Gå til innhold

Når tok DU med barnet på badestrande første gang?


Snupzy

Anbefalte innlegg

Har lyst til å ta med Natalie på stranden å bede i sommer,men er det for tidlig? hun blir 9 måneder nå den 3,hun kan ikke gå. ville dere ventet til neste år?

hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde med meg datteren på badestranden den første sommeren, hun var vel omtrent seks måneder den første gangen. Pleide å finne en plass hvor det var mulighet for skygge til å parkere vogna i. Lette bomullsplagg på babyen, solhatt og solkrem, så går det fint med en dag på badestranden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er født i mai....vi var mye på badestranden den første sommeren. Hun koste seg i vognen som selvfølgelig alltid stod i skyggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er er født i juni, og var på stranden første åert.Lå i vognen i skyggen.Han var 11 mnd første gang vi var i syden, han kunne heller ikke gå da.

Så gå på stranden dere og nyt sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Min gutt er født i desember.

Han var på stranden første sommeren.

Lå i bagvognen med myggnettet over.

Suttet fornøyd på en flaske med vann i tillegg til morsmelk.

Fungerte helt fint.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min yngste er også desember-unge. Og var med på stranden hele sin første sommer. Hun krabbet fra hun var seks mnd, men likte ikke grsss, så et enkelt teppe fungerte fint som lekegrind, haha.

Ta med vann på flaske, minst faktor 20, myggnetting, helseteppe og finn et sted i nærheten av skygge hvor vognen kan stå når ungen sover.

Ellers brukte jeg bare vognen til å lage halvskygge på teppet til henne (men ikke til meg), og hadde på henne solhatt og T-skjorte.

Kos dere på stranden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart blir vår første gang. Gullet er nå snart ett år. Kommer til å sørge for litt skygge. Solhatt, solkrem, masse vann, mat, ekstra bleie osv. Hun kan heller ikke gå enda, det får bli som det blir :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sjøen? Hahaha, minsta mi stakk såvidt tærne uti. Det ble svømmetur på meg, mens hun tustet rundt med spaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:briller: Hei. Ta henne med på stranden og kos dere. Ha henne mest i skyggen, spesielt når hun skal sove så går det heelt fint.

Ha en god sommer. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min er født i februar og hun var med på stranden første sommeren sin, gikk kjempefint, skygge, solhatt, pupp og vann på flaske og snuppa koste seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
De minste skal ikke ha solkrem.

Klær og skygge. 8)

Hvor har du den infoen fra?

Det finnes jo babysolkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt at barn under et år ikke skal ha på solkrem. Dette fordi stoffene i solkremen ikke skal være bra for små bebiser. Derfor er det bedre med skygge og litt klær på.

Ha en fin sommer på stranda - både små og store !

Klem, Trude :briller:

PS. Min tulle på fem har vært med på stranda siden hun var et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera mi er født i juli, og vi hadde henne med på stranden første gang da hun var et par uker gammel. Skjønner liksom ikke hva som eventuellt skulle være i veien for å ha med babyer på stranden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min eldste koste seg glugg ihjel på stranden 4 mnd. gammel. Den sommeren med bare oss to på stranden og pappa som kom etter jobben er noen av de beste minnene jeg har som nybakt mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår yngste er født i august, og vi hadde henne med på stranda samme uken. hun badet selvsagt ikke da, men nå- hun er da 10 mnd.- har hun badet flere ganger allerede. din datter var ni måneder.... det er ikke noe å tenke på. bad og kos dere!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...