Jinx Skrevet 1. juni 2003 #21 Del Skrevet 1. juni 2003 ~ Cuba ~ Stratos ~ Kvikklunsj ~ Daim Men hvor søttan ble det av 5-minutt ? Den var jammen god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 1. juni 2003 #22 Del Skrevet 1. juni 2003 hva var 5 minutt? var det noe som var innpakt i rødt og hvitt papir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. juni 2003 #23 Del Skrevet 1. juni 2003 Tror pakken var hvit,gul, rød og grønn.. To deilige sjokolader som lå siden av hverandre.. (Alla Twix..Bare enda bedre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 1. juni 2003 #24 Del Skrevet 1. juni 2003 Troika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenguru Skrevet 1. juni 2003 #25 Del Skrevet 1. juni 2003 Dumle småsjokolader med ris og karamell inni (Favoritten) Center (helst med mintsmak) New energy (den gode gamle) Smil med banansmak Crunchy snickers (eller vanlig) Firkløver Hvit sjokolade Hobby Påske/julemarsipan med lys sjokolade rundt (må være fra Nidar) Twix China puffs Crispo Bamsemums Små banansjokolader..må være av det rette slaget med lys sjokolade rundt. Mørk sjokolade ala typen Bocca, Premium og kokesjokolade kan jeg ikke fordra. MEN..smågodt er det jeg liker aller best. Blir aldri lei av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. juni 2003 #26 Del Skrevet 1. juni 2003 Ingen over, ingen ved siden: EdelBitter (i det gule papiret, mørk, bitter sjokolade, det er så godt!! men det er så vanskelig å få tak i) Av mer dagligdagse saker elsker jeg for tiden After Eight. Klarer fint å forbruke en hel eske (den lille da..) helt selv iløpet av 1, 2, 3! Det er så lett som bare det! Også liker jeg sidrumpa Kvikk Lunch. Både den gamledagse og den nye. Også elsker jeg gode, saftige Marsipanbrød Og disse Plum in madeira, Kiwi in etc. Sfinx konfekt (ikke riktig alle bitene) Alle mulige utgaver av sjokolade med kirsebærlikør Også elsker jeg å stappe munnen full av Toffee!! Masssse på en gang Og i nødsfall, slik som det blir når jeg logger meg ut herfra om få strakser: Freia sjokolade saus, ev. en stripe mørk kokesjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 1. juni 2003 #27 Del Skrevet 1. juni 2003 Mokkatrøffel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå