MarianneE Skrevet 1. juni 2003 #1 Del Skrevet 1. juni 2003 Litt inspirert av "Hater....." spørr jeg nå: Hvilken sjokolade elsker du? Jeg elsker: Melkesjokolade Bocca Freia Premium Milk Spesial Sjokkis er DIGG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 1. juni 2003 #2 Del Skrevet 1. juni 2003 Litt inspirert av "Hater....." spørr jeg nå: Hvilken sjokolade elsker du? Jeg elsker: Melkesjokolade Bocca Freia Premium Milk Spesial Sjokkis er DIGG!!!! rissjokolade Kvikk Lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 1. juni 2003 #3 Del Skrevet 1. juni 2003 Rissjokolade er nam! Kvikk Lunch Krokanrull Banansjokolade Smil NUTS ( det er favoritten :D ) Melkerull Firkløver Festkarameller ( er jo sjokkis det vel..) Daim- Mmm.. Fikk lyst på sjokolade nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fuglehue Skrevet 1. juni 2003 #4 Del Skrevet 1. juni 2003 TWIX!!! Jum jum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 1. juni 2003 #5 Del Skrevet 1. juni 2003 Helnøtt Troika Kvikklunch Snickers Baci Mon Cheri Spesial Melkepletter Smågodtsjokolade med gelé Kong Haakon Smil Plum in whatever Marsipanbrød Ritter Sport Minde smågodt Iskonfekt After Eight Herregud, nå gidder jeg ikke mer! For å gjøre det enkelt: Jeg liker ikke sjokolade med kokos. Sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2003 #6 Del Skrevet 1. juni 2003 Mokkabønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 1. juni 2003 #7 Del Skrevet 1. juni 2003 Snickers Stratos Den nye New energi ...men spiser stort sett alt som inneholder egenskapen sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. juni 2003 #8 Del Skrevet 1. juni 2003 Marsipanbrød. Må ha det,bare må ha det! Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. juni 2003 #9 Del Skrevet 1. juni 2003 Firkløver After Eight Fruktnøtt naaaaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. juni 2003 #10 Del Skrevet 1. juni 2003 Lion Troika Snickers After Eight Mokkabønner Kremtopper Kong Haakon Banansjokolade (både krembanan og den som tidligere var i Twist-posen) Minde sjokolade i de fleste varianter Twix Toppris Og mye mye mer.... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 1. juni 2003 #11 Del Skrevet 1. juni 2003 slemt å ha en slike threads... Jeg hadde tenkt å bytte ut godteriet med frukt og popcorn. Nå må jeg ut i kiosken og kjøpe ynglingsjokoladene mine: marsipanbrød, troika og hobby... og kanskje en melkerull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 1. juni 2003 #12 Del Skrevet 1. juni 2003 M Cuba Stratos Helnøtt m.m.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 1. juni 2003 #13 Del Skrevet 1. juni 2003 For å gjøre det enkelt: Jeg liker ikke sjokolade med kokos. Sånn. Gjelder for meg og, i tillegg til at jeg ikke liker mørk sjokolade. (sier hun som spiste en halv mørk kokesjokolade fredag kveld i mangel på noe bedre... Er avhengig av sjokolade!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 1. juni 2003 #14 Del Skrevet 1. juni 2003 For min del er eg glad i mørk sjokolade. Veldig mørk sjokolade. Sånn med 86% kakaoinnhald, til dømes. (Er jo sunt det.) Men elles er eg no altetande, då. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 1. juni 2003 #15 Del Skrevet 1. juni 2003 m&m (sjokolade og peanøtt) toffifee (skrives det slik??) kinderegg (for sjokoladens skyld ikke leketøyet!! ) kinder maxi (absolutt ikke kinder bueno SPY...) en god gammel norsk yndlingsblanding for meg var alltid stratos, hveteboller fra butikken og milkshake.... namnam! er ikke så veldig sjokoladegal. foretrekker skikkelig salt lakris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 1. juni 2003 #16 Del Skrevet 1. juni 2003 Freia Premium Dark Orange Lindts aller mørkeste type De øvrige Freia Premium sjokoladene Hvit sjokolade fra Milka Elsker, elsker, elsker sjokolade, og går knapt en dag uten å få i meg en bit. Men den skal være god, helt mørk og ikke for full av melkefett (som er evneveikt). Hvit sjokolade er et unntak fra regelen, aner ikke hva det er med den, men jeg er nærmest helt ustoppelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Nida_Michelle Skrevet 1. juni 2003 #17 Del Skrevet 1. juni 2003 Toblerone (helst hvit..nam,nam!) Melkesjokolade M&M Cuba++++ Det meste går ned.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 1. juni 2003 #18 Del Skrevet 1. juni 2003 Cuba, stratos, fruktnøtt, new energy. Kommer ikke på mer, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. juni 2003 #19 Del Skrevet 1. juni 2003 * Freia sin melkesjokolade nummer 1... * troika * toppris * bocca * marsipanbrød * center * stratos Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 1. juni 2003 #20 Del Skrevet 1. juni 2003 Japp og Daim er de beste syns jeg.. namnam.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå