fletta Skrevet 31. mai 2003 #1 Del Skrevet 31. mai 2003 Skal i bryllup med dresskode smoking/dress. Hva ville dere kledd dere i? Behøver jeg en fortsid kjole, eller holder det med en som rekker litt under knærene? Hvilke stoffer/type kjole bør jeg velge? Er redd for å bli overpyntet eller for lite pyntet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mai 2003 #2 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg synes lang kjole er mest elegant, gjerne en enkel glatt kjole i chiffon eller silke med ett sjal til samt matchende sko og veske. Da kan du ikke trå feil. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #3 Del Skrevet 31. mai 2003 jeg hadde samme problem rett før jul. jeg hadde på meg en lang, tettsittende kjole i lys syrin/lys blått. det var mange som gikk i bunad, og jeg følte meg kanskje litt uttafor, men jeg så bra ut ifølge mange.. så, kle deg i lang lys kjole. ikke hvitt, for det er bruden som skal stå i fokus! se fresh ut! stoff? hmm, hva med noe sånn silke-greie da? nei, jeg anbefaler noe lyst jeg! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå