Gå til innhold

Foreldre DOPER barna sine

Fremhevede innlegg

Gjest nextlife
Skrevet (endret)

I min naivitet går jeg ut fra at de som bruker innsovnings/søvnregulerende medikamenter på sine barn har fått en grundig vurdering,- og medikament utskrevet fra han/henne.

I denne artikkelen står det litt om konsekvenser av for lite søvn.

Endret av nextlife
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du tuller nå vel? Det finnes for f. ikke noe barnevern her i Norge som fungerer som det burde gjøre..! Når barnevernet først gjør noe bra, så gjør de så stor sak ut av det at folk glemmer alt det de ikke gjorde eller det stygge de gjorde.

Hvorfor i all verden handler dette om barnevernet???

Og jeg syns det er påfallende mange som syns det er heeeeelt ok at barnet lider av søvnmangel..... får det dere til å føle dere som bedre foreldre fordi dere selv må gi avkall på søvn eller? Nei, man gir ikke barn sovemedisin for egen bekvemmelighet, man KAN gi det etter legens råd for at BARNET skal få sove. Tror dere virkelig det er sunt at barnet ikke får sove?????

Gjest Gjest_Karen_*
Skrevet
Hvorfor i all verden handler dette om barnevernet???

Og jeg syns det er påfallende mange som syns det er heeeeelt ok at barnet lider av søvnmangel..... får det dere til å føle dere som bedre foreldre fordi dere selv må gi avkall på søvn eller? Nei, man gir ikke barn sovemedisin for egen bekvemmelighet, man KAN gi det etter legens råd for at BARNET skal få sove. Tror dere virkelig det er sunt at barnet ikke får sove?????

Har du virkelig hørt om barn som IKKE sover? Jeg har hørt om foreldre som gir sovemedisin til ungene sine - men aldri om noen som har unger som ALDRI sover.

Skrevet
Har du virkelig hørt om barn som IKKE sover? Jeg har hørt om foreldre som gir sovemedisin til ungene sine - men aldri om noen som har unger som ALDRI sover.

Jeg har ikke snakket om barn som ALDRI sover, men jeg har hørt om barn med søvnproblemer som varer over tid ja. Men foreldre her inne syns visst det er helt greit at ungene kan gå månedsvis med søvnmangel bare de selv kan ha følelsen av å gi avkall på noe for å føle seg som årets forelder.....

Skrevet

Det er da mange unger som har søvnproblemer, og at noen veldig få kan ha så store problemer at de trenger sovemedisin, tviler jeg ikke på. Tror ikke foreldrene til disse ungene gir sovemedisin som en "enkel løsning" på problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...