Gå til innhold

Hater...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater all mørk sjokolade...enkelt og greit

Skrevet

Har heller ikke sansen for mørk sjokolade, Bocca fra Freia f.eks :-?

Skrevet

Sjokolade med lakris... :(

Twist med kokossmak.

Skrevet

Herregud for noe tullprat waco- hvorfor gidder du og komme med slike latterlige påstander.

Minnie

Pøh.. Jovist fins det kakao blandet med vann. Mormor har en egen boks for "vasskakao"(trønder).

Sukker, kakao og varmt vann i en kopp. Smaker faktisk helt ok, hvis man blander rett...

Skrevet

Jeg liker ikke hobby.. Ikke sånn at jeg spyr av hobby, men den er ikke noe særlig..

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker ikke kokos av noe slag, så alle sjokolader med kokos utgår hos meg. Ellers synes jeg Japp/Mars og Snickers smaker temmelig vondt.

Spiser egentlig veldig lite sjokolade.

M

Skrevet

Hobby = :x og :cry:

Troika = :-? og :erter:

Ellers viser jeg til en av mine tidligere tråder

Skrevet

Kan egentlig ikke si at jeg hater noen sjokolader, men det er en del jeg aldri kjøper. Når jeg først skal ha sjokolade, skal jeg jammen ha en som er skikkelig god!!

Bounty, Fruktnøtt og Kvikklunsj er blant dem jeg aldri gidder å bruke penger på. Ei heller sjokolade med skum inni.

Gjest Donna
Skrevet

Kan ikke si jeg hater noen sjokolader - men en som ikke er så god er Firkløver sjokolade .... :-?

• 2 uker senere...
Skrevet

hmmm jeg elska cocos. Syntes den var dritgo'

(så hvor var den butikken som hadde halv pris sa du...)

Vond sjokolade: alt med romsmak. Sånn konfekt som du tar i munnen fordi du tror den er god også smaker det ROM og det er bare å springe til nærmeste spytte-ut-sted. Ekkel smak!!

Punsjpraliner og sjokolade med lakris... og faktisk liker jeg ikke Smil. Selv om den i teorien burde være god da...

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Amerikanske "Butterfinger"! Jævligste sjokoladen jeg vet av. Er for så vidt mye ekkel amerikansk sjokolade.

Skrevet

Banansjokolade, konjakksjokolade og lignende....alle er av "løpe og spytte ut pga brekningefølelse"-type sjokolade.... :wink:

Skrevet

All sjokolade med mint-fyll er no herk!! :eeeh:

Såsåom after eigh og annet kliss.

Men derimot smil med banansmak..... yummmm :P

Skrevet

Jeg liker ikke sjokolade med marsipan jeg. Gullbrød og lignende er pyton.

Forresten så liker jeg Troika, men den marsipanen smaker ikke marsipan :D

Skrevet

Liker ikke troika, oxo har jeg ikke så mye til overs for sjokolade med nugatt og sånne ting.. Blæh :veldigsur:

Gjest Ethereal
Skrevet

Bounty er den verste sjokoladen jeg vet. I tillegg er Snickers ganske ekkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...