womenwomen Skrevet 9. august 2008 #1 Del Skrevet 9. august 2008 Mange sverger til blondt ...mange striper eller farver håret blondt eller en tone blondere : ) .Spesielt kvinner . Hva kommer det av ? Liker gutter spesielt godt pene blåøyde blondiner ....? Eller foretrekker mange brunøyde brunetter ? Etter min erfaring - får jeg mye positiv oppmerksomhet fra menn generelt ...forde jeg er blond med langt hår og blåøyd ..Har fått det hele livet ..mer oppmerksomhet kontra min mørkhårede veninne ...selv om hun og er pen ... Hva er det med blondt `? Oppfattes vi som snillere , mildere , mer attraktive osv ....? Hva syns dere gutter ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2008 #2 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg er blåøyd brunette, hva blir jeg da? Min erfaring er at det er utstrålingen og en passe dose selvtillit som gjør en mann eller kvinne sexy. Jeg har aldri klart å merke at mørke menn er mer sexy enn lyse menn, eller motsatt. Det samme gjelder vel kvinner vil jeg tro. På jobb er det brunettene som får de mest utfordrende oppgavene, mens blondinene får det som er safe. Men til gjengjeld får blondinene jevnt over mer oppmerksomhet, ofte av typen "blond og dum". Det er en form for oppmerksomhet jeg ikke ønsker, i alle fall. Den mest sexy mannen jeg noen gang har møtt hadde rødlig hår, forresten. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 9. august 2008 #3 Del Skrevet 9. august 2008 Den mest sexy mannen jeg noen gang har møtt hadde rødlig hår, forresten. :rødme: hehe samme her men det har blitt blodt nå.. hehe. men han har fortsatt rødt skjegg. Jeg er også brunhåret men jeg har alltid fått mye oppmerksomhet fordi jeg er tynn og lang. Så jeg tror nok det er flere ting som spiller inn. Det eneste jeg har hørt av kompisene mine er at de fleste blondiner blir mer sexy i fylla. om det er noen trøst og brunetter mer mystiske. Men om det ligger noe i det det aner jeg ikke. Lite trolig egentlig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergensgutt Skrevet 9. august 2008 #4 Del Skrevet 9. august 2008 Da jeg var yngre var brunetter med brune øyne favoritten. Nå syns jeg ikke at hår- og øyenfarge spiller noen rolle lenger. Grønne øyne jo spesielt, men mer attraktivt syns jeg ikke det er. Jeg tillegger ikke personer noen egenskaper utifra farge på øynene, ei heller hårfarge med mindre det er farget sjokkrosa, lysegrønt eller liknende. I slike tilfeller tror jeg man kan tillate seg å trekke noen konklusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 606107 Skrevet 9. august 2008 #5 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg er enig med Bergensgutt. MEN, stramme blonde damer med blå øyne, som har tatt vare på seg selv og ikke blitt offer for plastisk kirurgi, er uten tvil det jeg anser for å være diamant i mengden. De utstråler en holdning som sier at selv om de har vært deilige lenge, så har de klart og hold fokus, ikke lagt seg på rygge for tidlig og blitt slappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 606107 Skrevet 9. august 2008 #6 Del Skrevet 9. august 2008 Når det er sagt, så er blonde damer som har levd et "hardt liv" noe minst attraktive. Der kommer ei brunette, som har levd tilsvarende liv, bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 9. august 2008 #7 Del Skrevet 9. august 2008 Må gudane vite, blir sjekka opp mer nå som jeg har farga håret rødt enn da jeg hadde mitt originale blonde hår. Men har nok mer med selvtillit å gjøre, føler meg mer vel med rødt hår enn blondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #8 Del Skrevet 10. august 2008 Drømte om lyshårede damer med blå øyne da jeg var 15. Nå synes jeg blondiner virker utvannet og utvasket. litt som utslitte Levi's. Brunetter, helst latinas, har vært favoritten siden jeg ble voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #9 Del Skrevet 10. august 2008 Blonde damer med brune øyne da? har hatt alle hårfarger merker ikke forskjell på sjekkingen..de liker meg uansett;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 10. august 2008 #10 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg er blond med grønne øyne... Kan forøvrig bekrefte at oppmerksomhet mangler ikke, men som flere av svarene her tilsier så er det fordommer rundt det å være blond. Så oppmerksomheten jeg får er ikke den jeg ønsker å få. Og hvordan folk mener de kan lese noe om folks personlighet basert på hårfargen syns jeg er skremmende... Utvaska, mer sexy i fylla.... Jeg blir helt matt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 10. august 2008 #11 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg tror hårfarge har veldig lite å si. Om man er sexy eller ikke har nesten utelukkende med utstråling å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #12 Del Skrevet 10. august 2008 Vi er en venninnegjen på 7 jenter: Jeg er brunette med brun-grønne øyne. Ei er brunette med blå øyne. Ei er brunette med grønne øyne. To er brunetter med brune øyne. Ei blondine med grønne øyne. Ei blondine med brune øyne. Nest sistnevnte har prøvd begge hårfarger og er svoren brunette nå, fordi hun er mer komfortabel, blir tatt mer seriøst og får mer positiv oppmerksomhet, sier hun. Nr. 2 og Sistnevnte får masse oppmerksomhet, men jeg hadde ikke likt (mye av) den type oppmerksomhet. Jeg mener at brunettene med brune øyne får mest oppmerksomhet..Men det er også de jentene som er mest "ordentlig", kler seg mest anstendig,studerer,er veldig blide generelt osv. Altså tror jeg ikke det er pga hår-eller øyefargen, men heller pga hva utstrålingen er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #13 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg er blond med grønne øyne... Kan forøvrig bekrefte at oppmerksomhet mangler ikke, men som flere av svarene her tilsier så er det fordommer rundt det å være blond. Så oppmerksomheten jeg får er ikke den jeg ønsker å få. Og hvordan folk mener de kan lese noe om folks personlighet basert på hårfargen syns jeg er skremmende... Utvaska, mer sexy i fylla.... Jeg blir helt matt! Utvasket pga. farven, ikke pga. antagelser om personligheten. Det er ingen fordommer i det synspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #14 Del Skrevet 10. august 2008 Blonde damer med brune øyne da? Jeg har aldri skjønt greia med at en øyenfarve skal være penere enn andre. Det blir så smått i forhold til resten av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2008 #15 Del Skrevet 10. august 2008 Ja takk begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #16 Del Skrevet 11. august 2008 Hallo.. Fargen har vell lite å si om en person er dum eller ikke.. Jeg er blond og farger det enda blondere, det betyr jo ikke at jeg er dum fordi.. Jeg gjør det for at det er den fargen som kler meg best og øynene mine kommer best frem da.. Jeg kan godt ta hånden på hjertet å si at jeg er smartere enn mange brunnetter.. Dette blir for latterlig spørr du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 11. august 2008 #17 Del Skrevet 11. august 2008 Utvasket pga. farven, ikke pga. antagelser om personligheten. Det er ingen fordommer i det synspunktet. Jo, for det finnes brune blondiner, bleke blondiner, gyldne blondiner, hvite blondiner, rødblonde blondiner osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #18 Del Skrevet 11. august 2008 Hallo.. Fargen har vell lite å si om en person er dum eller ikke.. Jeg er blond og farger det enda blondere, det betyr jo ikke at jeg er dum fordi.. Jeg gjør det for at det er den fargen som kler meg best og øynene mine kommer best frem da.. Jeg kan godt ta hånden på hjertet å si at jeg er smartere enn mange brunnetter.. Dette blir for latterlig spørr du meg.. Her sier du høyt ut til alle på KG at du er smartere enn mange brunetter, også klarer du ikke en gang å skrive riktig? Vell = Vel Brunnetter = Brunetter Spørr = Spør Og i slengen bør du lære deg kommaregler. Brunetter med brune øyne er deiligst i mine øyne, og som oftest de smarteste og mest oppegående også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #19 Del Skrevet 11. august 2008 Jo, for det finnes brune blondiner, bleke blondiner, gyldne blondiner, hvite blondiner, rødblonde blondiner osv.. I mine skittenblå øyne er alle disse bleke sjatteringer av idealdamen med ravnsvart hår, Ja, jeg tenker svart-hvitt. Svart er bra, hvitt ikke fullt så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. august 2008 #20 Del Skrevet 12. august 2008 Ja - blondiner er mye mer sexy og dessuten dumme OG lette på tråden. Brunetter er sååå kloke og rødhårede er mye mer temperamentsfulle enn de andre to Jeg skulle jammen ønske verden var så enkel som det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå