Gå til innhold

dømmende mot utroskap

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frigg

Hva i all verden er det?

Enten så har man sidesprang, eller så har man det ikke.

At man tenker på noe, det er en ting, men straks det blir fysisk, berøring, kyssing, klining, eller sex, da er det ikke platonisk lenger.

Jeg skjønner hva du mener, og jeg tror ikke man kan bestemme hvem man faller for, det er liksom bare noe som skjer.

MEN, det man kan bestemme er hva man skal gjøre med det.

Utroskap er ikke noe som bare er tøft for den som blir bedradd, men for i grunn alle involverte, hvis disse da har i det minste et snev av samvittighet.

Og du, som kvinnen som er med på en manns utroskap bør tenke på hva du gjør mot deg selv og ditt følelsesliv.

Hva vil stoppe en mann som har vært utro en gang før, for å gjøre det samme med deg hvis dere skulle ende opp sammen.

Kunne du virkelig stolt på han?

Han har jo vært utro før.

Nei, beskytt hjertet ditt, hold deg unna menn/kvinner som er i et forhold.

Det kan ikke føre til noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

JA - JEG FORDØMMER UTROSKAP !!!

Dersom man forelsker seg i en annen eller forholdet er så dårlig at ma søker andre, bør man gjøre det slutt !

Og nei, jeg har aldri vært utro.

Ja, jeg vet at man ikke vet hva livet bringer.

Jeg tror at man kan klare å la vær å være utro om man bestemmer seg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man forelsker seg i en annen... bør man gjøre det slutt !

Jeg er ikke enig i din påstand. Faktisk tror jeg at man kan være forelsket i flere personer samtidig... Uten at det betyr at man hopper i seng med dem. Jeg tror f. eks. ikke at jeg selv inneholder ALLE kvaliteter som min mann setter pris på, - men er åpen for at han også kan beundre andre kvaliteter hos en annen kvinne. Og omvent.

Vil bare legge til at jeg ikke har vært utro i dette 12 år lange forhold, men jeg og min mann er veldig åpne omkring våre følelser.

Men jeg HAR prøvet dette med å være forelsket i en annen. Uten å være mindre glad i min mann av den grunn. Og jeg har ingen intensjoner om å gjøre det slutt.

Er nok litt utradisjonell jeg, - det må dere altså leve med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Selvfølgerig blir man betatt / forelsket / får lyst på sex med andre i løpet av et liv sammen.

Spørsmålet er bare hva man velger å gjøre med det !

Noen klarer seg fint uten å kn''lle andre, jeg for eksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mislykka roting på et julebord i fylla... ville skapt veldig mye krangling og tatt veldig mange roser å gjøre opp for.

Ellers har jeg holdningen at er man utro, så er det noe grunnleggende galt med det forholdet du er i. Det gir deg ikke det du vil ha, og det vil du ha så mye at du er villig til å ofre forholdet for å få det. På huet ut, uten ord.

Har vært utro selv, just for the record. Det var grusomt, og i den siste kategorien. Han fikk aldri vite om det men jeg hadde vurdert å slå opp lenge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...