Nitha Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 Er det noen som har noen gode forslag til aktiviteter for mannens utdrikkingslag? Forloveren til min blivende har spurt om jeg har noen ideer, og jeg har lovet å tenke meg om... Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 Hva med paintball? Mange som synes det er veldig morsomt. Vannski, hvis det er muligheter for det. Gocart-kjøring, kjempegøy! Det var noen iallefall.. K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 1. juni 2003 #3 Del Skrevet 1. juni 2003 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men her i Oslo så har dere jo mulighet til å dra på Megazone. Er lignende som paintball, men er innomdørs samt at man skyter med laserpistoler... Er kjempekult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. juni 2003 #4 Del Skrevet 1. juni 2003 Nå vet jeg ikke hvor du bor' date=' men her i Oslo så har dere jo mulighet til å dra på Megazone. Er lignende som paintball, men er innomdørs samt at man skyter med laserpistoler... Er kjempekult.[/quote'] Anbefales!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 1. juni 2003 #5 Del Skrevet 1. juni 2003 Megazone er en slager!!!! Slutter meg også til forslagene om paintball og gokart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 1. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 1. juni 2003 Paintball og gokart var akkurat det de gjorde i forrige utdrikkingslag i den gjengen, så de prøver å finne på noe annet. Men paintball er jo veldig gøy da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 1. juni 2003 #7 Del Skrevet 1. juni 2003 Leirdueskyting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 1. juni 2003 #8 Del Skrevet 1. juni 2003 Dra på sats og la ham lede en aerobic-time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 2. juni 2003 #9 Del Skrevet 2. juni 2003 Rafting - med villmarksleir og overnatting i lavo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 2. juni 2003 #10 Del Skrevet 2. juni 2003 Helikoptertur, paintball, Sumo bryting, rally, rafting, go-cart, megazone, spille inn CD, strikk-hopp, tur med luftballong, time på skytebane... osv... osv... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #11 Del Skrevet 2. juni 2003 Lei et ridesenter og gi han ridetimer, kan bli veldig morsomt:) Dra på fotballkamp... Dra på travbane og tipp på hester. Fisketur, ikke nødvendigvis der man normalt fisker... Sånn oppblåsbar diger ball man kan gå inni og rulle ned bakker og sånn (dritkult). Mye rart å finne på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 2. juni 2003 #12 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg snakket nettopp med forloveren til min tilkommende og fikk vite hva planer han har. De skal på guttetur til en hytte, hvor de skal spille paintball i skogen, grille osv.. De overnatter på denne hytten da. For min kjære er dette helt topp! Kommer jo veldig ann på hvordan brudgommen er og hva han synes er gøy! Noen vil jo bare ha DEN festen, mens andre vil gjøre noe annet utav det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jelly Skrevet 2. juni 2003 #13 Del Skrevet 2. juni 2003 Min (forhåpentligvis!) kommende svoger var på ølsmakerkurs på Ringnes i sitt utdrikkingslag. Det var veldig vellykket, og ikke så rølpete som mange andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå