02augustbrud2003 Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei! Jeg har et lite problem om jeg kan få kalle det det. En venninne av meg har spurt om jeg vil være med til syden 21/2 uker før jeg skal gifte meg. Jeg vill veldig gjerne være med og har penger, men det er mine foreldre som skal betale største parten av bryllupet. Min samboer er på jobb den uka jeg evt. skal være borte. Jeg lurer på om jeg skal dra eller ikke. Har endel tanker rundt dette, men vil gjerne ha hjelp. 1. Mine foreldre vil helt sikkert reagere på at jeg bruker så mye penger før vårt bryllup, kanskje jeg heller burde lagt i disse pengene på festen? 2. Det er jo endel å planlegge, kanskje de føler at jeg fraskriver meg ansvar? 3. Jeg får jo endel farge, bildene hos fotografen blir vel muligens ikke så fine når brudgommen er "hvit" og bruden " brun".???? 4. Det er jo deilig med litt avkobling. Kommer jo tilbake 10 dager før bryllupet, og har tid til litt planlegging da! Huff.....dette er ikke lett, men....det ender nok opp med at jeg ikke drar, men hva synes dere??? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 Hadde helt klart holdt meg hjemme, av den enkle grunn at jeg hadde aldri hatt ro i rompa til å ligge på stranda og tenke på alt jeg burde ha gjort hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. juni 2003 #3 Del Skrevet 1. juni 2003 Hadde helt klart holdt meg hjemme, av den enkle grunn at jeg hadde aldri hatt ro i rompa til å ligge på stranda og tenke på alt jeg burde ha gjort hjemme. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. juni 2003 #4 Del Skrevet 1. juni 2003 Jeg hadde reist jeg.. Så deilig å slappe litt av før den store dagen da gitt! Hvis alt er under kontroll med brylluppet,så reis og kos deg du! Brun og fin blir du også,og det er jo ikke noe minus til brudebildene. God tur. Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 1. juni 2003 #5 Del Skrevet 1. juni 2003 Hadde alt vært i rute så hadde jeg nok reist. Det må jo bare være så skjønt å koble ut alt og komme tilbake med masse energi og solbrun. jeg hadde reist så absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 1. juni 2003 #6 Del Skrevet 1. juni 2003 Hvis du er redd for at brudgommen skal være altfor hvit, kan han jo ta litt solarium mens du er borte? Hva sier den kommende brudgom om saken? Er det i orden for ham at du drar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 1. juni 2003 #7 Del Skrevet 1. juni 2003 Min mor ringte meg for 2 dager siden og sa at hun gjerne ville reise til syden med meg nå før bryllupet! Vi drar mellom 6 og 11 juni.. Kommer da senest hjem 19 juni.. Bryllupet er 28!! Vi har kommet veldig langt, og har fått det meste på plass! Sambo synes det var en topp ide, både for meg og for han (han har blitt spurt om å jobbe 12 timers skift på natt hele den uken og synes det var perfekt!) DRA OG KOS DEG!! Tenk så opplagt du vil være når du kommer tilbake! Når det gjelder du brun og han hvit, akn vel han bare ta litt solarium! Mine svigerforeldre har leid en solseng, som vi skal bruke.. Drar jeg får han ta litt ekstra sol der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 1. juni 2003 #8 Del Skrevet 1. juni 2003 Så lenge jeg hadde hatt kontroll på ting, så hadde jeg dratt. Alltid deilig med en ferie-tur etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 1. juni 2003 #9 Del Skrevet 1. juni 2003 Hva sier den kommende brudgom om saken? Er det i orden for ham at du drar? Ja, hva sier din kjære?? Jeg ville ha diskutert slike planer med min Tigergutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2003 #10 Del Skrevet 1. juni 2003 Han sier at jeg bare skal dra å kose meg masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 1. juni 2003 #11 Del Skrevet 1. juni 2003 I så fall ville jeg ha reist. Det er tross alt hva han mener om saken som faktisk betyr noe. Og dersom alt av planlegging er i rute før du reiser, så ser jeg ikke at du kan ha så veldig vondt av en Sydentur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 2. juni 2003 #12 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg ville aldri i verden ha reist! Jeg hadde ikke hatt tid til det heller. Det meste av bryllupsplanleggingen er jo faktisk de siste ukene før bryllupet, og jeg hadde ikke hatt nerver til å være utenland når jeg visste at bryllupet snart skulle være. Vi ordnet veldig mye disse ukene, og skulle jeg ha vært i syden da hadde det blitt ennå mer hektisk de siste ukene, og da tror jeg faktisk ikke at jeg hadde rukket alt som skulle rekkes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 2. juni 2003 #13 Del Skrevet 2. juni 2003 Smør deg med faktor 20 slik at du ikke blir mørkebrun. Stå opp med solen, bad i salt grønt hav, spis frisk salat og sjømat, drikk litt vin på kvelden -og sov hele natten. Møt sommerfrisk og uthvilt i ditt eget bryllup. Høres ut som en god ide. Reis! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 2. juni 2003 #14 Del Skrevet 2. juni 2003 Mine foreldre hadde nok syntes det var svært rart om jeg brukte mye penger på å reise bort rett før bryllupet, hvis de bruker penger på å hjelpe til å betale for kalas + mye ordne ting. Spesielt ettersom jeg også vil på bryllupsreise rett etter.. Det hadde nok blitt stemplet "unødvendig" og toskete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #15 Del Skrevet 2. juni 2003 er litt spent på om du har bestemt deg jag da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 3. juni 2003 #16 Del Skrevet 3. juni 2003 Mine foreldre hadde nok syntes det var svært rart om jeg brukte mye penger på å reise bort rett før bryllupet' date=' hvis de bruker penger på å hjelpe til å betale for kalas + mye ordne ting. Spesielt ettersom jeg også vil på bryllupsreise rett etter.. Det hadde nok blitt stemplet "unødvendig" og toskete.[/quote'] Går jo an å planlegge økonomien slik at man har anledning til å bruke 3-10 000 på en ferie til enhver tid da, hvis det er ønskelig. Jeg synes det er en fin greie jeg, å kunne reise på ferie med en venninne, og dersom den kommende brudgom ikke har noen innsigelser, synes jeg det er problemfritt. Er man redd for konflikter, kan man eventuelt høre med foreldre/svigerforeldre om det oppfattes negativt av de at man reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå