Gjest care Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg har fått dilla og non - stop øyne :o http://www.miniclip.com/topsyturvy.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 :o Samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 1. juni 2003 #3 Del Skrevet 1. juni 2003 Hehehe, ja, ble litt "Mer, mer, mer, MER, MER", men slitsomt for øynene!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. juni 2003 #4 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg bare klikka i vei, jeg, og gadd ikke mer på runde 8... Vet ikke helt om jeg skjønte pointet, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. juni 2003 #5 Del Skrevet 1. juni 2003 "non-stop øyne" *ler enda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 6. juni 2003 #6 Del Skrevet 6. juni 2003 Prøv "smashing" også, på samme siden. Enda morsommere (Og man blir enda mer hekta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. juni 2003 #7 Del Skrevet 6. juni 2003 Neeeeei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #8 Del Skrevet 6. juni 2003 Hehe ble trøtt i øynene etter noen runder Oppdaget etter en stund at det måtte være tre minst like for at det skulle gå å fjærne de ..så da begynte jeg litt mer systematisk å klikke. Gøy tidsfordriv :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. juni 2003 #9 Del Skrevet 6. juni 2003 :o (spillt for mye) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 6. juni 2003 #10 Del Skrevet 6. juni 2003 Ikke bra! Spesielt ikke for meg som blir TOTALT avhengig med en gang.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 6. juni 2003 #11 Del Skrevet 6. juni 2003 De brune tingstene gav meg lyst på sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #12 Del Skrevet 6. juni 2003 Og hvis dere blir lei... Prøv DENNE Tar litt til før spillet kommer opp! Det heter forresten Overflow og er et slags puslespill der du skal koble sammen sugerør, slik at det ikke blir søl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. juni 2003 #13 Del Skrevet 6. juni 2003 Og hvis dere blir lei... Prøv DENNE Tar litt til før spillet kommer opp! Det heter forresten Overflow og er et slags puslespill der du skal koble sammen sugerør, slik at det ikke blir søl. Denne varianten liker jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 6. juni 2003 #14 Del Skrevet 6. juni 2003 Nei den var jo håpløs da !!! fikk jo ikke de rørene jeg trengte jo - så det gikk jo ikke an å lage ett tett rørsystem :o Hmf ....totalt umulig sier nå jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 13. juni 2003 #15 Del Skrevet 13. juni 2003 Etter alle de kulene ser alt så firkantet ut, jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå