Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #21 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg vil si meg totalt uenig. Jeg er verken noen taper, har et godt sosialt nettverk og trives med meg selv og livet mitt. Men jeg synes det er veldig ålreit med internettforum. Spesielt da kvinneguiden, et sted jeg finner svar på det meste - lurer jeg på noe kan jeg spørre og få gode svar fra andre. Og det blir jo et sånt eget lite "liv" og nettverk på nettet da på en måte. Litt vanskelig å forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #22 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er vel det at vi har det for behagelig. Vi vet at uansett hvordan vi oppfører oss - om vi får jobb eller ikke, får barn eller ikke, er ansvarlige eller ikke, blir kriminell eller ikke, gjør det bra på skolen eller ikke - så vil vi ha tilgang på ca en gjennomsnittsinntekt fra vi blir født til vi dør. Ikke rart man blir passive av det... Da blir det vel til at folk ikke ser poenget i å bruke så mye ekstra krefter når det ikke gir særlig uttelling etter skatt uansett etc. Da får man naturligvis heller ikke den samme driven som i mange andre land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå