Gå til innhold

Ingeborg og Øyvind skal gifte seg!

Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei du! Det hørtes kjempemorsomt ut! Quiz er herlig... Og hver gang jeg ser "beat for beat" på TV er det kjempestas - og jeg føler meg helt klar for familiekos og fredagskveld foran TVen... Hehe!

Ikke lenge igjen til bryllup nå... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dager igjen. Nå har jeg nettopp bestilt annonser (sånne "vi gifter oss"-annonser) i Adresseavisen og i Vårt Land. I Adressa rykker vi inn tirsdag 3. august og lørdag 7., i Vårt Land får det holde med fredag 6.

Min egen avis er liksom uproblematisk, her stikker jeg bare inn på desken og dikterer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Diktering av desken?!!?? Det liker vi ikke, vet du.... ;)

Jeg sliter med dårlige titler fra noen dustete journalister - det er en hard hverdag, gitt!! :ler:

Nå begynner det virkelig å nærme seg bryllup for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg tittel-hjelpe deg, vennen? Eller må du rope på Trøffel?

Nå har jeg nettopp sendt mail til museet der vi skal ha festen for å fikse det formelle rundt omvisning. Skal be forloveren ta over kommunikasjonen med dem, siden det er hun som skal være guide.

Stadig mer som strykes fra lista mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden, for effektivitet! Fikk mail tilbake fra museet, alt er i skjønneste orden, og min forlover kan bare ta en telefon til dem for å avtale tidspunkt.

Da var det bare å spre invitasjonen til omvisning rundt til folket, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingeborg

Tusen takk for hilsen i dagboka mi!

Naa er det ikke lenge til den store dagen deres - begynner du aa kjenne sommerfuglene i magen?

Jeg var faktisk ganske rolig foer bryllupet vaart, helt til kvelden foer da bagasjen til forloveren til mannen min hadde forsvunnet mellom Amsterdam og Gardermoen (og i bagasjen var baade antrekket hans og musikken vi skulle danse til om kvelden....). Heldigvis kom kofferten til rette 30 minutter foer vielsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, Hontas, for en historie!

Heldigvis er ikke risikoen for noe sånt særlig tilstedeværende for oss. Vi skal med tog til Trondheim, og vi skal være der nesten en uke før bryllupet, så vi får tid nok til å få oversikt over det meste. Dessuten henger både kjolen min og dressen hans der fra før... :ler:

Nå fikk jeg nettopp notene til Bruremarsj av Førde på fax fra pappa, sånn at jeg kan distribuere dem til folk som skal spille i vielsen vår. Så kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg også, Lunacia!

Koselig med hilsener, det må jeg si.

I dag er det 10 dager igjen. Merker at omgivelsene tydeligvis tenker nesten mer på bryllup enn hva jeg gjør. De fleste vet jo hva jeg skal om litt over en uke, og det er på en måte det eneste de snakker med meg om. Litt pussig, men hyggelig også. Det viser jo at de bryr seg!

Det begynner å ordne seg med det vennekorpset som skal spille utgangsmarsjen i kirka. Håper så inderlig at akkurat det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager? :o

Det er jo snart! Det er jo lørdagen etter vi kommer hjem fra Malta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og plutselig var det bare ni dager igjen. I dag prøvekjører jeg bryllups-leppestiften. Det ville jo være veldig teit om jeg plutselig reagerte allergisk på den eller noe sånt. Foreløpig går det fint.

I morgen skal elsklingen drikkes ut. I dag skal jeg spise lunsj med forloveren hans, som ville ha litt input. Jeg blir stadig like glad når jeg tenker på de glimrende forloverne vi har valgt!

Bare tre dager til vi reiser sørover, nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg synes det er litt vanskelig å alltid skjønne hva nordlenninger mener med "fri"... Jeg vet jo at dere mener at dere mener tom, men hjernen kobler ikke alltid så fort. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...