Gå til innhold

Å skrive korrekt, handler om intelligens


waco

Anbefalte innlegg

Gjest Dilla

Helt greit at menn styrer skipet Waco, så lenge det finnes kvinner til å redde dere i land når det havarer :ler:

Tøysegutten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tøysegutt. :ler:

Det demrer for meg du umulig kan være seriøs; beklager bare det tok så lang tid! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja.... alt man skal finne seg i, bare fordi man diskuterer på en jenteside, forakt og atter forakt....  

Du får jo akkurat de svarene du ønsker og ber om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere har bevist igjen, at hver gang jeg prøver å ta opp et tema så ender det med at dere diskuterer Brukeren Waco, i stedet for sakens tema, som omhandler kvinner som heller går på overfladiske feil som kommaregler, enn å argumentere saklig.

Waco

Kvinner har ikke tilgang til fornuften var det visst en filosof paulus som sa... han skulle bare ant hvor rett har.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du kan fortelle Waco hvorfor de fleste synes det er greit at jenter tjener noe mindre?  

Waco

Hvor har du det "statistiske" grunnlaget fra?

Mener du da det er flesteparten av menn som synen dette, eller gjelder det befolkningen generelt.

For jeg tror nemlig at kvinner neppe synes at dette er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lula, jeg vet bare at jenter sammenligner sin egen lønn med andre jenter....

Og det er bekreftelse nok...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lula, jeg vet bare at jenter sammenligner sin egen lønn med andre jenter....

Vel, IKKE denne jenta her. Og heller ikke andre jenter denne jenta kjenner. Du får gjøre bedre research, Waco ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg må jo da si meg en smule enig med deg jeg da Waco. Som du ser på nicket mitt har jeg jo virkelig klart å tråkke i salaten. Det har allerede blitt påpekt en del ganger. Jeg blir også noen ganger litt for ivrig så det hender at jeg skriver en del feil...

Og ja jeg er faktisk enig i at jenter er opptatt av hva vi tjener, og ikke minst hva samboeren /mannen tjener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Waco- hvorfor klager du over at kvinner er opptatt av å skrive riktig? For meg ser det ut til at du for det meste skriver både korrekt og formulerer deg bra... Alle kan vel sleive litt med fingrene innimellom vel?

Ellers er det ikke bare kvinner som henger seg opp i slikt - skriv en jobbsøknad til en overordnet stilling uten å kunne ordlegge deg og uten å ha gramatikken i orden du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere har bevist igjen, at hver gang jeg prøver å ta opp et tema så ender det med at dere diskuterer Brukeren Waco, i stedet for sakens tema, som omhandler kvinner som heller går på overfladiske feil som kommaregler, enn å argumentere saklig.

....og hvem blandet inn temaet kjønn/inntekt i denne komma-diskusjonen da? Nei hold deg til tema du, så skal du se at andre gjør det også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...