Retz Skrevet 31. mai 2003 #1 Del Skrevet 31. mai 2003 Dæver'n hvor flink du har vært! Nå kan du ta deg ei heftig fyllekule med god samvittighet. Yup. :koooze: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. mai 2003 #2 Del Skrevet 31. mai 2003 Ja ha d gøy du....!!! Ta en Ice-Bear for meg også.....Sjøl skal jeg være edru idag.....hele dagen faktisk..... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2003 Blir sikkert ikke noe rotbløyte på meg i kveld heller, chimp, jeg er bare stor i kjeften, he he. Det er likevel en lettelse å ha unnagjort eksamensoppgava! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. mai 2003 #4 Del Skrevet 31. mai 2003 Heldiggris ( eller er det heldigvrikkendemonster ? ) Jeg er ikke ferdig før på torsdag. Tok promillen i går på forskudd, sånn at jeg skulle være sikker på å miste en lesedag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 31. mai 2003 Vi har innlevering på torsdag, så jeg har i grunnen overgått meg selv. Lykke til, Hilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. mai 2003 #6 Del Skrevet 31. mai 2003 Retz skrev: Blir sikkert ikke noe rotbløyte på meg i kveld heller, chimp, jeg er bare stor i kjeften, he he. Ja, stor i kjeften og feig i trusa......D er d vanlige...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 31. mai 2003 Huh? Truse? :o Jeg liker det luftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. mai 2003 #8 Del Skrevet 31. mai 2003 Oki....STRINGEN da...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 31. mai 2003 Fra plagsomt til uutholdelig. Sier jeg luft, så mener jeg luft. Masse luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 31. mai 2003 #10 Del Skrevet 31. mai 2003 Oki, oki, oki!!! Masser av luft.....(kan bli litt væl mye av d også....sometimes! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. mai 2003 #11 Del Skrevet 31. mai 2003 Vi har innlevering på torsdag, så jeg har i grunnen overgått meg selv. Lykke til, Hilde! Ja, det kaller jeg å overgå seg selv. Har aldri vært ferdig før fristen, bøyer meg i støvet av ren og ektefølt respekt. Takker for lykkeønskningen, den kan sikkert komme godt med. ( lesedagen i dag gikk jo i dass etter en heller fuktig blåtur i går ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå