Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Jeg hater m, hvilken "sjokolade" hater du?
waco Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Hvorfor hater du M, det kan hende de du smakte på var vonde fordi de var gamle eller noe, eller du kjøpte smuglervare? Waco
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Jeg hater sjokoladen som allerede er spist opp jeg! Dypt og inderlig! Også elsker jeg after eight, for øyeblikket! (og kinderegg sjokkis, og... i det uendelige)!
Barbie Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Jeg hater all sjokolade med frukt og nøtter i... :-? -Men det er egentlig ikke så plagsomt...-Jeg lar bare være å kjøpe det! Barbie
waco Skrevet 31. mai 2003 #5 Skrevet 31. mai 2003 Sjokolade med krem synes jeg er digg. Har dere lagt merke til at norge er blant det eneste i landet i verden som bruker melk i kakao? Waco
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #6 Skrevet 31. mai 2003 Sjokolade med krem synes jeg er digg. Har dere lagt merke til at norge er blant det eneste i landet i verden som bruker melk i kakao? Waco Hvordan da mener du?
Lillebi Skrevet 31. mai 2003 #7 Skrevet 31. mai 2003 For øeblikket er det Smil med Banan. Hvorfor kan de ikke bare finne på et nytt navn til en ny sjokolade? Jeg måtte spytte ut sjokoladen - og det er sjelden jeg ikke klarer å svelge det jeg smaker på!
waco Skrevet 31. mai 2003 #8 Skrevet 31. mai 2003 I andre land pleier man å blande vann med kakao....
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #9 Skrevet 31. mai 2003 Jeg syns ikke kakao med vann er noe godt i det hele tatt! Kakao må være med melk!! Det blir sånn tynn vannsmak hvis vann. (vet det for mamma koker alltid ut pulveret i vann før hun tilsetter melk ) Det er ikke slik at de bruker kakaopulver som er blandet med tørrmelkpulver da? (Håper det)!
Bandena Skrevet 31. mai 2003 #10 Skrevet 31. mai 2003 Jeg hater m, hvilken "sjokolade" hater du? Så ikke spis dem.
meta Skrevet 1. juni 2003 #11 Skrevet 1. juni 2003 Den der sjokoladen som heter Cocos. Det er UTROLIG sjelden jeg kaster sjokolade, men den... BLÆÆÆ
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. juni 2003 #12 Skrevet 1. juni 2003 I andre land pleier man å blande vann med kakao.... Herregud for noe tullprat waco- hvorfor gidder du og komme med slike latterlige påstander. Minnie
Skusla Skrevet 1. juni 2003 #13 Skrevet 1. juni 2003 Den der sjokoladen som heter Cocos. Det er UTROLIG sjelden jeg kaster sjokolade, men den... BLÆÆÆ Ja den er fryktelig vond... Jeg ble SÅ skuffa.. Her kjøper man sjokolade, legger seg på sofaen med en god bok å litt nafseri, og putter en bit av den sjokoladen i munnen: :o hva-i-alle-landets-dager-er-dette-for-sjokolade??? Klarte ikke svelge den engang... Fyysj.
MarianneE Skrevet 1. juni 2003 #14 Skrevet 1. juni 2003 Hmm.... spiser bare namme-sjokolade jeg! Smakte på den Cocos, og fy! Den var vond!
Gjest indiangranny Skrevet 1. juni 2003 #15 Skrevet 1. juni 2003 Jeg liker best Kvikk Lunch sjokoladen i rasta farger.Cocos var ikke noe god da liker jeg Bounty bedre. hilsen
Gjest Diva Skrevet 1. juni 2003 #16 Skrevet 1. juni 2003 Slenger meg på bølgen og sier : Cocos! Makan til talentløshet. Men, men. Man kan jo ikke like alt heller Liker heldigvis nok sjokolade :blunke:
waco Skrevet 1. juni 2003 #18 Skrevet 1. juni 2003 Minnie, hvis du tror det er nesquick og tine meierier som ruler nedover europa og afrika så skal ikke jeg nekte deg å leve ut den fantasien... Waco
Gjest Revetispa i.i. Skrevet 1. juni 2003 #19 Skrevet 1. juni 2003 Den der sjokoladen som heter Cocos. Det er UTROLIG sjelden jeg kaster sjokolade, men den... BLÆÆÆ Skal tro hvorfor min nærbutikk hadde ei halvfull handlevogn med Cocos til halv pris strategisk plassert ved kassa????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå