Gå til innhold

dama er i kreta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Dama mi dro til kreta (på ferie) med venninna si og foreldrene, mens jeg sitter igjen her hjemme. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på at hun kommer til å være utro eller ikke. Hun kan jo så og si gjøre som hun vil uten at jeg får vite noe (av andre enn hu eller venninna). Jeg klarer bare ikke slutte å tenke på det. Det driver meg rett og slett til vanvidd x| . Det er over en uke til hun kommer tilbake.

Hun er en jeg virkelig elsker og jeg vet hun elsker meg like høyt, men jeg får det fortsatt ikke ut av hodet. <hva om hun drikker seg drita og glemmer meg helt> <hva om hun møter en som er ti ganger så kjekk som meg> osv ..

Jeg vet ikke om jeg klarer å leve med den uvisstheten. Tror dere jeg får vite det om hun faktisk velger å være utro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig mange usikre og sjalu mennesker man treffer på dette forumet.

Sjansen for at hun ikke er utro er sannsynligvis mye større enn sjansen for at hun er det.

På den annen side, så er det et ordtak som heter at "på seg selv kjenner man andre". Ville du vært utro om du var på ferie og dama ikke var med?

Hvis svaret er "nei", så har du sannsynligvis ikke så mye å frykte. Slapp av, vær sammen med kamerater og gjør noe som får tankene på bedre spor! Grubling som du driver med er ikke godt for noe eller noen!

Skrevet

Enig med deg Brunhilde!

Full skjerpings når det gjelder sjalusien gutt!

Jo mere du forsøker å holde henne fast, jo mindre tillit og frihet du gir henne desto mere vil hun ønske seg bort fra deg! Du må stole på at jenta ønsker å være sammen med deg, og at hun prioriterer deg fremfor andre.

Skrevet

Støtter også Brunhilde`s svar her inne da man kan tenke seg syk om man bare tenker hardt nok. Skulle du komme i en så lei situasjon at psyken tar helt over hos deg så spør du henne gjerne via sms eller telefon nå mens hun er der nede. Noe som garantert ødelegger MYE da hun vil føle at du tenker det verste osv......

IKKE SPØR henne når hun kommer hjem om hun har vært utro eller ikke, vær heller overlykkelig over at hun er kommet hjem og gled deg over at hun har fått reise og opplevd noe sammen med sin familie.

Lugna dine nerver ;-)

Skrevet
Dama mi dro til kreta (på ferie) med venninna si og foreldrene, mens jeg sitter igjen her hjemme. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på at hun kommer til å være utro eller ikke. Hun kan jo så og si gjøre som hun vil uten at jeg får vite noe (av andre enn hu eller venninna). Jeg klarer bare ikke slutte å tenke på det. Det driver meg rett og slett til vanvidd x| . Det er over en uke til hun kommer tilbake.

Hun er en jeg virkelig elsker og jeg vet hun elsker meg like høyt, men jeg får det fortsatt ikke ut av hodet. <hva om hun drikker seg drita og glemmer meg helt> <hva om hun møter en som er ti ganger så kjekk som meg> osv ..

Jeg vet ikke om jeg klarer å leve med den uvisstheten. Tror dere jeg får vite det om hun faktisk velger å være utro?

Tror du man bare slutter å elske en person for så å kaste seg over noen andre? Hun er der med foreldrene sine også, tror du det blir bare festing og drikking?

Jeg reiser til syden om ca en uke. Sambo er helt komfortabel med det fordi han vet at utroskap ikke er noe issue. Venninna mi er i tillegg gravid og vi drar for å kose oss, sole og bade.

Jeg tror du driver henne lenger bort med sjalusi og mistenksomhet. Jeg vet det er vondt men du MÅ bare svelge dette mens hun er borte. Si at du er glad på hennes vegne og at hun må kose seg. Si at du elsker henne og at du gleder deg til hun kommer hjem. :)

Skrevet

Man trenger ikke dra te Kreta for å være utro vettu........så slapp av, du må stole på dama di, ellers så drar hun sin vei pga du ikke gjør det.

Skrevet
Enig med deg Brunhilde!

Full skjerpings når det gjelder sjalusien gutt!

Jo mere du forsøker å holde henne fast, jo mindre tillit og frihet du gir henne desto mere vil hun ønske seg bort fra deg! Du må stole på at jenta ønsker å være sammen med deg, og at hun prioriterer deg fremfor andre.

Kjære vene, her kommer en gutt med et problem han sliter med, og dette er svaret du/dere gir?

Forakter du usikkerhet, Brunhilde?

Nei, full skjerpings når det gjelder teite kommentarer og svar på Kvinneguiden.

Råd til TS er å prøve å tenke på andre ting, sende henne en koselig sms i ny og ne og ordne en overraskelse til hun kommer hjem. :) Det er vanlig å føle usikkerhet ift sånne ting, og det er også et tegn på at du er veldig glad i henne og er livredd for å miste henne. Uttrykk dette overfor henne med andre ord. Ikke blottlegg din usikkerhet, men fortell henne hvor uendelig mye du savner henne. ;)

Skrevet

Å mistenke dama di for å ville være utro - uten noe grunnlag - er en fornærmelse mot henne.

Jeg var sammen med en sjalu type. Jeg synes det var respektløst av han å antyde at jeg skulle være sammen med noen andre. Det gjorde at jeg ikke kunne se på vårt forhold som så spesielt likevel - når han trodde jeg kunne være utro.

Skrevet
Kjære vene, her kommer en gutt med et problem han sliter med, og dette er svaret du/dere gir?

Råd til TS er å prøve å tenke på andre ting, sende henne en koselig sms i ny og ne og ordne en overraskelse til hun kommer hjem. :) Det er vanlig å føle usikkerhet ift sånne ting, og det er også et tegn på at du er veldig glad i henne og er livredd for å miste henne. Uttrykk dette overfor henne med andre ord. Ikke blottlegg din usikkerhet, men fortell henne hvor uendelig mye du savner henne. ;)

Hvor har jeg sagt at jeg forakter usikkerhet? :klø: Kan du lese, gjest?

Jeg svarer da på spørsmålet og konkluderer med at han sannsynligvis ikke har noen grunn til å bekymre seg.

Du, gjest, er nok bare en sykelig sjalu type som må rettferdiggjøre egne, dumme handlinger. Husk bare en ting, sjalusi kan ikke brukes til å måle kjærlighet, bare eiertrang!

Skrevet

Hallo i luken!

Dette er et seriøst svar basert på erfaring!

Jeg skriver ikke useriøse svar!

En person ber om synspunkter, og det får vedkommende, ikke sant?

Jeg mener det jeg skriver, og står fullt og helt inne for det!

En som er usikker blir ikke mere sikker av IKKE å jobbe med seg selv!

Når usikkerheten er roten til hele problemet så er det vel der man må legge inn ressursene eller?

Er ellers ikke uenig i det du skriver om hvordan han skal gå frem, men det er jo en måte å bearbeide sjalusien/usikkerheten på det også. Med andre ord; du oppfordrer egentlig til akkurat det samme!

"Full skjerpings når det gjelder sjalusien, gutt!" er sagt med et glimt i øyet og betyr ganske enkelt; jobb med den!

Ellers så er det et råd om å ikke binde jenta på hender og føtter, og å forsøke å kontrollere henne. Det forårsaker omtrent alltid det motsatte av det man ønsker å oppnå.

Skrevet

Å gå rundt å være redd for at dama skal være utro, kan være ødeleggende for forholdet. Stol på henne, så lenge hun aldri har gitt deg grunn til noe annet.

Hun kan liksågodt være utro hjemme som på Kreta. Det kan til og med føles "tryggere" (selv om det ikke alltid er det). Og dessuten reiser hun sammen med foreldrene.

Skrevet

Bare til orientering.

Av de innleggene som blir skrevet på kvinneguiden hvorav dama har reist til sydenland og gutten har blitt igjen hjemme har dama vært utro i nitti prosent av tilfellene. I hundre prosent av tilfellene har deltagerne på kvinneguiden skrevet at dama mest sannsynlig ikke kommer til å være utro.

Når skal dere lære?

Dersom det viser seg at dama har vært utro når hun kommer hjem fra kreta så synes jeg dere allesammen skylder trådstarter en uforbeholden unnskyldning.

Å oppmuntre gutter mot bedre vitende er løgn mot ærlighet, dere vet jo selv at dere holder gutter for narr.

Si det heller som det er, ja det er sannsynlig at jenter uten kjæresten sin puler når hun er i syden, det er fordi at du som kjæreste vet dette bedre enn noen andre.

Skrevet

Du kan jo snu det... Har du noengang vært utro mot henne? For det er jo gjerne sånn at på seg selv kjenner man andre.

Og nei, jeg tror ikke du noensinne får vite det, hvis hun er utro.

Skrevet

Om typen min skulle mistenkt meg for å være utro med en gresk gutt på ferie... Hele scenarioet er bare helt usmakelig. Fatter du ikke hvor degraderende det er for kjæresten din at du tenker sånn om henne? Det sier jo noe om deg at du kan tenke sånt om DAMA di. Æsj.

Skrevet
Av de innleggene som blir skrevet på kvinneguiden hvorav dama har reist til sydenland og gutten har blitt igjen hjemme har dama vært utro i nitti prosent av tilfellene. I hundre prosent av tilfellene har deltagerne på kvinneguiden skrevet at dama mest sannsynlig ikke kommer til å være utro.

Ja, hvorfor skal man skrive tråder om at man reiste til syden og ikke var utro? "Hjelp, jeg var på tur med veninnene mine, og jeg var ikke utro. Hva skal jeg gjøre?" Synes jeg ser det for meg!

Jeg vet ikke om dama hans kommer til å være utro, men hvorfor ta sorgene på forskudd? Hvorfor sitte hjemme å være sint/lei seg over noe som kanskje ikke skjer? Det er uansett ikke noe han kan gjøre, annet enn å holde dama i bånd. Og nekte henne å reise noen steder, bare fordi wacos statistikktolkning av KGs syden-tråder tilsier at dama kommer til å være utro.

Skrevet

Greia er at man kan mentalt forbedre seg litt, så slipper sjokket være så stort om en uke når han står på flyplassen og vaier med norske flagg, da er det vel bedre å tenke at "ja selv om jeg ønsker av hele mitt hjerte at dama er trofast så forteller fornuften meg at dama ofte blir det hun blir når hun er vil være litt eventyrlysten og vil møte skøyergutter i sydenland".

Og skulle man ta feil så er det jo bonus allikevel.

Vil liksom ikke "vente å se om han blir skuffet eller ikke slik som dere oppmuntrer til", - blir liksom litt uærlig over det hele om du skjønner hva jeg mener?

Skrevet

takk for alle svar ! Det er godt å høre de ulike synspunktene. Det er alltid en sjanse for at hun kommer til å være utro der. Jeg kan ikke være 100 % sikker på at hun ikke kommer til å være det. Og det må jeg bare leve med. Typen til venninna hennes som hun er med der i kreta, tenker helt likt som meg. Det at jeg er så bekymra for henne tror jeg bare har noe med at jeg elsker henne så høyt. Jeg har hatt flere kjærester som har dratt på ferie før mens jeg har vært hjemme, og da tenkte jeg egentlig ikke særlig mye over det. Og jeg elsker denne jenta myyyeee høyere enn jeg har elsket noen annen.

Det jeg er redd for er at hvis hun er utro, er det over mellom oss UANSETT. Og jeg er bare driiiit redd for å miste henne. Jeg klarer ikke å se for meg hverdagen uten henne...

Skrevet

kjærlighet gjør virkelig blind.. blind for logikk. Men dere har fått meg til å tenke litt annerledes på det. Jeg er ikke no kontrollfreak eller hva dere nå har fått inntrykk av. Men jeg har bestemt meg for å ta det som det kommer og ikke tenke så veldig mye på det. Jeg kjenner henne bedre enn dere gjør ^^ og ut ifra det, vet jeg at om hun velger å være utro, får jeg vite det uansett. Hun hadde ikke klart å leve med den samvittigheten. Hun har ingen grunn til å være utro mot meg heller. Jeg var bare redd for den typiske sydenflørten alle attraktive jenter møter på i utlandet.. Og hun er ikke gjennomsnittlig attraktiv for å si det sånn. De fleste gutter snur seg etter henne når vi er ute, selv når vi leier hender ^^ .

Skrevet
Jeg klarer ikke å se for meg hverdagen uten henne...

Det som er skikkelig trist er at det vet dama di også når hun sitter på kreta og det kommer en bartender bort og gir henne gratis singapore sling fordi hun ser så molefonken ut, og sier "dont worry baby, we (peker på fettern sin) will take goood care of you sweet nice girl looking for fun".

Skrevet

HELVVETTTTEEE !!!! akkurat det jeg var redd for, skjedde nå : ( .. jeg har det så jævlig vondt ... hun sendte meld "Jeg gjorde noe veldig dumt. Fy faen, jeg angrer. Jeg har aldri angra så mye på en ting før. Vi har blitt venn med en som heter George, og an kyssa meg. Jeg dytta han ikke akkurat bort, og jeg vet FAEN ikke hvorfor jeg ikke gjorde det. Jeg er SÅ dum, og du aner ikke hvor vondt jeg har inni meg. Vær så snill og ikke gjør det slutt! Jeg angrer SINNSYKT mye, og jeg vil BARE ha deg! Jeg elsker deg FORFERDELIG mye, og jeg har det altfor vondt nå <'3 :'("

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre : ( ... hun sendte to meldinger til ...

"Jeg vil virkelig ikke miste deg! :'( "

"Jeg vet virkelig ikke hva som gikk av meg :( Det betydde INGENTING! Jeg lover! Unnskyld, jeg mener det. Ikke gi meg opp, gi meg en sjanse. Jeg elsker deg virkelig høyt, og jeg angrer så sinnsykt mye. Vær så snill Pedram, jeg ELSKER deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...