Montezuma Skrevet 1. juni 2003 #21 Del Skrevet 1. juni 2003 SOFIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 1. juni 2003 #22 Del Skrevet 1. juni 2003 Synes det er fint med et så "klassisk" gresk navn som Sofie. Internasjonalt og med lange tradisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. juni 2003 #23 Del Skrevet 2. juni 2003 Kjenner både flere Vilde'r og flere Sofie'r - begge deler er veldig 'in'. Derfor - Maren. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 2. juni 2003 #24 Del Skrevet 2. juni 2003 Synes vilde er et fint navn.Er ikke så mange som heter det og da blit det enda mer spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #25 Del Skrevet 2. juni 2003 Alle de tre navnene er fine, så det blir ikke feil uansett hvilket du velger. Selv er jeg veldig glad i Sofie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. juni 2003 #26 Del Skrevet 2. juni 2003 jeg vet om ei som heter Vilde Sofie.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. juni 2003 #27 Del Skrevet 2. juni 2003 Vilde... Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #28 Del Skrevet 2. juni 2003 Heia Vilde :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. juni 2003 #29 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg ville ikke valgt Maren, synes Vilde er pent jeg. Eller Sofie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 3. juni 2003 #30 Del Skrevet 3. juni 2003 Maren er liksom et slikt navn man gir til ei jente så blir hun ganske garantert veslevoksen og småfrekk av seg og hun har gjerne krøller også.. Og Sofie er mer et tantenavn eller gammeldame navn slik som olga og hjørdis mm. Vilde derimot er en sprudlende vill og rar og glad jente. Jeg har liksom sånt rart bilde av mine framtidige barn at de liksom har rufsete brunt langt hår som er forferdelig vanskelig å gre, også løper de i skogen og roper Biiiiirk og møter på små rare skapninger som sier åfferdetdå og nåbledetnatten. Og da passer Vilde-navnet på en sånn jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 3. juni 2003 #31 Del Skrevet 3. juni 2003 Tror jeg ville valgt Sofie jeg. Men er ikke sikker, alle de tre navnene er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 3. juni 2003 #32 Del Skrevet 3. juni 2003 Vilde Sofie To i en Liker Vilde best, men passer fint sammen med Sofie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emma Aurora Skrevet 3. juni 2003 #33 Del Skrevet 3. juni 2003 Syns Maren Sofie eller bare Sofie er fint jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 3. juni 2003 #34 Del Skrevet 3. juni 2003 MAREN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 3. juni 2003 #35 Del Skrevet 3. juni 2003 Alle tre er alt for vanlige, men jeg ville valgt Vilde av de tre selv om det også er veldig vanlig nå Maren er ikke noe fint uttalt på østlandsk, synes det er finest uttalt med skarre 'r' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå