160 og litt lubben.

Bor i Oslo.

Håper på tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Genserkjoler er det fortsatt mye av i butikkene. Jeg kjøpte meg en hel haug i fjor høst/vinter, de er gode og varme og veldig behagelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for tips begge to, men dessverre er sommerkjolene mine nettopp det, sommerkjoler og det vil nå utover høsten se litt rart ut med såpåass utringede og lette kjoler.

Genserkjoler har jeg prøvd men er for lubben til at det blir pent.

Så flere tips ønskes.

Har vært rundt og sett men finner ingenting som passer liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hyggelig

På vera moda har de hverdagskjoler til 299kr. Ganske store i størrelsene, og passer bra til høstværet hvis du tar en cardigan over. De jeg så på hadde empireliv, sluttet ved kneet, stropper, finnes i "høstfarger" (brun,grønn,sort etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du har eller finner kjoler som virker litt "sommerlige" i snittet, så er det veldig in nå å bruke en topp eller enkel, langermet genser under.

som her

dette kan også gjøres med stroppekjoler, ha en passende og pen genser under, så kan du fint bruke dem litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aline, så fin kjole som kom opp på nettsiden til Container.dk!

Vet du hvor de selger dette merket?

Ja den var utrolig fin!!!

Jeg kjøpte forresten en superfin "strikke"kjole på H&M igår, den finnes kun i sort eller mørk lilla.

Vanlig rund hals, 3/4 lange ermer (fint med armbånd til!) og gikk vel til rett over kneet om jeg ikke husker feil.

Veldig fornøyd med den, og var billig: kr 199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aline, så fin kjole som kom opp på nettsiden til Container.dk!

Vet du hvor de selger dette merket?

har dessverre ikke funnet noen enda, men vet det ligger en utenfor oslo en plass, uten at jeg husker hva den heter eller hvor.

Ei på jobben min som viste meg linken, og fortalte om en butikk utenfor oslo (akershus en plass) som selger.

Forelsket meg i alle klærne deres jeg, skal se om jeg får tak i litt mer informasjon om butikken og hvor den ligger i morgen på jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...