chewy Skrevet 11. april 2002 #1 Del Skrevet 11. april 2002 Heisann jenter!! Sitter her å lure på en ting...Var på toalettet i går kveld,og nå nettopp,og i den sammenheng så kjente jeg etter tappen..Men til min store overraskelse så nådde jeg nesten ikke tak i den...Den hadde krøpet seg langt oppover og bakover,mot magen med opninga ned bak mot rompa,og var ganske hard(dog myk på tuppen),og potte tett????Må i tillegg si at jeg er på dag 47,tok en test på mandag som var neg... Er det tanta som kommer?eller tror dere at jeg bør innvistere i en ny test? hilsen en spent12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Tja,er kjent med fenomenet og vet hvor den er Fra spøk til alvor........når livmortappen er høyt plassert i kjeden og hard som nesetippen,er eggløsning under vei eller allerede i gang. Du vet hva du har å gjøre.Rett i seng 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. april 2002 #3 Del Skrevet 11. april 2002 Neeeeeeeei,når jeg leste innlegget ditt en gang til ble jeg faktisk forvirra for du sier at åpninga er tett???Det skal den ikke være.Den skal være åpen,faktisk så åpen at du noen ganger kan få tuppen av fingeren din inn.Men siden den sitter høyt i livmora di tilsier det eggløsning. En husker regel er at..... Før eggløsning sitter den lavt i kjeden. Nære før og under eggl. sitter den høyt i kjeden. Etter eggl. sitter den lavt i kjeden. Like før/under mens sitter den lavt i kjeden og ved graviditet sitter den også lavt i kjeden. Altså er livmortappen høyt oppe i kjeden kun under eggløsning. Beklager men noe mer til hjelp er ikke jeg.Kanskje noen andre kan bidra??? Men for all del,å hoppe til køys er jo like kos uansett det da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chewy Skrevet 11. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 11. april 2002 Heisann!!! Er ikke helt inn på hva som er langt opp og hva som er langt nede jeg da.... For å forklare litt i detalj,så ligger den langt "inni" sjeden,med opningen bakover..Har sjekka tappen før,og den har aldri hvert slik...Har alletider nått lett tak i den når jeg sitter på huk,og den er en del hardere enn nesetippen,men samtidig ganske myk uttenpå..blir jo helt forvirra her...hehe..jeg er grønn som et eple ja...thihi...Men kos blir det nok uansett.. klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #5 Del Skrevet 12. april 2002 Det heter SKJEDEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå