Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dusjer etter trening, annenhver eller hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dusjer stort sett 1 gang for dagen, ettersom jeg trener stort sett hver dag. Jeg trener om kvelden, og da dusjer jeg etter trening. Jeg dusjer aldri to ganger om dagen, det har ikke huden min godt av. Om det er en dag jeg ikke trener er det ikke sikkert at jeg dusjer den dagen. Håret vasker jeg 3 ganger i uken ca. Såpe bruker jeg som regel bander armene og mellom puppene, og så bruker jeg intimsåpe en gang imellom. Man blir jo også litt innsåpet når man vasker håret, med shampoen som renner nedover kroppen når man skyller av.

• 2 uker senere...
Skrevet

Stort sett annenhver dag. Hender det går 3 dager. Selvsagt etter trening.

Skrevet
De dagene jeg trener om kvelden, dusjer jeg da, men stort sett ikke den påfølgende morgenen. Jeg syns ikke jeg svetter spesielt mye om natta, og føler meg derfor fortsatt ren morgenen etter. Hvis jeg ikke har dusjet rett før jeg har lagt meg, dusjer jeg den påfølgende morgenen.

Håret vaskes annenhver eller tredjehver dag. Håret mitt tar seg definitivt best ut om det slipper å bli vasket hver dag, og det føles ikke skittent. Det kanskje litt sære, er at jeg prøver å time kondisjonstrening, hvor jeg blir veldig svett, sånn at det passer inn i hårvaskingsrutinen.

:jepp:

Og jeg prøver også å time svettetrening til de dagene jeg uansett skal vaske håret :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...