Gjest Gjest_Grete_* Skrevet 5. august 2008 #1 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har møtt en skikkelig ålreit fyr, men er har ingen aning om hva han vil eller tenker. vi har bare vært på to dater, men begge har vært utrolig bra og praten har gått glatt. Vi har også kos og klinet litt og jeg føler kjemien er på plass. MEN, han viser tvetydige signaler på hva han vil! Når vi er sammen snakker han som om alt er bra og at er en selvfølge at vi skal tilbringe mye mer tid sammen og gjøre mange ting sammen, men når vi ikke er sammen sender han aldri meldinger eller ringer. han svarer kun på de jeg har sendt (jeg ringer ikke). Han svarer positivt og spør om vi kan sees igjen snart og om jeg vil gjøre det og det osv, men så forsvinner han igjen. jeg er ganske sikker på at han ikke har kjæreste eller er gift (men han kan godt date andre damer). Jeg skjønner bare ikke om han er seriøst interssert (den følelsen har gir meg når vi ER sammen) eller om han bare spiller eller avviser meg. Hva tror dere? jeg vet han jobber mye fortiden ettersom han har en del å ta igjen etter ferie, men likevel. Hvis en gutt er interessert kan han likevel gi tvetydige signaler å la være å ta kontakt for å se hvor langt jeg vil strekke meg. noen ganger føler jeg nesten han er litt redd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 5. august 2008 #2 Del Skrevet 5. august 2008 Nå skal jeg ikke si dette gjelder hver gang. Men den "han har mye å gjøre" unnskyldningen bruker ikke jeg flere ganger. Jeg holdt på med en fyr, han svarte på mine sms, men sende aldri selv, da jeg spurte han, sa han fordi han hadde ALT for my å gjøre. Men altså, han hadde tid til å SVARE på en sms, men ikke tid til å sende en?? Viste seg til slutt at han ikke var interessert, rett og slett. Vi hadde det også supert sammen.. Han hadde ikke følelser for meg, men holdt kontakt (da jeg kontaktet han) fordi han fremdeles ville ha besøk av meg nå og da.. (Ligge over, type besøk ) Litt rotete skrevet. Men, det jeg vil fram til.. Ikke lag den unnskyldningen for han. Om han liker deg, tenker på deg OG svarer på dine sms. Da har han vel tid til å skrive egne også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 5. august 2008 #3 Del Skrevet 5. august 2008 Dette scenarioet lever jeg i for tiden... Men har også en fyr som sender så søte meldinger at man nesten skulle trodd vi var sammen, og ringer meg hele tiden også, men han sier at han ikke liker meg som noe annet enn en god venn.. Så gutter er til å bli sprø av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Grete_* Skrevet 5. august 2008 #4 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg ser bare ikke vitsen i at han sier at vi skal gjøre det og det sammen og spør i meldinger om vi kan møtes snart igjen og at han vil seg meg igjen, når jeg aldri tar opp temaet, men når jeg sier ja, så forsvinner han igjen. Menn er merkelige. Hva driver dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 5. august 2008 #5 Del Skrevet 5. august 2008 Har ikke noe godt svar til deg, men virker som om han vil ha deg der "i tilfelle", at han liksom garderer seg på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 5. august 2008 #6 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har møtt en skikkelig ålreit fyr, men er har ingen aning om hva han vil eller tenker. vi har bare vært på to dater, men begge har vært utrolig bra og praten har gått glatt. Vi har også kos og klinet litt og jeg føler kjemien er på plass. MEN, han viser tvetydige signaler på hva han vil! Når vi er sammen snakker han som om alt er bra og at er en selvfølge at vi skal tilbringe mye mer tid sammen og gjøre mange ting sammen, men når vi ikke er sammen sender han aldri meldinger eller ringer. han svarer kun på de jeg har sendt (jeg ringer ikke). Han svarer positivt og spør om vi kan sees igjen snart og om jeg vil gjøre det og det osv, men så forsvinner han igjen. jeg er ganske sikker på at han ikke har kjæreste eller er gift (men han kan godt date andre damer). Jeg skjønner bare ikke om han er seriøst interssert (den følelsen har gir meg når vi ER sammen) eller om han bare spiller eller avviser meg. Hva tror dere? jeg vet han jobber mye fortiden ettersom han har en del å ta igjen etter ferie, men likevel. Hvis en gutt er interessert kan han likevel gi tvetydige signaler å la være å ta kontakt for å se hvor langt jeg vil strekke meg. noen ganger føler jeg nesten han er litt redd? Kan jo hende han er litt sjenert eller at han ikke vil virke for påtrengende. Mange gutter som er sånn, vet du. Du får forsøke å foreslå et konkret tidspunkt og sted for et nytt møte, og ikke bare spørre om dere skal møtes igjen. Lykke til og håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. august 2008 #7 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tror menn er flinkere enn jenter til å koble ut og leve i nuet. Kanskje han tenker at alt er i orden, han har jo sagt hva han vil og at han har mye å gjøre. Mitt råd: svelg stoltheten og spør rett ut og fortell rett ut hva du tenker, tror og vil. Mulig han er typen som skremmes vekk av den slags, men hvis alternativet er at han gjør deg gal/deprimert/usikker/kald så ser jeg ikke hva du har å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #8 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har mye erfaring med menn. De som er seriøs og faller for deg viser det hele tiden i både ord og handling. De som bare er ute etter en flørt er mer unvikende, de sender meldinger sjeldnere, har mye arbeid, redd for å binde seg og har store ord først, uten handling. De som liker deg har små ord i begynnelsen men mye handling, jupp, de er redde for å gjøre noe feil fordi de ikke vil risikere å miste deg.... men søte er de da alle sammen...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #9 Del Skrevet 5. august 2008 Når en mann er interessert, vet du det! Man vet det ikke før man møter en som er virkelig interessert, men da forstår man hvorfor alle de andre var så rare og tildels unnvikende. De var bare ikke interesserte. Jeg beklager å være så rett frem, men jeg tror ikke han er interessert nok. Det kan hende han blir det, men om det skal skje tror jeg dessverre du blir nødt til å gjøre deg så utilgjengelig at du ikke sender ham en eneste sms. Her risikerer du at hele greia faller i fisk, men slik som han holder på nå er det den veien det går uansett. Jeg tviler på at han er sjenert. Han har åpenbart guts nok til å si han vil møte deg, da er ikke sjenanse problemet. Og har han mye å gjøre? Er han sliten? De gutta som virkelig vil, får det til. Bare tenk på deg selv. Ville du latt være å treffe drømmemannen fordi du hadde litt mye på jobb om dagen? Med mindre ting er helt ekstreme, blir nok svaret her nei. Menn er dessverre ikke mye bedre. Mitt råd er igjen: ikke send sms og ikke ring. Da kan du muligens oppleve at han plutselig vil se deg når en liten stund er gått, men ikke håp for mye. Prøv heller å bruke tiden din på andre menn som kanskje er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #10 Del Skrevet 6. august 2008 Det finnes jo de menn som har skiftarbeid/eller uregelmessige arbeidstider og som også faktisk jobber mye overtid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #11 Del Skrevet 6. august 2008 Det finnes jo de menn som har skiftarbeid/eller uregelmessige arbeidstider og som også faktisk jobber mye overtid... Ja, de finnes, men når de møter damer de vil se mer til, er jeg rimelig sikker på at de får det til, om det kun er snakk om en kaffe. Poenget er: om gutten er interessert, så vet man det. Punktum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 6. august 2008 #12 Del Skrevet 6. august 2008 Det finnes jo de menn som har skiftarbeid/eller uregelmessige arbeidstider og som også faktisk jobber mye overtid... JO, men hun sa han alltid svarte på sms.. Og om han har tid til å svare, har han vel tid til å skrive en sms uten at hun har sendt en først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #13 Del Skrevet 6. august 2008 JO, men hun sa han alltid svarte på sms.. Og om han har tid til å svare, har han vel tid til å skrive en sms uten at hun har sendt en først.. Herregud som damer tenker...og alle har lest den samme boka?! Kanskje han bare er vant med at hun alltid sender til han... Men selvsagt; man kan godt svartmale også. Eller bli mistenksom, sur og tverr så går jo selvprofetien i oppfyllelse... Eller man kan spørre hvorfor han aldri tar initiativ.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #14 Del Skrevet 7. august 2008 Herregud som damer tenker...og alle har lest den samme boka?! Kanskje han bare er vant med at hun alltid sender til han... Men selvsagt; man kan godt svartmale også. Eller bli mistenksom, sur og tverr så går jo selvprofetien i oppfyllelse... Eller man kan spørre hvorfor han aldri tar initiativ.. Synes alle skal være litt obs i møte med nye mennesker, går ikke på kjønn det;) Selv tar jeg ikke intiativ i menn som ikke interesserer meg. Hadde ikke sendt meldinger til en som aldri svarte, ha tro på seg selv og egen intigritet vet du;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #15 Del Skrevet 7. august 2008 Synes alle skal være litt obs i møte med nye mennesker, går ikke på kjønn det;) Selv tar jeg ikke intiativ i menn som ikke interesserer meg. Hadde ikke sendt meldinger til en som aldri svarte, ha tro på seg selv og egen intigritet vet du;) Men her er det tydelig at alle har lest samme boka og ikke tenker selv! Og det er vel ikke snakk om en som aldri svarer.... Klart man skal være kritisk, men en har aldri noen garanti for noe i livet. Selv ikke når alt virker perfekt. Integritet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaM Skrevet 7. august 2008 #16 Del Skrevet 7. august 2008 Får helt vondt i magen av å lese dette. Er midt oppi det samme selv, jeg møtte drømmegutten på hovefestivalen for 6 uker siden, og har hatt kontakt med han etter dette. Pga av at begge har vært på ferie etter dette, har jeg bare vært med han 6 ganger, og det har vært fantastisk! Når jeg er med han er han omsorgsfull, snill, morsom osv. Vi kan snakke om det meste og kjemien er ganske god, jeg har til og med sovet hos han en natt. Men, jeg går og er konstant redd for å miste han. Tror ikke han har kontakt med meg, uten av jeg sender melding først EN gang (bortsett fra den helt første gangen) Jeg er 18 år og har aldri vært i et fast forhold, og endelig møter jeg den som jeg føler er "den rette". Jeg vil ta han med til familien min, la han treffe vennene mine osv..men tørr ikke spør han. Føler han ikke vil det i det hele tatt, og er så redd for å bli dumpet! Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maco Skrevet 7. august 2008 #17 Del Skrevet 7. august 2008 Gå etter magefølelsen. Den vil gi deg det rette svaret. Jenter, bare til info: Dere gjør det samme, dere er eksperter på tvetydlige signaler. Både gutter og jenter elsker oppmerksomhet. Jeg lurer på om det ikke finnes noe som heter likevekt? Enten når man liker noe mer enn den andre liker deg, eller så er det motsatt. Jeg er ikke spes pushy til å begynne med, men det virker som om når jeg slipper noen inn på meg - så var det visst bare jakten som var interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 8. august 2008 #18 Del Skrevet 8. august 2008 Er ikke alle mannfolk som har dilla på sms/telefon da. Enkelte kvinnfolk tar jo helt av og bombarderer deg med sms. Det er jo bare slitsomt.... Sjøl tenker jeg slapp av, ta en kopp kaffe :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaM Skrevet 8. august 2008 #19 Del Skrevet 8. august 2008 Fint med litt mannlige synspunkt på dette, følte meg litt bedre nå i hvertfall Men når dere treffer en jente/kvinne som dere er interessert i, tar dere ikke kontakt i det hele tatt, og bare forventer at hun skal ta kontakt? Får så blandete signaler av han jeg holder på med. Han tar aldri kontakt med meg, og når jeg spør om å være med han så virker det ikke akkurat som om han blir kjempe gira. Når jeg fortalte han at jeg hadde sterke følelser for han, sa han bare "aaw, så søtt". Men, når jeg er med han får jeg bestemme alt- han spør om jeg synes det er greit at han tar seg en snus, jeg får bestemme film, hva vi skal spise, han henter meg på togstasjonen, kjører meg hjem (og det tar nesten en halv time), han holder rundt meg og passer på at jeg har det bra. Når jeg sov hos han passet han på at jeg hadde dyne, at jeg lå godt og han ofret puten sin, slik at jeg kunne få den. Men andre ord, han er bare snill og god. Men, tror dere han hvirkelig er interessert i meg, eller i å ha sex med meg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjøsnisse42 Skrevet 8. august 2008 #20 Del Skrevet 8. august 2008 Men, tror dere han hvirkelig er interessert i meg, eller i å ha sex med meg?! Det kan du finne ut ved å vente med sexen. Er han interessert så holder han ut. Viktig å stresse ned, leve som vanlig og ikke være masete. Samme hvem som tar kontakt først bare det ikke går i 100........Det kan virke desperat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå