Gjest Starya Skrevet 31. mai 2003 #1 Del Skrevet 31. mai 2003 Noen her som har sett Matilda? Filmen som bygger på boka av R. Dahl? Husker dere den grusomme rektoren (Trunchbull) som til slutt får gjennomgå? Min sønn kom nettopp med følgende kommentar: "Vet du hvorfor jeg egentlig synes litt synd på hun fru Truncbull? Fordi hun ligner på deg." Kjøpere uten innlagt vann og strøm, og med militær utdanning får prioritet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 31. mai 2003 #2 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg tror desverre at jeg har nok med hunden og sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 31. mai 2003 #3 Del Skrevet 31. mai 2003 og jeg med, kan dessverre ikke stille opp med annet enn avlastning i påsken da er vi på hytta; 8 timers kjøring for kald hytte uten innlagt vann og strøm, samt langt fra folk, høres dette bra ut vennligst send bilde av den lille rakkeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2003 #4 Del Skrevet 1. juni 2003 Auda....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 1. juni 2003 #5 Del Skrevet 1. juni 2003 uff og hehe jeg må bare le, min lillebror kommenterte alle slemme folk på tv da han var liten med at de ligna på storesøster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. juni 2003 #6 Del Skrevet 1. juni 2003 Det var nettop et omreisende sirkus som tok med seg nabogutten og min sønn. Skal jeg be dem ta med din også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dronning Skrevet 3. juni 2003 #7 Del Skrevet 3. juni 2003 he-he...alt mødre må tåle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 3. juni 2003 #8 Del Skrevet 3. juni 2003 Høres ut som en artig liten kar det der, send ham hit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 3. juni 2003 #9 Del Skrevet 3. juni 2003 Good one, Staryasønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juni 2003 #10 Del Skrevet 3. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 3. juni 2003 #11 Del Skrevet 3. juni 2003 Uffsann, dah ! Han sier det nok kun fordi han er veldig glad i deg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 3. juni 2003 #12 Del Skrevet 3. juni 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor til 3 Skrevet 4. juni 2003 #13 Del Skrevet 4. juni 2003 Ja det er ikke alltid lett å være mor men hva sier en til noe slikt? jeg må si at jeg har ledd uttrolig mye siden jeg leste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå