Gå til innhold

Hvem får se kjolen din før den store dagen?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Engel, ikke pålogget

Har ikke kjøpt kjole ennå jeg da. Men jeg kunne faktisk gjerne ha tenkt meg å ha med sambo for å plukke ut kjole jeg, men det er vel helt uhørt... :roll: Men han er jo kjempeflink til å se hva som er pent på meg, og akkurat den dagen er det i grunnen veldig viktig at han ikke syns kjolen er grusom da... Men jeg må vel nøye meg med et par venninner som hjelp... Jeg finnes ikke overtroisk av meg når det gjelder det med at brudgommen ikke må se kjolen, men jeg ser jo poenge med å ville overaske da. Men det blir jo uansett noe annet å se kjoen på når man er frisert og sminket og alt.

Forloverne mine får nok se kjolen, de andre får nok vente til bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet regner jeg med at moren min og forloveren min kommer til å se den, og kanskje lillebroren min. Men hvis det blir til at jeg får sydd/kjøpt kjolen på min Asia-ferie nå i juni, så kan det plutselig bli at hele slekten der nede kommer til å se den også :). Har vel egentlig ikke noe behov for at folk ikke skal se den, blir jo noe annet når jeg har den på selve bryllupsdagen med fikset hår og brudebukett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma, pappa og forloveren min så kjolen før bryllupet. For alle andre var den en godt bevart hemmelighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...