Gjest henrii Skrevet 3. august 2008 #1 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som ser om denne er ekte eller fake? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrii Skrevet 3. august 2008 #2 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som ser om denne er ekte eller fake? takker for svar Link: [http://tinypic.com/view.php?pic=2cxhono&s=4 http://tinypic.com/view.php?pic=2998qo&s=4 http://tinypic.com/view.php?pic=10r4zl3&s=4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Del Skrevet 3. august 2008 FAKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrii Skrevet 3. august 2008 #4 Del Skrevet 3. august 2008 FAKE! Åssen ser du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 4. august 2008 #5 Del Skrevet 4. august 2008 ikke at jeg er ekspert på emnet, men jeg kan ikke huske LV ha en slik veksedesign. Dvs den ene lommen på siden feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. august 2008 #6 Del Skrevet 4. august 2008 Kan du ikke bare gå inn på louis vuittons hjemmesider og sammenligne med kolleksjonen der? Om det er som pittie sier så finnes det jo ingen sånn veske så da er den nok fake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #7 Del Skrevet 4. august 2008 For meg ser den ekte ut.. den ser litt bløt ut og jeg ser på skinndetaljene at den er ekte... jeg har nemlig sånn veske i hvit... det skal være ett nr. inni veska og ett under en klaff utenpå... det skal også følge med bevis og ett kort på nr på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniej Skrevet 4. august 2008 #8 Del Skrevet 4. august 2008 Ja den er fake.... hvis du ser på det første bilde som det ikke er en dirkekte link på, så ser du at LV er opp ned....det er den ikke på ekte vesker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrii Skrevet 4. august 2008 #9 Del Skrevet 4. august 2008 Lest litt på tips som står på forskjellige sider, men det står så forskjellig, men alle sømmer er helt rette og jg leste at det er oppned på baksiden, men jeg veit ikke. Lukter skinn av den og den er ganske myk i skinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #10 Del Skrevet 4. august 2008 Det lille jeg vet om LV sier meg at den er falsk, men jeg er ingen ekspert. (Forøvrig så lages det falske vesker i ekte skinn og) For et sikkert svar kan du gå hit: www.purseblog.com ->forum->LV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 4. august 2008 #11 Del Skrevet 4. august 2008 Den enkleste måten? Hvor du fikk vesken fra, og hvor mye den kostet. Jeg er ikke nok ekspert for å vite alle fasongene (det kan du jo selv sjekke på LV hjemmesidene), men det at LV er opp-ned, virker litt mistenkelig, må jeg si. Bildene er ganske uklare også, så det er ikke så enkelt å se om det er kvalitetsprodukt eller ikke. Men som oftest kan man nok 'føle' kvaliteten dersom du tar på vesken, stoff, sømmene, glidelåsen, produktnummere som du kan spore, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 5. august 2008 #12 Del Skrevet 5. august 2008 Den eneste måten du kan vite om den er fake på er som sagt etter hvor du fikk den fra, og hvor mye du betalte.... At det finnes serienummer inni og følger med garantibevis er ikke nok (dette fakes dette også)... Noen av fake veskene blir kopiert 100 prosent så det er vanskelig å vite om det er fake eller ekte, eller rett og slett umulig. Det finnes folk som spesialiserer seg på det og studerer veskene til punkt og prikke. Eneste måten man er garantert ekte vare er ved kjøp i butikk. Har vært borti fake LV som folk betaler 5000 kr for selv om de vet at det er fake, fordi de er 100 prosent like og originalen koster vesentlig mere. Skal ikke si sikkert, men har hørt at det finnes "korrupte" av de som lager originalveskene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #13 Del Skrevet 5. august 2008 Ja den er fake.... hvis du ser på det første bilde som det ikke er en dirkekte link på, så ser du at LV er opp ned....det er den ikke på ekte vesker.... Her tar du feil! Ekte LV vesker har merkene opp ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 5. august 2008 #14 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har en LV veske (i ekte) der LV er oppned, men det er bare fordi logostoffet går hele veien rundt veska. På den ene siden er den rett og på den andre oppned:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #15 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har en LV veske (i ekte) der LV er oppned, men det er bare fordi logostoffet går hele veien rundt veska. På den ene siden er den rett og på den andre oppned:) Helt riktig! Det var det jeg mente en side oppned og den andre rett Det er slik på alle ekte LV er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 6. august 2008 #16 Del Skrevet 6. august 2008 Grunnen til at jeg tror den er fake, er fordi det ser ut som den ene LV-logoen går inn i skinnsømmen på siden, og det skal ikke LV-logoen gjøre. Ellers har pris, og der hvor du har kjøpt den en stor betydning. Om glidelåsen er god å dra opp og igjen, er også verdt å sjekke... Pluss sømmer så klart. De er ofte vevd med en litt tykkere tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 6. august 2008 #17 Del Skrevet 6. august 2008 Tråden er ryddet iht kvinneguidens regler Bolledeig (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_carine_* Skrevet 12. oktober 2008 #18 Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som ser om denne er ekte eller fake? takker for svar Ekte louis vuitton veskene har aldri noe som forsvinner inn i sømmene. Se om du ser noe av det. er det, det .. ja da er det fake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corinne Skrevet 14. oktober 2008 #19 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå er ikke Louis Vuitton vesker mitt felt, men ut i fra det lille jeg vet er at selve LV logoen aldri skal skjæres eller sys inn i sømmen. I bilde 2 ser jeg at det er gjort, så jeg tror at vesken er fake. Jeg kan også si at den er fake, siden jeg selv for moroskyld som førstegansk kjøper kjøpte en fake LV bag nå i sommer. Den vesken var prikk lik den originale, luktet og er 100 prosent lær, men sømmene til vesker var av dårlig kvalitet og LV logoen gikk inn i sømmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 14. oktober 2008 #20 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nå er ikke Louis Vuitton vesker mitt felt, men ut i fra det lille jeg vet er at selve LV logoen aldri skal skjæres eller sys inn i sømmen. I bilde 2 ser jeg at det er gjort, så jeg tror at vesken er fake. Jeg kan også si at den er fake, siden jeg selv for moroskyld som førstegansk kjøper kjøpte en fake LV bag nå i sommer. Den vesken var prikk lik den originale, luktet og er 100 prosent lær, men sømmene til vesker var av dårlig kvalitet og LV logoen gikk inn i sømmen. Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener med "går inn i sømmen". Logoen på ekte LV vesker går også inn i summen. http://www.louisvuitton.com/web/flash/inde...1=home_entry_gb Ikke selve LV logoen, men den blomsten. Synd at jeg ikke ser bildet ditt, er veldig opptatt av slike vesker selv=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå