Gå til innhold

Noen tror at svarte eller fargete peniser er stygge

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei :)

Noen har på Kg tror at svarte snabber er fulle av hiv og kjønnsykdommerog annet ulumsk heter. :) Dette er noe jeg flirer av fordi de er like reine som hvite.En skitten snabb er like skitten eller ren som en hvit en.

Jeg bare lurer på hva noen av dere tenker ?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd snadd...ehh...snabber i de fleste gangbare fargenyanser, og kan selvsagt avkrefte denne myten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ann på hvem denne snabben sitter på enten den nå er svart eller hvit.

Hvorfor skulle en svart mann være mere "besuddlet" enn en hvit mann? Er det ikke hygene og livsstil det er snakk om her uansett hudfarge eller kjønn? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

det jeg ikke forstår er hva en "hvit" jente vil med en farget snabb. Vi bør holde oss til våre egne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
det jeg ikke forstår er hva en "hvit" jente vil med en farget snabb. Vi bør holde oss til våre egne

ohlala.......... der avslørte du deg galant gjest :ler: Du bør tenke deg bedre om før du kommer med uttalelser du har kommet med før, i pålogget tilstand.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Herregud...... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
det jeg ikke forstår er hva en "hvit" jente vil med en farget snabb.

Sant nok. Selv plages jeg med at den blir rød, bortimot lilla enkelte steder, mens vi holder på som verst - og det er komplett uforståelig for meg at hun ikke slutter der og da...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sant nok. Selv plages jeg med at den blir rød, bortimot lilla enkelte steder, mens vi holder på som verst - og det er komplett uforståelig for meg at hun ikke slutter der og da...

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Glimrende svart.... altså svaret var glimrende... ikke sort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Vel.. fargede tissetasser er sikkert ikke mindre hygieniske med mindre den er plassert på en hvit fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Tør jeg spørre om hvor du har dette fra Indianlady?

Minnie

Det har vært diskutert her på forumet og jeg har hørt det ute på byen når vi har vært ute i tigerstaden.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en svart penis er full av HIV og SUS???

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Ja, da er det et under at ene venninna mi er frisk, siden hun har hatt nesten kun fargede mannfolk i seng!

Nei, dette er det dummeste jeg noen gang har hørt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Herregud, FOR en påstand! *sjokk*

De som tror slikt, må være ganske hardt blåste i huet :roll:

Håper folk blir litt opplyste snart - slike myter er direkte pinlige :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar stod ved ei pisse-tro, når det kom inn en svært, svært liten mann og stilte seg ved siden av han.

Den sist ankomne nådde naturlig nok ikke opp, og henvendte seg til han som stod der, og lurte på om han ikke kunne være så snill å løfte han opp. Karen var jo litt brydd, men syns det var fælt hvis den lille skulle pisse på golvet, så han tok et tak rundt han, og løftet han opp i rett høyde...

Hvorpå den lille sa: "Er du snill og tar'n ut for meg, også"? Det var egentlig litt for ille, men skittau, tenkte han. Han åpnet smekken og tok ut det styggeste mannlige kjønnsorganet verden sannsynligvis noensinne hadde sett...

Den var skiftet i flere fargenyanser, fra svart, til blått og lilla. I tillegg var den helt skurvete, og væsket seg... Den høye mannen spurte: "Du kan ikke være frisk, har du vært hos lege"? Jada, sa den lille.. "Ja, hva sa han da?"

"Legen sa at jeg ikke under noen omstendighet måtte ta i'n med henda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HIV og AIDS er faktisk mer utbredt blandt svarte enn hos andre. Afrika har et enormt problem med HIV og AIDS, og dette tar de med seg når de utvandrer til andre land. Men det betyr ikke at du må være mer forsiktig når du har sex med en neger. Du må være like forsiktig uansett hvilken rase vedkommende tilhører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...