Guess What! Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg tenkte å ta min første sol i morgen, og lurer på om jeg skal smøre meg inn med noe først, og hvor lenge dere anbefaler første gangen. Jeg er ikke sælig lys i huden. Så den tåler kansje litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Tror ikke det er anbefalt å bruke solfaktor i solarium. Det er bedre å starte forsiktig. Hvor lenge du kan ligge, kommer jo også an på hvor sterke lysrørene er. Kanskje du kan prøve med 15 minutter. Eller 20 hvis du tror du tåler det. Det gjør i hvert fall jeg. Smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 11. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2002 takk for råd smil! mente ikke akuratt solfaktor ,men kansje fuktighets krem. Men det hjelper sikkert ikke på noe Jeg får prøve 15 min. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 11. april 2002 #4 Del Skrevet 11. april 2002 Du bør investere i en solkrem som er beregnet på solariumbruk. I litt større solstudioer har de sånn til salgs, enten over disk eller på automat. Også må du huske beskyttelsesbriller.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #5 Del Skrevet 11. april 2002 veldig viktig med BESKYTTELSESBRILLER! hvis du tar mye solarium over lengre tid uten briller, vil det føre til at du får dårligere/uskarpt syn... og smør på mye krem på utsatte steder som ryggen og knærne, de er mest utsatt i solarium har jeg funnet ut. anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #6 Del Skrevet 11. april 2002 takk, vennlige hilsener fra Guess What- Predeline! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå